Solsikkefrø Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Da jeg ble gravid som 20-åring, fortalte vi det ganske tidlig til våre foreldre. Vi hadde bod sammen over ett år, og hadde fast jobb begge to. Svigermor lurte på om vi brukte prevansjon?? Jeg ble kjempe irritert men sa ikke noe... Nå lå babyen og sov i gangen fordi det var litt bråk ute, svigermor komme _selvfølgelig_ uanmeldt og ringer på. Hun kommer slik det passer seg!! Så begynner hun å snakke og tulle med babyen som er i halvsøvne, og insisterer på å gå en liten tur med ham, men hun hadde dårlig tid... nå har hun vær vekke over en time og jeg kjenner jeg holde rpå å klikke!!! Hun gjør akkurat som det passer henne i VÅRT hjem med VÅR baby når HUN måtte ønske!!! 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Snakk med mannen din og be han snakke med henne! Vet åssen det er med irriterende svigermor, selv om alt gjøres i beste mening. 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 2. august 2006 Forfatter Skrevet 2. august 2006 Snakk med mannen din og be han snakke med henne! Vet åssen det er med irriterende svigermor, selv om alt gjøres i beste mening. Jeg har snakka med ham, men han er ikke så flink til slike ting, vi har ringt henne nå og hun er her strax, da skal jeg konfrontere henne med på en fin måte selv. Gruer meg litt, men det må vel gjøres. Samboeren min skal jo i militæret ett år nå fremover, og jeg orker ikke ha henne rekende på dør i tide og utide altså!! Så sier hun i tlf'en at han er lys våken og vil ikke sove!(?) er det så rart!? når det første hun gjør etter hun såvidt har vekket ham er å riste i ham så han blir enda mer våken. Det er jo jeg og samboeren min som sliter med en overtrøtt baby om kveldene hver gang hun har vært på besøk!! hun kan liksom ikke la være å vekke ham når hun kommer hit!!! 0 Siter
meg__123! Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Jeg har snakka med ham, men han er ikke så flink til slike ting, vi har ringt henne nå og hun er her strax, da skal jeg konfrontere henne med på en fin måte selv. Gruer meg litt, men det må vel gjøres. Samboeren min skal jo i militæret ett år nå fremover, og jeg orker ikke ha henne rekende på dør i tide og utide altså!! Så sier hun i tlf'en at han er lys våken og vil ikke sove!(?) er det så rart!? når det første hun gjør etter hun såvidt har vekket ham er å riste i ham så han blir enda mer våken. Det er jo jeg og samboeren min som sliter med en overtrøtt baby om kveldene hver gang hun har vært på besøk!! hun kan liksom ikke la være å vekke ham når hun kommer hit!!! hu syns vel det er stas å være rundt ungen da... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Ååå, jeg føler så med deg. Jeg har egentlig ingen gode råd annet enn å kanskje snakke litt forsiktig med henne. Fortelle at ungen blir så survete når den ikke får sovet seg ferdig. At hun er hjertelig velkommen til å kose med babyen når den er våken fra før. At du gjerne gir henne beskjed når hun pleier å sove og når hun pleier å være våken. 0 Siter
Gjest trippelsukk Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Jeg har snakka med ham, men han er ikke så flink til slike ting, vi har ringt henne nå og hun er her strax, da skal jeg konfrontere henne med på en fin måte selv. Gruer meg litt, men det må vel gjøres. Samboeren min skal jo i militæret ett år nå fremover, og jeg orker ikke ha henne rekende på dør i tide og utide altså!! Så sier hun i tlf'en at han er lys våken og vil ikke sove!(?) er det så rart!? når det første hun gjør etter hun såvidt har vekket ham er å riste i ham så han blir enda mer våken. Det er jo jeg og samboeren min som sliter med en overtrøtt baby om kveldene hver gang hun har vært på besøk!! hun kan liksom ikke la være å vekke ham når hun kommer hit!!! Sukk!Er det noe rart det er krig her i verden? Hvorfor skal alt løses med angrep? Det var nemlig det inntrykket jeg fikk iallefall. 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 2. august 2006 Forfatter Skrevet 2. august 2006 Snakk med mannen din og be han snakke med henne! Vet åssen det er med irriterende svigermor, selv om alt gjøres i beste mening. Takk for svar jada, det er jo eneste barnebarnet dems også, så jeg skjønner det godt at de vil komme å kose med ham, men vi har gitt beskjed så mange ganger at hun må huske å ringe før hun vil på besøk, og hun sier bare "jada!". som om hun ikke tar det seriøst.. 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 2. august 2006 Forfatter Skrevet 2. august 2006 Ååå, jeg føler så med deg. Jeg har egentlig ingen gode råd annet enn å kanskje snakke litt forsiktig med henne. Fortelle at ungen blir så survete når den ikke får sovet seg ferdig. At hun er hjertelig velkommen til å kose med babyen når den er våken fra før. At du gjerne gir henne beskjed når hun pleier å sove og når hun pleier å være våken. Tusen takk for svar Jeg flettet det inn i en setning nok en gang, så jeg satser på at hun tenker seg om neste gang. dette er en av grunnene til at jeg ikke orker tanken på å ha sex på dagtid fordi hun kan jo risikere å komme. Isåfall må vi lukke alle vinduer, trekke ned alle rullegardiner og ha babyen nærmest vedsidenav oss i senga mens vi har sex, i tilfelle hun skulle finne på å komme. Så hun ikke blir ståede utenfor å rope på oss fordi hun VET vi er hjemme... enig i at det virker slitsommt? 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Sukk!Er det noe rart det er krig her i verden? Hvorfor skal alt løses med angrep? Det var nemlig det inntrykket jeg fikk iallefall. "Sukk!Er det noe rart det er krig her i verden?" Dette er det dummeste svaret jeg vet! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 "Sukk!Er det noe rart det er krig her i verden?" Dette er det dummeste svaret jeg vet! må bare hoppe inn og si meg helt enig. Makan til arrogant avfeining. 0 Siter
ariadne Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 http://www.aftonbladet.se/vss/kvinna/story/0,2789,865272,00.html 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Tusen takk for svar Jeg flettet det inn i en setning nok en gang, så jeg satser på at hun tenker seg om neste gang. dette er en av grunnene til at jeg ikke orker tanken på å ha sex på dagtid fordi hun kan jo risikere å komme. Isåfall må vi lukke alle vinduer, trekke ned alle rullegardiner og ha babyen nærmest vedsidenav oss i senga mens vi har sex, i tilfelle hun skulle finne på å komme. Så hun ikke blir ståede utenfor å rope på oss fordi hun VET vi er hjemme... enig i at det virker slitsommt? Huff, jeg er absolutt enig i at det virker veldig slitsomt! Ganske respektløst synes, jeg. Dere har jo rett på et privatliv! 0 Siter
Speak Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Jeg har snakka med ham, men han er ikke så flink til slike ting, vi har ringt henne nå og hun er her strax, da skal jeg konfrontere henne med på en fin måte selv. Gruer meg litt, men det må vel gjøres. Samboeren min skal jo i militæret ett år nå fremover, og jeg orker ikke ha henne rekende på dør i tide og utide altså!! Så sier hun i tlf'en at han er lys våken og vil ikke sove!(?) er det så rart!? når det første hun gjør etter hun såvidt har vekket ham er å riste i ham så han blir enda mer våken. Det er jo jeg og samboeren min som sliter med en overtrøtt baby om kveldene hver gang hun har vært på besøk!! hun kan liksom ikke la være å vekke ham når hun kommer hit!!! Dere er foreldrene, og det er dere som bestemmer. Om barnet sover kan ho selvsakt ikke gå å vekke barnet. Hva ville vel ho sakt om du kom og vekket henne midt på nattaen. 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Tusen takk for svar Jeg flettet det inn i en setning nok en gang, så jeg satser på at hun tenker seg om neste gang. dette er en av grunnene til at jeg ikke orker tanken på å ha sex på dagtid fordi hun kan jo risikere å komme. Isåfall må vi lukke alle vinduer, trekke ned alle rullegardiner og ha babyen nærmest vedsidenav oss i senga mens vi har sex, i tilfelle hun skulle finne på å komme. Så hun ikke blir ståede utenfor å rope på oss fordi hun VET vi er hjemme... enig i at det virker slitsommt? Hvis hun kommer inn når dere har sex så må det bli den ultimate lærepenge for henne slik at hun lærer å ringe først neste gang. Kansje det er det som skal til? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.