Gå til innhold

Hvor ble det av god gammeldags bursdagsfeiring hjemme?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min blir 10 år om ett par uker. Selvsagt skal hun ha bursdagsfeiring med venninner.

MEN, i de siste årene har jeg fått inntrykk av at det er in å ha feks bowling-bursdag, bade-bursdag, hoppeloppeland-bursdag osv osv... Dvs nesten alt mulig annet rart enn å ha en hyggelig feiring hjemme, med god mat og drikke, leker, kanskje en film, ikke minst hverandres selskap.

Jeg synes at det ofte kan bli litt for mye av disse annerledes bursdagsselskapene. Men er redd for at ungene vil synes at det blir for kjedelig med et såkalt god gammeldags feiring hjemme?

Jeg har ikke så god råd, så jeg vil jo gjerne få til en feiring datteren min vil huske som et fint minne om sin 10-års dag, uten at jeg blir fullstendig blakket.

Kan noen kloke hoder hjelpe meg litt her? Noen gode råd, kanskje?

Smil fra...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke heng deg oppi hva andre evt. måtte synes. Jeg tror at et vanlig bursdagsselskap vil være minst like morsomt som de "fancye".

Dere kan ha forskjellige leker, god mat og siden det er sommer kan dere sikkert være ute også!!!

Mista nikket
Skrevet

Det er vel en "gammeldags bursdag" som blir en annerledes bursdag. Synes du skal gjøre det selv jeg, med kaker, gele, is og brus, leker og alt det "gamle"

Skrevet

Om det er nå på sommeren -så lag rebusløp ute - med popstjerner man skal gjette hvem sin munn det er etc. etc. klipp og lim. Det er nok morsomt for 10-åringer.

Skrevet

Hva med å prøve å lage i stand diskotek eller noe sånn hjemme i stua? Med fargelys, og evt speilkule eller annet morro, hvis dere har sånn. Ellers tror jeg det er mulig å få kjøpt billige sånne ting. Blacklight!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...