Gjest surrehøne Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Nå har jeg vært singel en laaang stund og begynner å gi opp å møte den rette. Har draget men det er altfor mye rart der ute... eks gutter som som flørter og viser seg at de har dame som venter hjemme.. Sånt liker jeg ikke!! Har prøvd meg på Blink, men fant ingen seriøse der heller. Og tro at en finner den rette på byen er bare tull. Er lei singel livet!!!! lurer på om jeg er født for å leve alene Noen der ute som har noen idèr??????????? jente/dame 34 0 Siter
Gjest bare et forslag.. Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 kanskje du og han som søker etter dame på forum for samliv,kunne ha treftes? 0 Siter
Gjest surrehøne Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 kanskje du og han som søker etter dame på forum for samliv,kunne ha treftes? Hvilket nick name har han??????????? 0 Siter
sheba Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Hvilket nick name har han??????????? Tips: en ensom vandrer:) på samlivsforum.... 0 Siter
Gjest surrehøne Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Tips: en ensom vandrer:) på samlivsforum.... Hehehe.. gjett om jeg har funnet ut det da ;-) Har sendt han et spørsmål, men tror han har lagt seg. Tusen takk. 0 Siter
Gjest ønsket venner Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Hvilket nick name har han??????????? fikk du kontakt med han,eller? 0 Siter
Gjest surrehøne Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 fikk du kontakt med han,eller? He he he... jada, jeg fikk svar. det virker som en veldig hyggelig person. Tusen kjempe takk ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.