Hawkwind Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 ...å sende Al-Quida detaljert beskrivelse over hvor NRKs lisenskontor ligger, samt beskrivelse om hvor viktig dette stedet er i norsk infrastruktur...? 0 Siter
hidi Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Neeeeiiii, kan jeg aldri tro! (ikke tipse til noen at jeg svarte da!?) 0 Siter
Prozak Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Ja, men ingen folkevalgt jury ville dømt deg. "...................................." 0 Siter
Gjest Sinte fleske-pia! Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Kan ikke du gjøre det? da blir hvertfall JEG glad! lisenskontoret har jeg bare lyst å stappe opp i ræva!!! 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Muligens, men vi vitner om at du var utilregnelig i gjerningsøyeblikket - så da slipper du unna. Ellers er jeg enig med Prozak. 0 Siter
Gjest Nei nei nei Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Nei vær så snill sitter i samme bygget og jobber ikke for lisenskontoret. Hater det like mye som dere men vil helst ikke gå med i bombingen. Vi er mange firma i samme bygget. Skelver....... 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Kan ikke du gjøre det? da blir hvertfall JEG glad! lisenskontoret har jeg bare lyst å stappe opp i ræva!!! Det hørtes da svært ubehagelig ut? Jeg ville heller finne noen annens rumpe å putte den opp i, tror jeg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.