hidi Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 for et dyr er smigrende sier svenske kvinner på NRK.... Noen kommentarer? 0 Siter
Gjest har en "tiger" i senga.... Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 kommer an på hvilket dyr,da;) tiger,etc liker de vel å høre 0 Siter
hidi Skrevet 2. august 2006 Forfatter Skrevet 2. august 2006 kommer an på hvilket dyr,da;) tiger,etc liker de vel å høre Det er snakk om motstandere av menn som helhet... En gruppe som kaller seg ROKS. De "hjelper" mishandlede kvinner til å hate alle menn! Eva Lundgren er med der. Et helt sinnsykt program, som tar for seg alt det gale kvinner kan gjøre mot andre kvinner... 0 Siter
Gjest har en tiger... Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Det er snakk om motstandere av menn som helhet... En gruppe som kaller seg ROKS. De "hjelper" mishandlede kvinner til å hate alle menn! Eva Lundgren er med der. Et helt sinnsykt program, som tar for seg alt det gale kvinner kan gjøre mot andre kvinner... huff,da! dette hørtes ikke bra ut.har ikke sett det programmet jeg.. (så jeg misforsto sp.m.totalt;)) det høres sykt ut det du forteller,at de skal hate alle menn! 0 Siter
hidi Skrevet 2. august 2006 Forfatter Skrevet 2. august 2006 huff,da! dette hørtes ikke bra ut.har ikke sett det programmet jeg.. (så jeg misforsto sp.m.totalt;)) det høres sykt ut det du forteller,at de skal hate alle menn! Slå på NRK det går enda! Spørsmålet var ment ironisk så du misforsto ingen ting. Vet ikke om jeg skal le eller gråte over slike holdninger.... De så på forskrekkelse mot Norge som trodde at menn kunne bli bedre!!! Jeg vil ha en LØVE i senga.... hi, hi 0 Siter
Gjest har en tiger.. Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Slå på NRK det går enda! Spørsmålet var ment ironisk så du misforsto ingen ting. Vet ikke om jeg skal le eller gråte over slike holdninger.... De så på forskrekkelse mot Norge som trodde at menn kunne bli bedre!!! Jeg vil ha en LØVE i senga.... hi, hi løve,ja det høres bra ut:D.så på et naturprogram at løvene parrer seg 3 døgn i strekk uten å spise,(dette er ikke frekt ment),så du har nok en utholdende mann der.. tigrene er ikke verst,de heller.. 0 Siter
hidi Skrevet 2. august 2006 Forfatter Skrevet 2. august 2006 løve,ja det høres bra ut:D.så på et naturprogram at løvene parrer seg 3 døgn i strekk uten å spise,(dette er ikke frekt ment),så du har nok en utholdende mann der.. tigrene er ikke verst,de heller.. Sa, ønsker meg en løve, ikke at jeg har det. Er single så det er bare i drømmene at jeg _gjør det_ øtten ganger i døgnet! He, he 0 Siter
Gjest har en tiger Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Sa, ønsker meg en løve, ikke at jeg har det. Er single så det er bare i drømmene at jeg _gjør det_ øtten ganger i døgnet! He, he får håpe løven din dukker opp snart,da;) 0 Siter
hidi Skrevet 2. august 2006 Forfatter Skrevet 2. august 2006 Slå på NRK det går enda! Spørsmålet var ment ironisk så du misforsto ingen ting. Vet ikke om jeg skal le eller gråte over slike holdninger.... De så på forskrekkelse mot Norge som trodde at menn kunne bli bedre!!! Jeg vil ha en LØVE i senga.... hi, hi Har sett /ser programmene hvor de svenske kvinnene i ROKS ser på hver mann som en potensiell kvinnemishandler... Mannens høyeste ønske er å kontrollere kvinnen. Alle menn gjør det enten psykisk eller fysisk. Påstår de. 0 Siter
hidi Skrevet 2. august 2006 Forfatter Skrevet 2. august 2006 Gris? Mener du at det er rette ord for alle menn? Synd på deg iallefall.... 0 Siter
keinstein Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Mener du at det er rette ord for alle menn? Synd på deg iallefall.... Tispe? Voff. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 ytterst facinerende dokumetar det der. jeg skummet Lundgrens bøker for en tid tilbake siden og man ser jo klart hvilken "stor" kvinne og hvilken betydning hun har for roks. facinerende.. 0 Siter
DarkPink Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Å bli kalt gris, pus, flodhest, hval - nei. Å bli kalt tiger, løve, panter - ja. 0 Siter
keinstein Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 *lol* Beaver? Save a tree, eat a beaver. (Am slang = kvinnelig kjønnsorgan) Save å horse, ride a cowboy. 0 Siter
hidi Skrevet 2. august 2006 Forfatter Skrevet 2. august 2006 Beaver? Save a tree, eat a beaver. (Am slang = kvinnelig kjønnsorgan) Save å horse, ride a cowboy. Du er uten tvil den ukonede dronning på DOL. Men for meg er mange av dine synspunkter vel på kanten! Vi har nok forskjellige verdisyn.... 0 Siter
Gjest Baderen Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Du er uten tvil den ukonede dronning på DOL. Men for meg er mange av dine synspunkter vel på kanten! Vi har nok forskjellige verdisyn.... "ukonede"?? Jeg antar det var ukronede det skulle stå. men den skrivefeilen gjorde det bare enda bedre, siden keinstein er ugift! 0 Siter
flisa Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Du er uten tvil den ukonede dronning på DOL. Men for meg er mange av dine synspunkter vel på kanten! Vi har nok forskjellige verdisyn.... keinstein er en mann. 0 Siter
flisa Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Å bli kalt gris, pus, flodhest, hval - nei. Å bli kalt tiger, løve, panter - ja. I det programmet kalt man menn for "DYR". det er et helvetes program - har sett det før - de damene der er aldeles hinsides. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.