Gå til innhold

likestilling

Anbefalte innlegg

Gjest lucifair
Skrevet

kan det være at noen kvinner fortjener litt "juling"? mange kvinner er provoserende, frekke, uhøflige,

utakknemlige, og mangler selvinnsikt. likestillingen kan neppe sies å ha gått for langt, for den kommer til å gå

enda lenger enn slik vi har det idag, men den har gått for fort, i hvertfall for mange. mange jenter er ikke

bevisst at de holder på med spill og intriger, og dermed tvinges mannen til å ta kontroll, om nødvendig med makt,

for kvinnenes eget beste. dette er ikke et forsøk på å forsvare kvinnemishandling, det er ikke akseptert, og skal

heller ikke aksepteres. de fleste menn vet derimot utmerket godt at hvis man må intervenere i eget hjem, stopper

man opp før det bærer av sted til legevakten. kjernen i

problemstillingen er at hvis kvinners hysteri får utarte

seg, kan kan sykdomsutviklingen forverres, og kvinnen(e) vil da komme i en psykiatrisk benektelse om sin egen

sinnstilstand. hvis menn er bevisste på endring i adferd hos sin ektefelle/samboer og kan håndtere uakseptabel

oppførsel, kunne man unngått mange skilsmisser og familiekriser før de inntreffer. typiske varseltegn er at

kvinner benekter sin plass og sine plikter i hjemmet. da kreves det at mannen iverksetter resolutt og direkte

handling. tøff kjærlighet er krevende, men ofte den eneste medisin som hjelper.

Videoannonse
Annonse
Gjest En ung kvinne...
Skrevet

Jeg er enig med deg. Jeg var ei skikkelig drittkjærring selv for to år siden. Samboeren min sa tilslutt stopp eter at jeg hadde herset med ham for lenge, og sa at hvis ikke jeg skjerpet meg så var det slutt. Han gjorde alvor av det en dag, men kom tilbake samme kvelden, og da forandret jeg meg totalt. Jeg er blitt en helt annen person, jeg liker meg selv slik jeg er, jeg er glad han tok affære... hvis ikke hadde jeg forblitt det kjærringa som jeg engang var...

forteller jeg andre om hvordan jeg var, rister de på hodet og sier "fy faen, du fortjener ham ikke!"

Skrevet

jaja, nicket ditt passt jo bra da... det var vel det eneste også

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...