Åsemor Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Skikk og bruk for hvor lang tid man har på seg fra bryllup til takkekortene bør være ute? 0 Siter
flisa Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 VI brukte 2 år - men da skrev jeg også resymé om tiden som hadde gått.....*rødme* 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 det er litt pinlig om man rekker å skille seg før takkekortene blir sendt ut iallefall. 0 Siter
Åsemor Skrevet 2. august 2006 Forfatter Skrevet 2. august 2006 det er litt pinlig om man rekker å skille seg før takkekortene blir sendt ut iallefall. Hehe... Skjønner at jeg ikke akkurat trenger å stresse med det NÅ, men får bare ikke bestemt meg for bilde, og det er jo 4 hele dager siden bryllupet liksom. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Vi giftet oss i august (for 12 år siden) og jeg tror vi sendte ut takkekortene før jul :-) Vi var i bryllup i fjor sommer og har enda ikke fått takkekort! 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Hehe... Skjønner at jeg ikke akkurat trenger å stresse med det NÅ, men får bare ikke bestemt meg for bilde, og det er jo 4 hele dager siden bryllupet liksom. Har du fortalt noe om bryllupet ditt?? Hvis ikke, fortell fortell!! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Vet ikke hva skikk og bruk-boka sier, men innen et par måneder kanskje? 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. august 2006 Forfatter Skrevet 3. august 2006 Har du fortalt noe om bryllupet ditt?? Hvis ikke, fortell fortell!! Tja... er ikke så mye å fortelle, annet enn at det var helt fantastisk koselig og gøy. Kjempeålreit vielse i regi av human-etisk forbund, deilig mat og helt sinnsyke mengder alkohol ble konsumert etterpå uten at det var negativt på noen måte. Absolutt alle har fortalt oss at det var et flott og morsomt bryllup, og de siste gjestene dro ikke hjem før tidlig neste morgen. Det var akkurat passe mange gjester, vi fikk snakket mye med hver og en av dem, og jeg er glad vi bare ba de vi ville og ikke hele slekta. Det eneste jeg angrer litt på er at vi ikke ble enige om hvem vi skulle kikke på da de tok bilder, for på absolutt alle bildene ser vi hver vår vei, så av de jeg foreløpig har sett så er det ingen som er brukbare som takkekort. 0 Siter
Ulrikke Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Tja, jeg har aldri giftet meg, men vi var i bryllup for 6 uker siden, og har ikke fått takkekort enda ihvertfall Og jeg hadde ikke begynt å vente på det heller, før du minnet meg på det Vet ikke hva "boka" sier, men et sted mellom 2-3 mnd synes jeg kanskje man burde få til? 0 Siter
Logitechmusa Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 VI brukte 2 år - men da skrev jeg også resymé om tiden som hadde gått.....*rødme* Det er da forferdelig uhøflig å bruke så lang tid på å få ut takkekortene? Syns et halvår bør være absolutt maks. 0 Siter
Gjest neve Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Mellom et par uker og et år har jeg vært borti. Mye bedre om det tar lang tid og at det er skrevet noe personlig i kortet, f.eks: "tusen takk for den nydelige karafellen vi fikk til bryllupet vårt" og evt takke for hjelp i forbindelse med dagen hvis det er aktuelt, enn at det kommer kjapt et ferdigtrykt kort det det står "takk for oppmerksomheten". Kunne ikke tenke meg å sende ut slike kort i alle fall. Vi brukte lang tid, og fikk dermed ønsket god jul og godt nyttår i samme slengen. To fluer i en smekk!! 0 Siter
flisa Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Det er da forferdelig uhøflig å bruke så lang tid på å få ut takkekortene? Syns et halvår bør være absolutt maks. Ja, det er en skam - derfor skrev jeg også resymé - om sykdommen som traff meg midt i bakhue etc. :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. august 2006 Forfatter Skrevet 3. august 2006 Mellom et par uker og et år har jeg vært borti. Mye bedre om det tar lang tid og at det er skrevet noe personlig i kortet, f.eks: "tusen takk for den nydelige karafellen vi fikk til bryllupet vårt" og evt takke for hjelp i forbindelse med dagen hvis det er aktuelt, enn at det kommer kjapt et ferdigtrykt kort det det står "takk for oppmerksomheten". Kunne ikke tenke meg å sende ut slike kort i alle fall. Vi brukte lang tid, og fikk dermed ønsket god jul og godt nyttår i samme slengen. To fluer i en smekk!! Ja, jeg har tenkt å skrive alle for hånd med takk for det og det. Det verste blir nok å bstemme seg for bilde, men vi får da håpe det kommer noe fint snart. Håper ikke jeg bruker helt frem til november/desember sånn at jeg ønsker god jul i samme slengen. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Vi giftet oss i august (for 12 år siden) og jeg tror vi sendte ut takkekortene før jul :-) Vi var i bryllup i fjor sommer og har enda ikke fått takkekort! "Vi giftet oss i august (for 12 år siden) og jeg tror vi sendte ut takkekortene før jul :-)" Julen 2005, eller? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 "Vi giftet oss i august (for 12 år siden) og jeg tror vi sendte ut takkekortene før jul :-)" Julen 2005, eller? Nei.....! Fullt så galt var det nå ikke da. Det var før jul samme året :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.