Gjest litt bekymret nå Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Jeg har blitt invitert på gjenforeningsfest med de fra ungdomsskolen. Men så er jeg plaget av angst for å snakke i forsamlinger og ble plutselig redd for at kanskje alle må reise seg en og en og fortelle om seg selv eller lignende. Noen som har vært på slik fest og vet om det er vanlig? 0 Siter
collins Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Toastmasteren på gjenforeningsfesten jeg var på i juni, gjorde det klart at en runde der alle skulle fortelle hvor dyktige de var, hvor vellykkede de var blitt, og hvor mye penger de tjener, blåser vi i. Det var et meget bra tiltak, for da kom vi i gang med flatfylla litt før...;o) Ta kontakt med han/hun, og si at du sliter med å prate i forsamlinger, så kan han/hun bruke samme vending.. 0 Siter
Gjest reunion Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Toastmasteren på gjenforeningsfesten jeg var på i juni, gjorde det klart at en runde der alle skulle fortelle hvor dyktige de var, hvor vellykkede de var blitt, og hvor mye penger de tjener, blåser vi i. Det var et meget bra tiltak, for da kom vi i gang med flatfylla litt før...;o) Ta kontakt med han/hun, og si at du sliter med å prate i forsamlinger, så kan han/hun bruke samme vending.. Herregud for et nivå ! 0 Siter
flisa Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Herregud for et nivå ! Tenk på de som sitter og gruer for at de ikke syns de har kommet noen vei? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Nå har jeg bare vært på en klassegjenforeningsfest, men der var det ikke noe formell "presentasjon". Vi bare snakket løst og fast sammen. 0 Siter
Gjest reunion Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Tenk på de som sitter og gruer for at de ikke syns de har kommet noen vei? Trenger vel ikke nødvendigvis fortelle livshistorien... Men det var vel helst det med flatfylla jeg hang meg opp i. Selv om der sto etter, så er det der med flatfyll så typisk norsk. Mååå liksom bli dritings. Jo mindre du husker fra en fest, jo kjekker har det vært, liksom :/ 0 Siter
flisa Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Trenger vel ikke nødvendigvis fortelle livshistorien... Men det var vel helst det med flatfylla jeg hang meg opp i. Selv om der sto etter, så er det der med flatfyll så typisk norsk. Mååå liksom bli dritings. Jo mindre du husker fra en fest, jo kjekker har det vært, liksom :/ Klassefester skal være sånn 0 Siter
KaVa Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 På de to gjenforeningsfestene jeg har vært på, var det veldig uformelt. Ingen "taler" fra hver enkelt, bare masse snakking, fliring - og litt drikking :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.