Gå til innhold

Klasse-gjenforening

Anbefalte innlegg

Gjest litt bekymret nå
Skrevet

Jeg har blitt invitert på gjenforeningsfest med de fra ungdomsskolen. Men så er jeg plaget av angst for å snakke i forsamlinger og ble plutselig redd for at kanskje alle må reise seg en og en og fortelle om seg selv eller lignende. Noen som har vært på slik fest og vet om det er vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Toastmasteren på gjenforeningsfesten jeg var på i juni, gjorde det klart at en runde der alle skulle fortelle hvor dyktige de var, hvor vellykkede de var blitt, og hvor mye penger de tjener, blåser vi i. Det var et meget bra tiltak, for da kom vi i gang med flatfylla litt før...;o)

Ta kontakt med han/hun, og si at du sliter med å prate i forsamlinger, så kan han/hun bruke samme vending..

Gjest reunion
Skrevet

Toastmasteren på gjenforeningsfesten jeg var på i juni, gjorde det klart at en runde der alle skulle fortelle hvor dyktige de var, hvor vellykkede de var blitt, og hvor mye penger de tjener, blåser vi i. Det var et meget bra tiltak, for da kom vi i gang med flatfylla litt før...;o)

Ta kontakt med han/hun, og si at du sliter med å prate i forsamlinger, så kan han/hun bruke samme vending..

Herregud for et nivå !

Skrevet

Herregud for et nivå !

Tenk på de som sitter og gruer for at de ikke syns de har kommet noen vei?

Skrevet

Nå har jeg bare vært på en klassegjenforeningsfest, men der var det ikke noe formell "presentasjon".

Vi bare snakket løst og fast sammen.

Gjest reunion
Skrevet

Tenk på de som sitter og gruer for at de ikke syns de har kommet noen vei?

Trenger vel ikke nødvendigvis fortelle livshistorien...

Men det var vel helst det med flatfylla jeg hang meg opp i. Selv om der sto :) etter, så er det der med flatfyll så typisk norsk. Mååå liksom bli dritings. Jo mindre du husker fra en fest, jo kjekker har det vært, liksom :/

Skrevet

Trenger vel ikke nødvendigvis fortelle livshistorien...

Men det var vel helst det med flatfylla jeg hang meg opp i. Selv om der sto :) etter, så er det der med flatfyll så typisk norsk. Mååå liksom bli dritings. Jo mindre du husker fra en fest, jo kjekker har det vært, liksom :/

Klassefester skal være sånn :)

Skrevet

På de to gjenforeningsfestene jeg har vært på, var det veldig uformelt. Ingen "taler" fra hver enkelt, bare masse snakking, fliring - og litt drikking :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...