Gjest anonym blink-bruker ;) Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Noen av dere på dol som bruker blink? 0 Siter
Gjest Men du får ikke mitt nick, når ikke jeg får ditt Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Jeg. :-) 0 Siter
Gjest surrehøne Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Hva er Blink? Blink er en nettside hvor du kan treffe andre og skrive med andre 0 Siter
Gjest surrehøne Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Jeg. :-) Kanskje du kan si hvor du kommer ifra??? Jeg bor nå i Tønsberg 0 Siter
dolores83 Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 tja, jeg har vel en profil på blink, men det går lang tid mellom hver gang jeg er innom der. 0 Siter
flisa Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 HAR vært der -men det var så mange tilbud at jeg ble helt flau- hjalp ikke å si man var godt gift heller - da kom alle de unge menn som ville ha et "eventyr" - :Þ 0 Siter
Mistera Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Meg er veldig aktiv bruker av Blink:) Syntes det er en grei side å bli kjent med mennesker som har like interesser osv, jeg er ikke der for å finne meg noen kjæreste:) Men som flisa sier, det skorter ikke på tilbudene i det hele tatt, men jeg har det heller som en venneprofil:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.