Gå til innhold

"Mystisk" DVD

Anbefalte innlegg

Gjest schering cat
Skrevet

Kjøpte en film hvor det var inkluderet en bonus-DVD med intervjuer etc. Engelsk tale, og ingen valg for teksting på bonus DVD'en. Likevel er den tekstet på spansk. Veldig irriterende (for meg som ikke forstår spansk). Jeg tok DVD'en med til en venninne,

og merkelig nok så var det ingen tekst i det hele tatt på hennes spiller.

Noen som kan forklare dette?

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Det har muligens noe med innstillingene på dvd-spilleren å gjøre. Du har sikkert lagt inn at den skal spille med tekst dersom det er mulig.

Det skal uansett finnes tekstvalg dersom teksting er mulig, enten før du trykker play, eller/og når du trykker inn "subtitles" på fjernkontrollen.

Det er sjelden bonussporene er teksta, men hvis bonusinnslaget du så på f.eks. er laget for spansk tv, kan det fort være innlagte spanske subtitles.

Det er også relativt vanlig at sone 1-filmer har spanske tekstmuligheter.

Gjest schering cat
Skrevet

Det har muligens noe med innstillingene på dvd-spilleren å gjøre. Du har sikkert lagt inn at den skal spille med tekst dersom det er mulig.

Det skal uansett finnes tekstvalg dersom teksting er mulig, enten før du trykker play, eller/og når du trykker inn "subtitles" på fjernkontrollen.

Det er sjelden bonussporene er teksta, men hvis bonusinnslaget du så på f.eks. er laget for spansk tv, kan det fort være innlagte spanske subtitles.

Det er også relativt vanlig at sone 1-filmer har spanske tekstmuligheter.

Jeg får sjekke innstillingene på spilleren min, da. Har en slektning som er spansk, kanskje han er synderen :)

Takk for at du svarte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...