Gå til innhold

Platanias på Kreta

Anbefalte innlegg

Gjest Platanias på Kreta
Skrevet

Hallo!

Vi skal snart til Platanias på Kreta!

Vi har aldri vært på Kreta.

Vi er et ektepar i 40-åra.

Ingen barn med på reisa!

Har du vært der?

Noen tips og ting vi bør få med oss på reisa?

Skrevet

Jeg har vært der:) Kjempe fin plass!

Dere må gå oppover i gamlebyen. Går ganske bratt over, og når dere er på toppen, ser dere utover hele byen!:) Veldig koselige retauranter der...

Det går sånne små"tog" hver dag. Til ulike ting. Jeg var å så apåelsinplantasjer. Det var en koselig tur synes jeg:)

Ellers er stranden veldig fin. Men vær obs på at det kan være rødt flagg, da må dere IKKE bade. Da er det undervannsstrømmer som er sterke.

God tur, og kose dere masse!!

:)

Skrevet

Platanias er perfekt for late feriedager. Alt man trenger er innenfor rekkevidde: Strand, barer, restauranter, shopping.

Og så kan dere jo leie bil og kjøre litt rundt på øya. Det er også fint å ta buss inn til Chania, som er en stor, men sjarmerende by. Deilig å sitte ved havne der og pilse. Og mye nydelig kunsthåndverk å få kjøpt i butikkene langs havna hvis dere er interessert i det.

Gjest girl with no name
Skrevet

Gled dere! Flott sted, lett å bli kjent, det er ikke stort. God mat og hyggelige folk. Jeg kjøpte lekre vinbeger i keramikk. Var et par keramikkutsalg jeg stadig var innom. Og hyggelige strandrestauranter. Bruker dere samme stedet hver dag får du superservice!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...