Gå til innhold

Håndbagasje

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke helt sånn, skjønner du :-)

Rolig og strategisk posisjonering før flokken samles, er tingen.

Men min tanke er morsommere -jeg ler enda jeg :)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

19

• flisa

14

• Osiris

7

• Gemini

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Jeg er mer skeptisk til alt som har med innsjekking og den slags å gjøre. Det å være der alene (det er jo kun 2 døgn) blir bare deilig. Rusle rundt uten å forholde meg til noen andre enn meg selv, slå meg ned der jeg føler for, spise noe mat og drikke øl, og se akkurat det jeg vil se.

Men jeg har utrolig dårlig retningssans og kan gå meg bort de fleste steder, så jeg fant et hotell sentrert midt i sentrum - fint lokalisert i forhold til alt av severdigheter og uteliv.

Jeg hadde aldri turt å gjøre noe sånt alene hvis jeg var avhengig av kollektivtransport for å ta meg til byen.

Så tar jeg heller kompisturen til Mallorca senere i sommer.

Nå fant jeg forresten ut at hotellet jeg har booket meg inn på har egen sushibar! :)

Maten i Praha er vel like safe som her til lands?

Jeg har ikke vært i Praha, men har hørt mye positivt. Så det går nok bra. Og ølet skal være særlig godt. Kunst/kultur er du kanskje ikke så interessert i?

Gjest traveller
Skrevet

Regner med vi får et fyldig reisereferat i neste uke :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, Imodium er sterkere saker (men likevel reseptfritt). Enkelt forklart er Idoform forebyggende, evt. behandlende ved mildere plager, mens Imodium (evt. Travello, som gjør samme nytten) virker hvis uhellet først er ute og du får diare.

Ah.

Da går jeg for begge deler.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har ikke vært i Praha, men har hørt mye positivt. Så det går nok bra. Og ølet skal være særlig godt. Kunst/kultur er du kanskje ikke så interessert i?

Jo, jeg skal få med meg så mye som mulig på dagtid. Men noen tur i teateret blir det nok ikke.

Skrevet

Ah.

Da går jeg for begge deler.

Gå på apoteket og kjøp de tyggetabletten som heter "Løs mage" - de er fine! :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Gå på apoteket og kjøp de tyggetabletten som heter "Løs mage" - de er fine! :-)

Isj. Hater sånne ting (men hvem gjør ikke det ...). Og jeg har ingen planer om å få noe sånt.

Men jeg skal kjøpe det. Spesielt for Mallorca-turen. Greit å helgardere. :)

Skrevet

Isj. Hater sånne ting (men hvem gjør ikke det ...). Og jeg har ingen planer om å få noe sånt.

Men jeg skal kjøpe det. Spesielt for Mallorca-turen. Greit å helgardere. :)

ja - æsj bæsj :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...