flisa Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Ikke helt sånn, skjønner du :-) Rolig og strategisk posisjonering før flokken samles, er tingen. Men min tanke er morsommere -jeg ler enda jeg 0 Siter
Babette Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Jeg er mer skeptisk til alt som har med innsjekking og den slags å gjøre. Det å være der alene (det er jo kun 2 døgn) blir bare deilig. Rusle rundt uten å forholde meg til noen andre enn meg selv, slå meg ned der jeg føler for, spise noe mat og drikke øl, og se akkurat det jeg vil se. Men jeg har utrolig dårlig retningssans og kan gå meg bort de fleste steder, så jeg fant et hotell sentrert midt i sentrum - fint lokalisert i forhold til alt av severdigheter og uteliv. Jeg hadde aldri turt å gjøre noe sånt alene hvis jeg var avhengig av kollektivtransport for å ta meg til byen. Så tar jeg heller kompisturen til Mallorca senere i sommer. Nå fant jeg forresten ut at hotellet jeg har booket meg inn på har egen sushibar! Maten i Praha er vel like safe som her til lands? Jeg har ikke vært i Praha, men har hørt mye positivt. Så det går nok bra. Og ølet skal være særlig godt. Kunst/kultur er du kanskje ikke så interessert i? 0 Siter
Gjest traveller Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Regner med vi får et fyldig reisereferat i neste uke 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. august 2006 Forfatter Skrevet 3. august 2006 Nei, Imodium er sterkere saker (men likevel reseptfritt). Enkelt forklart er Idoform forebyggende, evt. behandlende ved mildere plager, mens Imodium (evt. Travello, som gjør samme nytten) virker hvis uhellet først er ute og du får diare. Ah. Da går jeg for begge deler. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. august 2006 Forfatter Skrevet 3. august 2006 Jeg har ikke vært i Praha, men har hørt mye positivt. Så det går nok bra. Og ølet skal være særlig godt. Kunst/kultur er du kanskje ikke så interessert i? Jo, jeg skal få med meg så mye som mulig på dagtid. Men noen tur i teateret blir det nok ikke. 0 Siter
flisa Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Ah. Da går jeg for begge deler. Gå på apoteket og kjøp de tyggetabletten som heter "Løs mage" - de er fine! :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. august 2006 Forfatter Skrevet 3. august 2006 Gå på apoteket og kjøp de tyggetabletten som heter "Løs mage" - de er fine! :-) Isj. Hater sånne ting (men hvem gjør ikke det ...). Og jeg har ingen planer om å få noe sånt. Men jeg skal kjøpe det. Spesielt for Mallorca-turen. Greit å helgardere. 0 Siter
flisa Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Isj. Hater sånne ting (men hvem gjør ikke det ...). Og jeg har ingen planer om å få noe sånt. Men jeg skal kjøpe det. Spesielt for Mallorca-turen. Greit å helgardere. ja - æsj bæsj 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.