Gå til innhold

Venstresida må velge side.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke overraskende.

Venstresiden fasinasjon for totalitære og undertrykkende regimer og systemer er jo velkjent. Denne gjengen har jo alltid støttet de mest makabre og brutale regimer over hele verden. Det er nok slektskapet til sosialisme og kommunisme som er tiltrekkende.

Hamas og hizbollah er jo av FN definert som terrororganiasjoner, og de er helt klare på at Israel bør utslettes.

Venstresidens jødehat har også bakgrunn i at jøder (og USA) anses som de fremste representanter for verdenskapitalismens fremvekst og suksess.

Når sosialisme som ide allerede er vel plassert på historiens skraphaug, sier det seg selv at de begynner å bli rimelig gretne, og gjennom hizbollah ser væpnede allierte som kan rette et stikk mot hovedfienden.

Om blandt annet venstresidas jødehat skriver denne karen på news Erik Naggum om. Bør leses da det er sjeldendt godt skrevet:

http://tinyurl.com/ktvfe

Videoannonse
Annonse
  • Svar 100
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

26

• keinstein

14

• ShitDiddelyDo

12

• gripp

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Keistein, du snakker som om alle muslimer overalt var styrt at gale prester. I Palestina2 ble faktisk regjeringen valgt demokratisk av folket, i liket med i Israel.

"........................................"

Demokratisk valgt ble Hitler også, som om det skulle være argument for noe som helst.

Gjest Audiens
Skrevet

Han gjøken der er politisk psykopat, intet mindre. Men det finnes omtrent ikke oppslutning for det partiet der, så farlige er de vel neppe.

".........................................."

Internasjonale sosialister er ikke noe parti. Men derimot en "frittstående" organisasjon som mange på den øvrige venstresida misliker sterkt, da de er vanvittig sekteriske og ikke minst toppstyrt.

Gjest Audiens
Skrevet

Det blir vel som om vi hadde gitt Vigrid rent flertall i Stortinget. Forskjellen er at Hamas finnes på FN's liste over terrororganisasjoner.

Nei, gripp. Må korrigere deg her. Hamas står IKKE på FNs liste over terrororganisjoner. De står derimot på USA og EUs liste. Og Norge følger FNs liste, det er nettopp det som er blitt en del debattert her hjemme.

Gjest Audiens
Skrevet

De er noen merkelige individ som dyrker Trotskij. Tror bare de fins i Oslo, Bergen og Trondheim.

Og sentralstyrt fra London.

Tullinger.

Skrevet

Internasjonale sosialister er ikke noe parti. Men derimot en "frittstående" organisasjon som mange på den øvrige venstresida misliker sterkt, da de er vanvittig sekteriske og ikke minst toppstyrt.

I stand corrected :-)

"................................."

Skrevet

Nei, gripp. Må korrigere deg her. Hamas står IKKE på FNs liste over terrororganisjoner. De står derimot på USA og EUs liste. Og Norge følger FNs liste, det er nettopp det som er blitt en del debattert her hjemme.

Men ifølge grip(p), morsk og andre israel-ekstremister her inne, så er jo FN bare en tulleorganisasjon som 1: Ikke skjønner noe, og 2: Er i ledtog med Den Røde Fare og islamittene. Ganske grei måte å avfeie argumenter på, ikke sant? :-)

"........................................."

Skrevet

Et innspill av det mer underholdende slaget:

http://www.nettavisen.no/verden/article699930.ece

Terroristene i hizbollah klager over at norske kuler og krutt brukes i kampen mot dem, og ber "oss" få en slutt på dette.

Det er en stund siden norske våpen har blitt benyttet til et bedre formål.

Den doble 50-kaliber mitraljøsen til Kongsberg er berømt og brukes over hele verden sammen med et utall deler til flygende matriell, granater, roboter og raketter.

De israelske våpenprodusentene eksporterer enorme mengder våpen til hele verden og er blant de ledende på våpenteknologi.

Å begynne å mase på Norge med dette er patetetisk.

Ingen maser på hvem som laget de 650 ballistiske rakettene som har dalt ned på en liten israelsk by helt siden hæren trakk seg ut av Libanon. Det var stille en stund først, men så snart bollene hadde fått etablert seg, så begynte de å sende raketter over grensen til Israel igjen for om mulig å få hæren til komme tilbake og konflikten til å spre seg igjen. Jødene skal vekk for en hver pris.

Gjest Audiens
Skrevet

Men ifølge grip(p), morsk og andre israel-ekstremister her inne, så er jo FN bare en tulleorganisasjon som 1: Ikke skjønner noe, og 2: Er i ledtog med Den Røde Fare og islamittene. Ganske grei måte å avfeie argumenter på, ikke sant? :-)

Har ikke vært her så lenge, så jeg har ikke noe spesielt inntrykk ennå. Men skal man argumentere, så må det jo gjøres på rett grunnlag. Det er egentlig vanskelig når det gjelder Midt-Østen. :-/

Skrevet

Har ikke vært her så lenge, så jeg har ikke noe spesielt inntrykk ennå. Men skal man argumentere, så må det jo gjøres på rett grunnlag. Det er egentlig vanskelig når det gjelder Midt-Østen. :-/

Det finnes ingen ensidig, klar sannhet der nede, nei. Så man må forholde seg til det som skjer der og da. Og det som skjer nå, er at Israel begår uakseptable overgrep mot sivile palestinere og libanesere. Det er totalt uinteressant at hamas er/var en terroristorganisasjon.

Gjest Audiens
Skrevet

Det finnes ingen ensidig, klar sannhet der nede, nei. Så man må forholde seg til det som skjer der og da. Og det som skjer nå, er at Israel begår uakseptable overgrep mot sivile palestinere og libanesere. Det er totalt uinteressant at hamas er/var en terroristorganisasjon.

Jeg tror vi er på linje.

Skrevet

http://expressen.se/index.jsp?a=646167

"Men problemen bottnar också i en antisemitism inom vänsterleden som fått ett uppsving de senaste åren. Antisemitism är inte synonymt med rakade skallar och kängor, den fanns långt före Hitler kom till jorden. I Sverige hade den starka förankringar inom- närapå- hela det politiska spektret tills Nazityskland föll 1945. I dag ser den svenska vänsterrörelsen sig själva som antirasister och därmed som omöjligt att de skulle kunna vara antisemiter, vilket är en stark villfarelse."

Mange er lei seg, både i Norge og Midtøsten at jødene ikke ble fullstendig utryddet i Europa, Sovjet og Midtøsten før 1945. Jødene var selve bildet på "kapitalistsvinet" for både sosialister og nasjonalsosialister i Norge og store deler av Europa lenge før tyskernes mer solide handlekraft.

Skrevet

Jeg takker for den korreksjonen/presiseringen.

Skrevet

Jeg kan ikke huske å ha uttrykt meg slik om FN. Som hovedregel er det best å la skriverne selv uttrykke sine syn.

Skrevet

http://expressen.se/index.jsp?a=646167

"Men problemen bottnar också i en antisemitism inom vänsterleden som fått ett uppsving de senaste åren. Antisemitism är inte synonymt med rakade skallar och kängor, den fanns långt före Hitler kom till jorden. I Sverige hade den starka förankringar inom- närapå- hela det politiska spektret tills Nazityskland föll 1945. I dag ser den svenska vänsterrörelsen sig själva som antirasister och därmed som omöjligt att de skulle kunna vara antisemiter, vilket är en stark villfarelse."

Mange er lei seg, både i Norge og Midtøsten at jødene ikke ble fullstendig utryddet i Europa, Sovjet og Midtøsten før 1945. Jødene var selve bildet på "kapitalistsvinet" for både sosialister og nasjonalsosialister i Norge og store deler av Europa lenge før tyskernes mer solide handlekraft.

Nå må du gi deg med den endeløse rapingen, da. Sitering av halpsykotiske svensker blir heller ikke særlig troverdig.

Det som er et faktum, er at store deler av denne "antisemittismen" som noen syter over, i realiteten er folk som er uenige med Israels politikk. Og det er helt kurrant å være, all den tid Israel i årevis har straffet sivile fordi de ikke er enige med regjeringen i Palestina 2 og andre land. Det er lenge siden Holocaust, og jødeforfølgelsene er helt irrelevante nå. Get fucking over it! Alle er enige om at det var grusomt. Punktum.

Et par Israelere betegnet Israels Gaza-politikk som fascisme. "Israelere oppfant den moderne fascimen, her nede". (Jeg tror til og med de brukt ordet "jøder" i stedet for "israelere", men jeg foretrekker å snakke om land, og ikke etnisk avstamming, når det er snakk om politikk.) Jeg er ikke sikker på at det er helt feil, i akkurat det tilfellet.

Synes du at det er greit, og at Palestinere bare for som fortjent slik det er nå? Kloakk, vann og infrastruktur stenges av Israel. Import/eksport hindres. Lavtflyging i høy hastighet over boligområder på nattestid. Bygging av en mur (som i seg selv er 100% fascistisk, uansett hvem som gjør det), slik at det er så trangt der at når en selvmordsbomber går i lufta er det positivt p.g.a befolkningstettheten.

Er disse tingene greit å gjøre, som "hevn" over noe som i utgangspunktet ikke viser at hverken Israel eller araberne hadde mer rett enn den andre? Ja, jeg sikter til utskillingen av Palestina (Jordan) og Israel fra Det Ottomanske Riket.

Du gjør lite annet enn å sitere muslimske ekstremistutsagn om "sverdets land", "jødesvin" etc. Tror du virkelig den jevne palestiner bryr seg serlig om, eller relaterer seg i særlig grad, til dette ekstremistpratet? Sannheten er vel at de gjør det i samme grad som den jevne israeler forholder seg til moses og "det lovede land". Altså, lite eller ingenting.

Dette er på ingen måte ensidig eller enkelt. For hver palestiner som sprenger seg i lufta på en buss, har du f.eks en palestinsk familie som blir kastet ut av eiendommen sin fordi en gjøk kommer og sier at forfedrene hans bodde der for 5000 år siden, og at det derfor tilhører ham. Slike lister som dette fortsetter i det uendelige.

"......................................"

Skrevet

Venstresiden er ikke en homogen gruppe med like meninger om alt og alle :)

IS er en gjeng tullinger, knapt bedre enn rv

Skrevet

Nå må du gi deg med den endeløse rapingen, da. Sitering av halpsykotiske svensker blir heller ikke særlig troverdig.

Det som er et faktum, er at store deler av denne "antisemittismen" som noen syter over, i realiteten er folk som er uenige med Israels politikk. Og det er helt kurrant å være, all den tid Israel i årevis har straffet sivile fordi de ikke er enige med regjeringen i Palestina 2 og andre land. Det er lenge siden Holocaust, og jødeforfølgelsene er helt irrelevante nå. Get fucking over it! Alle er enige om at det var grusomt. Punktum.

Et par Israelere betegnet Israels Gaza-politikk som fascisme. "Israelere oppfant den moderne fascimen, her nede". (Jeg tror til og med de brukt ordet "jøder" i stedet for "israelere", men jeg foretrekker å snakke om land, og ikke etnisk avstamming, når det er snakk om politikk.) Jeg er ikke sikker på at det er helt feil, i akkurat det tilfellet.

Synes du at det er greit, og at Palestinere bare for som fortjent slik det er nå? Kloakk, vann og infrastruktur stenges av Israel. Import/eksport hindres. Lavtflyging i høy hastighet over boligområder på nattestid. Bygging av en mur (som i seg selv er 100% fascistisk, uansett hvem som gjør det), slik at det er så trangt der at når en selvmordsbomber går i lufta er det positivt p.g.a befolkningstettheten.

Er disse tingene greit å gjøre, som "hevn" over noe som i utgangspunktet ikke viser at hverken Israel eller araberne hadde mer rett enn den andre? Ja, jeg sikter til utskillingen av Palestina (Jordan) og Israel fra Det Ottomanske Riket.

Du gjør lite annet enn å sitere muslimske ekstremistutsagn om "sverdets land", "jødesvin" etc. Tror du virkelig den jevne palestiner bryr seg serlig om, eller relaterer seg i særlig grad, til dette ekstremistpratet? Sannheten er vel at de gjør det i samme grad som den jevne israeler forholder seg til moses og "det lovede land". Altså, lite eller ingenting.

Dette er på ingen måte ensidig eller enkelt. For hver palestiner som sprenger seg i lufta på en buss, har du f.eks en palestinsk familie som blir kastet ut av eiendommen sin fordi en gjøk kommer og sier at forfedrene hans bodde der for 5000 år siden, og at det derfor tilhører ham. Slike lister som dette fortsetter i det uendelige.

"Nå må du gi deg med den endeløse rapingen"

Dermed gadd jeg ikke lese resten.

Skrevet

ja, her var det mye saklig stoff:

Folk sim er uening med deg raper og\ler er halvpsykotikse.

Historien kan vi godt bare løsrive fra nåtiden. Den betyr ikke noe fra eller til..selvsagt.

Islamsk ektremisme er uvanlig!

Omtrendt ingen er jo det...(kanskje bortsett fra at de konsekvent velger en ekstremist som leder hver gang de arrangerer et mer eller mindre demokratisk valg i et muslimsks land)

At du våger åpne kjeften om at ANDRE er halvpsykotiske vitner om en grenseløs frekkhet.

Skrevet

"Nå må du gi deg med den endeløse rapingen"

Dermed gadd jeg ikke lese resten.

"Dermed gadd jeg ikke lese resten."

Det er jo opp til deg. Ellers trodde jeg du og jeg "kjente" hverandre godt nok her inne til at du ikke ble såret og vonbroten av en slik kommentar.

Det var uansett en kommentar til at du gjentar dette med hvor ekstremistiske muslimer er, sverdets land, verdenskalifatet og tusenårsriket etc. Slik er neppe den jevne palestiner, akkurat som den jevne israeler ikke har noe forhold til "det lovede land".

"......................................."

Skrevet

"Dermed gadd jeg ikke lese resten."

Det er jo opp til deg. Ellers trodde jeg du og jeg "kjente" hverandre godt nok her inne til at du ikke ble såret og vonbroten av en slik kommentar.

Det var uansett en kommentar til at du gjentar dette med hvor ekstremistiske muslimer er, sverdets land, verdenskalifatet og tusenårsriket etc. Slik er neppe den jevne palestiner, akkurat som den jevne israeler ikke har noe forhold til "det lovede land".

"......................................."

Den jevne muslim vet omtrent ingen ting om sin relgion politikken, arabisk, historie eller regler.

Bare rundt 10% av de som gikk i Rushdie- demonstrasjon i 1991 visste årsaken til sinnet sitt. Prestene sa de skulle være sinte. De er zombier. Halvparten av kvinnene vet at hijab er et politisk tegn, mne ikke hva det betyr. Det dekker høret og høyner moralen. Det er nok.

Jeg har enda ikke funnet noen norske muslimer som kan navnet på alle delene av koranen. Noen kan ingen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...