Gå til innhold

Venstresida må velge side.....

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Enhver som ikke støtter Israel ubetinget må jo være jødehater."

Ikke sant? Sier seg selv, det. Jeg husker laguna ble grundig antastet her av gode, gamle morsk - og hun var _selvfølgelig_ jødehater for å være uenig med israels politikk.

At keinstein, som jeg har diskutert både islam og andre ting med i lange tider, tyr til en sånn barnslighet mot bedre vitende, var imidlertid litt mer overraskende enn det som kommer fra ekstremistene her inne.

"........................................."

Det verste er at det samme går igjen overalt. Har vært innom en del debatter på en del andre diskusjonsforum i det siste, og igjen og igjen gviner disse fantastiske pro-Israel-folka om antisemittiseme så fort noen taler Israel imot.

Jeg synes synd på jødene som har disse fanatikerne som talsmenn. De stiller dem i et fryktelig dårlig lys, og de høres utrolig godt.

For øvrig kjedet jeg meg i natt og tittet innom www.antipsykopat.net, og der er det andre uttrykk enn antisemetitt som går igjen.

Der inne omtales de som ikke støtter Israel ubetinget som psykopater. :)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 100
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

26

• keinstein

14

• ShitDiddelyDo

12

• gripp

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det verste er at det samme går igjen overalt. Har vært innom en del debatter på en del andre diskusjonsforum i det siste, og igjen og igjen gviner disse fantastiske pro-Israel-folka om antisemittiseme så fort noen taler Israel imot.

Jeg synes synd på jødene som har disse fanatikerne som talsmenn. De stiller dem i et fryktelig dårlig lys, og de høres utrolig godt.

For øvrig kjedet jeg meg i natt og tittet innom www.antipsykopat.net, og der er det andre uttrykk enn antisemetitt som går igjen.

Heh-heh. Ganske utrolig, egentlig.

"......................................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

Heh-heh. Ganske utrolig, egentlig.

"......................................."

Men det er artig lesning.

De holder for øvrig oss under oppsikt. Gjør et søk der inne på "doktoronline", og du vil se det dukke opp en del innlegg om gærningene på dol.

Folka der inne er gode eksempler på at de gærneste blant oss ikke selv forstår at de er klin kokos. :)

Skrevet

LOL, ja for dårlig intrykk er det jo selvsagt bare de som støtter Israel som gir..

Sett på TV fra demonstrasjonene utenfor den Israelske ambassaden i den senere tid? Eller er den type atferd noe du kanskje identifiserer deg med?

ShitDiddelyDo
Skrevet

LOL, ja for dårlig intrykk er det jo selvsagt bare de som støtter Israel som gir..

Sett på TV fra demonstrasjonene utenfor den Israelske ambassaden i den senere tid? Eller er den type atferd noe du kanskje identifiserer deg med?

Nei, selvfølgelig er det ikke kun blant pro-Israel-fanatikerne det finnes fanatikere, men hvor ofte ser du noen som ubetinget støtter den andre siden?

Jeg aner ikke hva som har skjedd utenfor den israelske ambasaden i Oslo, men at folk demonstrerer mot Israels opptreden i Libanon finner jeg ikke det minste merkelig.

Noe annet er det med folk som Hizbollah-fanen i denne trådens første innlegg. Men hvor mange finnes av den typen?

Skrevet

"Enhver som ikke støtter Israel ubetinget må jo være jødehater."

Ikke sant? Sier seg selv, det. Jeg husker laguna ble grundig antastet her av gode, gamle morsk - og hun var _selvfølgelig_ jødehater for å være uenig med israels politikk.

At keinstein, som jeg har diskutert både islam og andre ting med i lange tider, tyr til en sånn barnslighet mot bedre vitende, var imidlertid litt mer overraskende enn det som kommer fra ekstremistene her inne.

Laguna? var det hun som i ett øyeblikk av intignasjon åpnet opp skapet og erklærte at Jødene burde vært behandlet som insekter (Underforstått gasset).

Nei, selvsagt gir ikke det noen asosiasjoner til noe som skjedde for bare noen tiår siden...

OI! glemte det i farten..du har jo erklært at historie er noe vi skal drite i, og som ikke har noe som helst med nåtiden å gjøre..så da er det kanskje allikevel ikke så rart at du regarere på at jeg kalte Nazi-Laguna ved sitt rette navn.

Skrevet

Nei, selvfølgelig er det ikke kun blant pro-Israel-fanatikerne det finnes fanatikere, men hvor ofte ser du noen som ubetinget støtter den andre siden?

Jeg aner ikke hva som har skjedd utenfor den israelske ambasaden i Oslo, men at folk demonstrerer mot Israels opptreden i Libanon finner jeg ikke det minste merkelig.

Noe annet er det med folk som Hizbollah-fanen i denne trådens første innlegg. Men hvor mange finnes av den typen?

Hvor ofte man ser noen som ubetinget støtter den andre (arabiske) siden?? er det et seriøst spørsmål eller reint kødd du driver med nå?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvor ofte man ser noen som ubetinget støtter den andre (arabiske) siden?? er det et seriøst spørsmål eller reint kødd du driver med nå?

Det var et seriøst spørsmål.

Ser du f.eks. mange i Norge som ukritisk støtter den arabiske siden? Hvor mange i Norge ser du som ikke fordømmer terror? Enten det er fra Hamas eller Hisbollah eller Al Quaida eller hva det nå måtte være?

Skrevet

Det var et seriøst spørsmål.

Ser du f.eks. mange i Norge som ukritisk støtter den arabiske siden? Hvor mange i Norge ser du som ikke fordømmer terror? Enten det er fra Hamas eller Hisbollah eller Al Quaida eller hva det nå måtte være?

Ja, jeg har sett en rekke folk gå i demonstrasjonstog i Norge bærende på plakater hvor det utvetydig fremkommer at staten Israel skal utslettes. (det er da forøvrig også programfestet av den palistinske valgte regjering).

Flere spørsmål?

Skrevet

Men det er artig lesning.

De holder for øvrig oss under oppsikt. Gjør et søk der inne på "doktoronline", og du vil se det dukke opp en del innlegg om gærningene på dol.

Folka der inne er gode eksempler på at de gærneste blant oss ikke selv forstår at de er klin kokos. :)

"Folka der inne er gode eksempler på at de gærneste blant oss ikke selv forstår at de er klin kokos. :)"

Et godt eksempel på akkurat det er "svaret" jeg nettopp fikk av Morsk her :-) (Jeg lurer ærlig talt på hvor disse folkene tar rølet sitt fra?)

"........................................"

Skrevet

"Kan jøder rammes i samme slengen, så er det en bonus for en viss gruppe i dette landet."

Og poenget? Kan man ikke kritisere begge sidene uten å være marxist?

"Meld deg i moskeen, Prozak - og ifør deg djellabaen, den runde hatten og nevelangt skjegg."

Det var ikke bare helt utrolig barnslig keistein, og en skammelig uttalelse for en voksen mann. Den var også utrolig frekk, fordi du plutselig antyder at jeg har noe som helst postivt å si om islam, skjeggaper og moskeer. Dette vet du inderlig godt er tull.

"Jeg er veldig fasinert over at disse hendelsene i Libanon med relativt små tap får så mye oppmerksomhet, og at folk dør som fluer andre steder uten at noen løfter et øyebryn."

Og det har du fra hvor? Du vet hva som er den mest aktuelle saken i nyhetsbildet for tiden, ikke sant? Synes du virkelig det er rart at det er den mest diskuterte og aktuelle nyhetssaken som får mest oppmerksomhet? I såfall bør du tenke litt over hva du faktisk lurer på. Og hvor har du det at ingen løfter et øyebryn over at folk dør andre steder? Du er vel i stand til å forstå at det du vil se mest diskusjoner om, er det som er mest sentralt i nyhetene der og da?

"Hva er det for noe med disse israelerne/jødene som er så forferdelig viktig? Hvorfor er Norges mediamoguler så opptatt av jøder?"

Det gir jeg rett ut faen i. Jeg gir fullstendig faen i både jøder og arabere som så. Det jeg ikke gir faen i, er folkemord. Om det er i Rwanda, på Gaza eller i Libanon. Folkemord er folkemord. Israel turer frem på en rett ut fascistisk måte her. Og det at hutuene i Rwanda drepte flere gjør ikke israels herjinger til en bagatell.

Israel er en mektig og farlig faktor omtrent midt i globale oljeinteresser, med bred støtte fra USAs supermektige og livsfarlige jøder og konservative kristne. Ekstremistene vet det, og håper på en total krig i hele Midtøsten ved å terge USAs allierte Israel.

Jeg venter bare på en langtrekkende missil midt i Tel Aviv og Israels atomhevn midt i Teheran eller Damaskus.

Katastrofen er et faktum. Det overskygger alt du måtte irritere deg over, og dine utredninger blekner når glimtet fra en israelsk atombombe lyser opp horisonten over hele Midtøsten. Da kan vi diskutere videre.

Skrevet

"Folka der inne er gode eksempler på at de gærneste blant oss ikke selv forstår at de er klin kokos. :)"

Et godt eksempel på akkurat det er "svaret" jeg nettopp fikk av Morsk her :-) (Jeg lurer ærlig talt på hvor disse folkene tar rølet sitt fra?)

"........................................"

"Rølet" fikk jeg av den personen som skrev om hvordan jødene bør behandles, og som i grovhet var av en art som jeg betviler at Tore Tvedt ville ha våget skrive det så direkte på sine sider.

Om det skyldes overmedisinering eller rein vrangvilje at du ikke klarer lese det folk skriver vet bare du selv.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, jeg har sett en rekke folk gå i demonstrasjonstog i Norge bærende på plakater hvor det utvetydig fremkommer at staten Israel skal utslettes. (det er da forøvrig også programfestet av den palistinske valgte regjering).

Flere spørsmål?

Det var et elendig svar.

jeg spurte om du kunne gi eksempler på noen som støtter noen av disse terrororganisasjonene og deres angrep på sivilbefolkningen i Israel.

Har du sett noen sånne?

En del av dere har det med å slenge ut jødehatpåstander mot enhver som ikke støtter staten Israel i alt den gjør. F.eks. norsk presse som åpenbart er kritisk til Israels krigføring i Libanon om dagen.

Hvordan klarer dere i det hele tatt å tenke på jødehat når vi ikke støtter Israels rett til å bombe et land tilbake til steinalderen, drepe kvinner og barn i hopetall og sende 1 million mennesker på flukt?

Hva har det med jødehat å gjøre?

Skrevet

Det var et elendig svar.

jeg spurte om du kunne gi eksempler på noen som støtter noen av disse terrororganisasjonene og deres angrep på sivilbefolkningen i Israel.

Har du sett noen sånne?

En del av dere har det med å slenge ut jødehatpåstander mot enhver som ikke støtter staten Israel i alt den gjør. F.eks. norsk presse som åpenbart er kritisk til Israels krigføring i Libanon om dagen.

Hvordan klarer dere i det hele tatt å tenke på jødehat når vi ikke støtter Israels rett til å bombe et land tilbake til steinalderen, drepe kvinner og barn i hopetall og sende 1 million mennesker på flukt?

Hva har det med jødehat å gjøre?

Ærlig talt mann..Bor vi på samme planet, eller påstår du i fullt alvor at du ikke har registrert haugevis av folk som støtter helt opp om både Hamas og Hizbolla og deres "arbeidsmetoder".

Beklager, har ikke sjans til å diskutere noe når man ikke engang kan enes om hva som er åpenlyse faktum.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ærlig talt mann..Bor vi på samme planet, eller påstår du i fullt alvor at du ikke har registrert haugevis av folk som støtter helt opp om både Hamas og Hizbolla og deres "arbeidsmetoder".

Beklager, har ikke sjans til å diskutere noe når man ikke engang kan enes om hva som er åpenlyse faktum.

Kan du komme med eksempler på noen som støtter terrorangrepene til Hamas og Hisbollah? Gjerne med navn. Hvis det er så mange av dem burde det vel ikke være noe problem å komme på noen?

Skrevet

Kan du komme med eksempler på noen som støtter terrorangrepene til Hamas og Hisbollah? Gjerne med navn. Hvis det er så mange av dem burde det vel ikke være noe problem å komme på noen?

Men i all verdens land og rike! Støtter man en organisasjon som bruker terror og selvmordsbombere som kampmiddel så gjør man jo det.

Hva i all verden er dette? trolling?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men i all verdens land og rike! Støtter man en organisasjon som bruker terror og selvmordsbombere som kampmiddel så gjør man jo det.

Hva i all verden er dette? trolling?

Men hvem er det som støtter Hamas og Hisbollah? Fyren i hovedinnlegget her?

Det burde da ikke være så vanskelig å svare på.

Skrevet

Men hvem er det som støtter Hamas og Hisbollah? Fyren i hovedinnlegget her?

Det burde da ikke være så vanskelig å svare på.

Ja,for eksempel. Eller mener du seriøst noe annet?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja,for eksempel. Eller mener du seriøst noe annet?

Nei, jeg ser jo at fyren over her ikke er ved sine fulle fem, men jeg tror også det er første gang jeg i Norge har sett en politiker støtte Hisbollah.

Du sier jo at det florerer av dem her.

Skrevet

Nei, jeg ser jo at fyren over her ikke er ved sine fulle fem, men jeg tror også det er første gang jeg i Norge har sett en politiker støtte Hisbollah.

Du sier jo at det florerer av dem her.

Det finnes en hel drøss norske politikere som har gått inn for å annerkjenne Hamas (uten å først ta avstand fra noe som helst) i tillegg til palestinafronten og flere andre sivile organisasjoner med titusenvis av medlemmer.

Blandt den muslimske befolkning i Norge er støtten til disse organisasjonene massiv, og det tror jeg også du vet veldig godt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...