Gå til innhold

Andre takker... ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var noen som tilbød seg å bake kake i bryllupet vårt. Syns dere at de bør få en blomst eller vinflaske som takk, eller holder det med bare takkekort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke jeg hadde forventet mer enn et takkekort. En kake mot en vinflaske blir jo ganske dyrt i grunn.

Skrevet

Tror ikke jeg hadde forventet mer enn et takkekort. En kake mot en vinflaske blir jo ganske dyrt i grunn.

Hehe, det tenkte jeg ikke på. ;)

Skrevet

Om jeg tilbyr meg å gjøre noe for noen, så forventer jeg ikke noe for det. Derfor vil et takkekort være hyggelig nok i massevis:-)

Skriv noen koselig ord om at du satt pris på det ho gjorde for deg.

Skrevet

Vi sendte bare takkekort til de som tilbød seg å bake. Jeg stiller heller opp med kake en gang de trenger det :-)

Skrevet

Hvis dette ikke er nær familie, så tror jeg de hadde fått en fin blomst av meg, i tillegg til takkekortet.

Skrevet

Mine kaker er alltid dyrere enn en flaske vin?!?!?!

Skrevet

Mine kaker er alltid dyrere enn en flaske vin?!?!?!

Kan jeg få tilsendt en slik kake av deg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...