Åsemor Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Det var noen som tilbød seg å bake kake i bryllupet vårt. Syns dere at de bør få en blomst eller vinflaske som takk, eller holder det med bare takkekort? 0 Siter
cecily Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Tror ikke jeg hadde forventet mer enn et takkekort. En kake mot en vinflaske blir jo ganske dyrt i grunn. 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. august 2006 Forfatter Skrevet 3. august 2006 Tror ikke jeg hadde forventet mer enn et takkekort. En kake mot en vinflaske blir jo ganske dyrt i grunn. Hehe, det tenkte jeg ikke på. 0 Siter
Speak Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Om jeg tilbyr meg å gjøre noe for noen, så forventer jeg ikke noe for det. Derfor vil et takkekort være hyggelig nok i massevis:-) Skriv noen koselig ord om at du satt pris på det ho gjorde for deg. 0 Siter
libra Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Vi sendte bare takkekort til de som tilbød seg å bake. Jeg stiller heller opp med kake en gang de trenger det :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Hvis dette ikke er nær familie, så tror jeg de hadde fått en fin blomst av meg, i tillegg til takkekortet. 0 Siter
flisa Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Tror ikke jeg hadde forventet mer enn et takkekort. En kake mot en vinflaske blir jo ganske dyrt i grunn. Mine kaker er alltid dyrere enn en flaske vin?!?!?! 0 Siter
cecily Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Mine kaker er alltid dyrere enn en flaske vin?!?!?! Kan jeg få tilsendt en slik kake av deg? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.