Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal sende ei avis som vedlegg, men siden den er 14 mb, får jeg det ikke til (maks 10 mb). Går det an å dele dokumentet i 2 på en el annen måte? (er i pdf-format) prøvde å bruke winzip, men fikk det bare ned til 12 mb

Skrevet

Word kan åpne PDF som et dokument med en plugin.

PDF Creator kan lagre Word-dokumenter som PDF.

Skrevet

Du kan skanne med lavere oppløsning?

Hvis du har Adobe Acrobat (ikke Reader, men en versjon med redigeringsmuligheter) der du kan dele opp i flere filer.

Skrevet

Word kan åpne PDF som et dokument med en plugin.

PDF Creator kan lagre Word-dokumenter som PDF.

Hun har en avis, ikke et Word-dokument, i PDF-format.

Skrevet

Spiller ingen rolle, men litt rot blir det sikkert i Wordvisningen/redigeringen, verden er ikke problemfri, og slett ikke formatverdenen :-)

Skrevet

PhotoShop kan også ta inn PDF, men det blir litt rot det også.

Skrevet

Når jeg så Birdies svar nå, så kom jeg på et annet alternativ. Hvis dere begge har (eller oppgraderer til) Windows Live Messenger så kan du opprette en mappe for delte filer der, der du legger ut pdf-fila, og hun laster ned hos seg, da er det ingen begrensning på filstørrelser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...