Gå til innhold

Coldplay- The hardest part

Anbefalte innlegg

Gjest epletre
Skrevet

Er det noen som har sett denne musikkvideoen? Er dette virkelig ei gammel dame, eller er det maske el liknende hu har på seg?!

Jeg var overbevist om at dette var ei ung jente med maske, men de protesterer her..

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er over 80 år, ja.

Eller antakelig dau nå. Opptaket av henne er gammelt, og mikset på Coldplay. Det ser du på klær og hår på publikum.

Gjest epletre
Skrevet

Hun er over 80 år, ja.

Eller antakelig dau nå. Opptaket av henne er gammelt, og mikset på Coldplay. Det ser du på klær og hår på publikum.

Det hadde jeg aldri trodd;o)

Imponerende!

Skrevet

Hun er over 80 år, ja.

Det har jeg prøvd å overbevise mannen min om og, men han holder hardt på at dette er tatt opp samtidig med at Coldplay spiller. Publikum er jo skikkelig 80-talls.

Skrevet

Det har jeg prøvd å overbevise mannen min om og, men han holder hardt på at dette er tatt opp samtidig med at Coldplay spiller. Publikum er jo skikkelig 80-talls.

Ja, publikum er typisk åttitalls. Så han må nok gi seg der, din godeste mann.

Skrevet

Ja, publikum er typisk åttitalls. Så han må nok gi seg der, din godeste mann.

Han er ganske sta, så det blir nok ikke så lett for ham :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...