Gjest epletre Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Er det noen som har sett denne musikkvideoen? Er dette virkelig ei gammel dame, eller er det maske el liknende hu har på seg?! Jeg var overbevist om at dette var ei ung jente med maske, men de protesterer her.. Noen som vet? 0 Siter
Babette Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Hun er over 80 år, ja. Eller antakelig dau nå. Opptaket av henne er gammelt, og mikset på Coldplay. Det ser du på klær og hår på publikum. 0 Siter
Gjest epletre Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Hun er over 80 år, ja. Eller antakelig dau nå. Opptaket av henne er gammelt, og mikset på Coldplay. Det ser du på klær og hår på publikum. Det hadde jeg aldri trodd;o) Imponerende! 0 Siter
Nikki Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Hun er over 80 år, ja. Eller antakelig dau nå. Opptaket av henne er gammelt, og mikset på Coldplay. Det ser du på klær og hår på publikum. Det har jeg prøvd å overbevise mannen min om og, men han holder hardt på at dette er tatt opp samtidig med at Coldplay spiller. Publikum er jo skikkelig 80-talls. 0 Siter
Babette Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Det har jeg prøvd å overbevise mannen min om og, men han holder hardt på at dette er tatt opp samtidig med at Coldplay spiller. Publikum er jo skikkelig 80-talls. Ja, publikum er typisk åttitalls. Så han må nok gi seg der, din godeste mann. 0 Siter
Nikki Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Ja, publikum er typisk åttitalls. Så han må nok gi seg der, din godeste mann. Han er ganske sta, så det blir nok ikke så lett for ham 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.