tellus2000 Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Jeg er på leting etter teksten til en sang som begynner sånn: Det er vanselig å være beskjeden, når en faktisk er helt perfekt. Vet ikke hvem som synger den,men det er vedlig viktig for meg å få tak i den. Er det noen som kan hjelpe 0 Siter
Gjest Baderen Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Det er vansk'lig å være beskjeden Refr.: Det er vansk'lig å være beskjeden når man er helt uten feil, og hver gang jeg ikke kan se meg, så lengter jeg hjem til mitt speil. Og alle som ser meg de sier: "For et prakteksemplar av en mann!!!" Nei, det er vansk'lig å være beskjeden, men jeg prøøver det beste jeg kan. Vers 1: Skal jeg stå her med henda i lomma, og si nei takk til alt det jeg vil når andre forsyner seg riklig hver gang jeg snur ryggen min til? Noen vifter med penger i pungen, men jeg behøver ingen kroner i min. Jeg tror det har noe å gjøre med hvordan jeg fyller min åltrange jean(s). Vers 2: Min elskling hun reiste ifra meg, hun orket vel ikke å sloss med alle som ringte og maste, og banket på døren hos oss, men si meg hva skal jeg med jenter? Jeg har det så bra med meg selv! Og hvem trenger vel noen som venter når det er kø foran sengen hver kveld. Henning Friis 0 Siter
tellus2000 Skrevet 3. august 2006 Forfatter Skrevet 3. august 2006 Det er vansk'lig å være beskjeden Refr.: Det er vansk'lig å være beskjeden når man er helt uten feil, og hver gang jeg ikke kan se meg, så lengter jeg hjem til mitt speil. Og alle som ser meg de sier: "For et prakteksemplar av en mann!!!" Nei, det er vansk'lig å være beskjeden, men jeg prøøver det beste jeg kan. Vers 1: Skal jeg stå her med henda i lomma, og si nei takk til alt det jeg vil når andre forsyner seg riklig hver gang jeg snur ryggen min til? Noen vifter med penger i pungen, men jeg behøver ingen kroner i min. Jeg tror det har noe å gjøre med hvordan jeg fyller min åltrange jean(s). Vers 2: Min elskling hun reiste ifra meg, hun orket vel ikke å sloss med alle som ringte og maste, og banket på døren hos oss, men si meg hva skal jeg med jenter? Jeg har det så bra med meg selv! Og hvem trenger vel noen som venter når det er kø foran sengen hver kveld. Henning Friis En diger smask til deg. Tusen takk for hjelpa, det var bare helt fantastisk 0 Siter
Gjest Baderen Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 En diger smask til deg. Tusen takk for hjelpa, det var bare helt fantastisk Smasker mottas alltid med stor glede :-) Så bare fortsett du... ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.