Gjest en av to Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Jeg er syk og kjeder meg litt. Så her kommer en FU der du skal velge en av to ting. VG eller Dagbladet Cola eller lettbrus Pop eller rock t-skjorte eller topp/genser (for damene), skjorte/genser (for mennene) Bok eller film Ferie innenlands eller utenlands Hjemmekveld eller ut på fest/byen Fast food/take away eller hjemmelaget tv3 eller tv2 tv eller dvd dol eller husarbeid.... frisøren jevnlig eller "pytt pytt" Bob Dylan eller Robbie Williams Idol eller fredagskrim på nrk sjokoladekake eller vafler bestille noe på nettet eller handle i butikker synger i dusjen eller samme hvor liker FU eller gjør det fordi du kjeder deg..... alkoholholdig drikke eller noe annet kaffe eller te jobbe eller studere har bilder i album eller har alt i en eske ryddig person eller litt rotete... 0 Siter
Gjest en av to Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Mine svar: VG eller Dagbladet: dagbladet Cola eller lettbrus: helst vanlig cola Pop eller rock:rock t-skjorte eller topp/genser (for damene), skjorte/genser (for mennene): t-skjorte Bok eller film: film Ferie innenlands eller utenlands: innenlands Hjemmekveld eller ut på fest/byen: hjemme Fast food/take away eller hjemmelaget: hjemmelaget tv3 eller tv2: tv3 tv eller dvd: dvd dol eller husarbeid....: husarbeid frisøren jevnlig eller "pytt pytt": pytt pytt Bob Dylan eller Robbie Williams: Bob Dylan Idol eller fredagskrim på nrk: krim sjokoladekake eller vafler: vafler bestille noe på nettet eller handle i butikker: i butikker synger i dusjen eller samme hvor: samme hvor liker FU eller gjør det fordi du kjeder deg.....: begge deler, men skal jeg svare ett blir det liker FU alkoholholdig drikke eller noe annet: noe annet kaffe eller te: te jobbe eller studere: studere har bilder i album eller har alt i en eske: eske ryddig person eller litt rotete... : prøver å være ryddig 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 VG Cola rock topp/genser (for damene), Bok Ferie utenlands Hjemmekveld hjemmelaget tv2 tv dol!!! frisøren "pytt pytt" Bob Dylan fredagskrim på nrk sjokoladekake bestille noe på nettet synger i dusjen fordi du kjeder deg..... alkoholholdig drikke kaffe jobbe har alt i en eske litt (veldig) rotete... 0 Siter
EllaJo Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 VG eller Dagbladet: VG Cola eller lettbrus: pepsi max Pop eller rock: begge t-skjorte eller topp/genser (for damene), skjorte/genser (for mennene): topp/Genser Bok eller film: film Ferie innenlands eller utenlands: begge deler Hjemmekveld eller ut på fest/byen: hjemmekveld Fast food/take away eller hjemmelaget: hjemmelaget tv3 eller tv2: tv2 tv eller dvd: begge dol eller husarbeid....: dol frisøren jevnlig eller "pytt pytt": pytt pytt Bob Dylan eller Robbie Williams: begge Idol eller fredagskrim på nrk: idol sjokoladekake eller vafler: sjokoladekake bestille noe på nettet eller handle i butikker: begge synger i dusjen eller samme hvor: i dusjen (eller når ingen andre er tilstede) liker FU eller gjør det fordi du kjeder deg.....: kjeder meg alkoholholdig drikke eller noe annet: helst noe annet kaffe eller te: ingen jobbe eller studere: studere har bilder i album eller har alt i en eske: alt på pc ryddig person eller litt rotete... : veldig rotete 0 Siter
jubalong70 Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Akkurat i dag blir svarene som følger; VG eller Dagbladet VG Cola eller lettbrus Cola Pop eller rock Pop t-skjorte eller topp/genser (for damene), skjorte/genser (for mennene) T-skjorte Bok eller film Film Ferie innenlands eller utenlands Utenlands Hjemmekveld eller ut på fest/byen Hjemmekveld. Fast food/take away eller hjemmelaget Take away tv3 eller tv2 Tv3 tv eller dvd DVD dol eller husarbeid.... DOL!!!! frisøren jevnlig eller "pytt pytt" Pytt pytt Bob Dylan eller Robbie Williams Robbie Idol eller fredagskrim på nrk Fredagskrim sjokoladekake eller vafler Vafler bestille noe på nettet eller handle i butikker Nettet synger i dusjen eller samme hvor Samme hvor liker FU eller gjør det fordi du kjeder deg..... Liker FU alkoholholdig drikke eller noe annet Noe annet kaffe eller te Te jobbe eller studere Jobbe har bilder i album eller har alt i en eske Begge deler ryddig person eller litt rotete... Definitivt rotete! I morgen kan svarene være noe annet... 0 Siter
bouenas Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 VG cola pop topp/genser film ferie utenlands hjemmekveld fast food/take away tv 2 tv dol "pytt pytt" (frisøren) Robbie Williams Idol sjokoladekake OG vafler :-) handle i butikker synger samme hvor liker FU alkoholholdig drikke kaffi til Galliano, ellers te hverken eller - hjemmeværende masse bilder i album, men også masse liggende i et skap litt rotete.. :-) 0 Siter
fresja Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 VG eller Dagbladet Hipp som happ Cola eller lettbrus Lettbrus Pop eller rock Pop t-skjorte eller topp/genser topp(for damene), skjorte/genser (for mennene) Bok eller film Både og Ferie innenlands eller utenlands Vet ikke Hjemmekveld eller ut på fest/byen Hjemmekveld Fast food/take away eller hjemmelaget Både og tv3 eller tv2 har ikke TV3 tv eller dvd TV dol eller husarbeid....DOL frisøren jevnlig eller "pytt pytt" Jevnlig, men litt for sjelden Bob Dylan eller Robbie Williams Delvis begge Idol eller fredagskrim på nrk Med de fredagskrimmene vi har hatt de senere nåneder eller år, fortrekker jeg Idol sjokoladekake eller vafler Sjokoladekake bestille noe på nettet eller handle i butikker Butikker synger i dusjen eller samme hvor Synger ikke liker FU eller gjør det fordi du kjeder deg.....Noen av dem alkoholholdig drikke eller noe annet Alt til sin tid kaffe eller te Både og, oftest kaffe jobbe eller studere Jobbe har bilder i album eller har alt i en eske Både og ryddig person eller litt rotete... Rotete 0 Siter
puttelull Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Her er mine svar: Dagbladet lettbrus rock t-skjorte eller topp/genser (for damene), ¨ Bok Ferie utenlands Hjemmekveld hjemmelaget mat tv2 tv dol ....;-) frisøren jevnlig pytt" Bob Dylan fredagskrim på nrk vafler bestille noe på nettet samme hvor gjør det fordi du kjeder deg..... noe annet kaffe jobbe har bilder i album ryddig person 0 Siter
Gjest neve Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Dagbladet Lettbrus Rock topp/genser Bok og film (klarer ikke velge) Ferie innenlands og utenlands ut på fest/byen hjemmelaget mat tv2 tv dol "pytt pytt" Robbie Williams Idol vafler handle i butikker synger i dusjen gjør det fordi jeg kjeder meg.. alkoholholdig drikke kaffe jobbe har alt i en eske litt rotete... 0 Siter
Gjest girl with no name Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 VG lettbrus Pop topp/genser (for damene), Bok OG film utenlands Hjemmekveld hjemmelaget tv2 tv dol "pytt pytt" Robbie Williams fredagskrim på nrk sjokoladekake handle i butikker samme hvor liker FU alkoholholdig drikke kaffe studere har bilder i album litt rotete... 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Dagbladet Ikke Cola, Ikke lettbrus Pop eller rock: hipp.som.happ topp/genser Bok, vhis god Ferie innenlands eller utenlands: takk begge deler Hjemmekveld eller ut på byen: begge deler hjemmelaget tv2 tv dol frisøren jevnlig Bob Dylan fredagskrim sjokoladekake handle i butikker synger samme hvor FU fordi det er morsomt av og til vin eller vann kaffe eller te: begge jobbe bilder i album eller har alt i en eske: hehe...forsetter, forsetter.. hva blir det til med dem? litt rotete... og litt ryddig, men bare hvis jeg vil! 0 Siter
NeaNoor Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 VG eller Dagbladet: VG Cola eller lettbrus: Lettbrus Pop eller rock: Rock t-skjorte eller topp/genser (for damene), skjorte/genser (for mennene): T-skjorte Bok eller film: Bok Ferie innenlands eller utenlands: Utenlands Hjemmekveld eller ut på fest/byen: Hjemmekveld Fast food/take away eller hjemmelaget: Hjemmelaget tv3 eller tv2: Tv3 tv eller dvd: DVD dol eller husarbeid....: DOL frisøren jevnlig eller "pytt pytt": Jevnlig Bob Dylan eller Robbie Williams: Bob Dylan Idol eller fredagskrim på nrk: Krim sjokoladekake eller vafler: Kake bestille noe på nettet eller handle i butikker: Handle synger i dusjen eller samme hvor: Ingen steder. liker FU eller gjør det fordi du kjeder deg.....: Kjeder meg alkoholholdig drikke eller noe annet: Noe annet kaffe eller te: Kaffe jobbe eller studere: Studere har bilder i album eller har alt i en eske: Album ryddig person eller litt rotete...: Rotete 0 Siter
Velouria Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Helst ingen, men Dagbladet om jeg må. Må svare verken her for jeg drikker ikke brus, men siden jeg er sær mht kunstig sukker må det bli Cola, som bugner over av raffinert sukker som heller ikke er særlig bra for kroppen Cola Rock, hence my nick.. T skjorte, gamle bandshorter, er inne i en trettiårskrise her. Bok eller film. Begge deler Ferie innenlands eller utenlands. Begge deler, hytten på vidda ruler, og samtidig har verden så utrolig mye fantastisk å by på, juhuu! Hjemmekveld eller ut på fest/byen. Alt til sin tid. Fast food/take away eller hjemmelaget. Hjemmelaget! tv3 eller tv2. Ingen tv eller dvd. DVD dol eller husarbeid.... Kombinasjon, jeg er skikkelig flink husmor om dagen og nyter det enn så lenge. frisøren jevnlig eller "pytt pytt". Frekventerer frisøren ca 10 ganger i løpet av et helt år. Bob Dylan eller Robbie Williams. Do I really need to answer this? Idol eller fredagskrim på nrk. NRK sjokoladekake eller vafler begge deler. bestille noe på nettet eller handle i butikker. I lokale butikker så sant det er mulig. synger i dusjen eller samme hvor. Samme hvor. liker FU eller gjør det fordi du kjeder deg... Fordi jeg er irritert alkoholholdig drikke eller noe annet. Mye vin ikveld... kaffe eller te. Mer vin til folket! jobbe eller studere Ferie har bilder i album eller har alt i en eske. Store gode pappesker... ryddig person eller litt rotete... Stort sett veldig rotete, men er inne i en god periode nå. 0 Siter
Lucretia Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 VG eller Dagbladet: dagbladet Cola eller lettbrus: Coca Cola Pop eller rock: Rock t-skjorte eller topp/genser (for damene), skjorte/genser (for mennene): t-skjorte Bok eller film: Ah, tough one! Men blir vel oftere film. Ferie innenlands eller utenlands: Utenlands Hjemmekveld eller ut på fest/byen: Lett blanding Fast food/take away eller hjemmelaget: Hjemmelaget tv3 eller tv2: kan ikke velge tv eller dvd: dvd dol eller husarbeid....: dol frisøren jevnlig eller "pytt pytt": pytt pytt Bob Dylan eller Robbie Williams: bob dylan Idol eller fredagskrim på nrk: idol sjokoladekake eller vafler: vafler bestille noe på nettet eller handle i butikker: begge deler synger i dusjen eller samme hvor: ikke i dusjen, men når jeg hører på musikk. liker FU eller gjør det fordi du kjeder deg.....: elsker spørreundersøkelser alkoholholdig drikke eller noe annet: Jaaa kaffe eller te: te jobbe eller studere: studere har bilder i album eller har alt i en eske: litt begge deler ryddig person eller litt rotete... : en smule rotete 0 Siter
Gjest soljenta_83 Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 VG Lettbrus Pop Topp/genser Bok Ferie innenlands Hjemmekveld Fast food/take away Tv2 Tv Dol Frisøren "pytt pytt" Robbie williams Idol Sjokoladekake bestille på nettet Synger i dusjen Liker FU Ikke alkoholholdig drikke Te Jobbe Bilder i en eske Litt rotete 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Dagbladet lettbrus rock topp/genser Bok Ferie utenlands Hjemmekveld hjemmelaget mat tv2 tv dol eller husarbeid.... liker begge deler like godt, muahhhh :-) "pytt pytt" Bob Dylan Idol vafler handle i butikker synger samme hvor liker FU eller gjør det fordi du kjeder deg..... both... :-) noe annet kaffe jobbe eller studere - æ klare itj å vælg... har bilder i album litt rotete... Hilsen 0 Siter
Gjest mij Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Dagbladet Cola eller lettbrus - solo eller farris Pop topp (for damene Bok eller film - kommer an på boka/filmen.. Ferie innenlands eller utenlands - begge deler er fint Hjemmekveld eller ut på fest/byen - blir mest hjemmekvelder nå Fast food/take away eller hjemmelaget - kjekt med litt av kvart tv3 eller tv2 - kommer an på hva som sendes tv eller dvd - kommer helt an på dol istedetfor husarbeid :-) frisøren - "pytt pytt". HAr langt hår som ikke trenger klipp hver 3. uke Bob Dylan eller Robbie Williams - Inegn av dem Idol eller fredagskrim på nrk - setter heller på en DVD sjokoladekake eller vafler - kommer helt an på bestille noe på nettet eller handle i butikker - begge deler synger sjelden i dusjen men nynner ofte for meg selv ellers gjør FU fordi du kjeder deg..... Ikke alkoholholdig drikke - er på tjukka.. kaffe jobbe eller studere har bilder i album eller har alt i en eske - begge deler.. Jeg er nemlig..: litt rotete 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Dagbladet Cola rock genser film Ferie utenlands Hjemmekveld Fast food/take away tv3 dvd dol "pytt pytt" Robbie Williams Idol eller fredagskrim på nrk - om jeg MÅ velge en av dem: IDOL vafler handle i butikker synger i dusjen eller samme hvor - jeg liker å spare mine medmennesker for sangstemmen min liker FU eller gjør det fordi du kjeder deg..... - fordi jeg ikke har vært på nett på noen dager og gjør alt jeg kommer over drikke: noe annet kaffe jobbe eller studere - 50/50, jeg liker litt variasjon i hverdagen har bilder i en eske ryddig person 0 Siter
Gjest Ellipse Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Dagbladet lettbrus Pop topp(for damene) Bok(hvis den er virkelig bra) Ferie utenlands Hjemmekveld hjemmelaget tv2 dvd dol frisøren "pytt pytt" Robbie Williams Idol sjokoladekake handle i butikker synger i dusjen gjør det fordi du kjeder deg..... noe annet kaffe studere har bilder i en eske litt rotete... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.