Gjest Ubehagelig dette Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Fikk ingen respons på allmennmedisin, så jeg prøver her. Går og står mye i jobben min og har nå fått bedøvde områder under føttene, halve stortåen på én fot og under hælen på den andre er også litt vondt å trø på disse områdene om jeg ikke har sko på. Kommer dette til å gå seg til eller bør jeg oppsøke lege? Hva er det egentlig som har skjedd? 0 Siter
ekte nick Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Jeg ville bestilt legetime. Ser ikke en eneste god grunn til å vente med det, egentlig. 0 Siter
Gjest Ubehagelig dette Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Jeg ville bestilt legetime. Ser ikke en eneste god grunn til å vente med det, egentlig. Er så lang ventetid på å få komme inn, derfor jeg spurte her, sånn i mellomtiden. Har du noen anelse om hva som kan ha skjedd da? 0 Siter
Gjest girl with no name Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Legg deg en halv times tid hver kveld med bena høyere enn kroppen. Feks mens du ser nyhetene. Kanskje det kan få igang blodsirkulasjon. Kan bare være overbelastning, kanskje. Lillefingeren min dovnet bort, og det var bare en nerve i nakken som var i klem. I verste fall kan det jo være noe mer alvorlig nevrologisk, men det er ikke noe en tenker på i første omgang tror jeg. Jeg har selv hatt prikking og dovenhetsfølelse under føttene, for mange år siden, og noe mer har det ikke skjedd med meg iallefall. Det jeg var redd for var jo selvfølgelig MS eller slike ting. 0 Siter
Gjest Ubehagelig dette Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Legg deg en halv times tid hver kveld med bena høyere enn kroppen. Feks mens du ser nyhetene. Kanskje det kan få igang blodsirkulasjon. Kan bare være overbelastning, kanskje. Lillefingeren min dovnet bort, og det var bare en nerve i nakken som var i klem. I verste fall kan det jo være noe mer alvorlig nevrologisk, men det er ikke noe en tenker på i første omgang tror jeg. Jeg har selv hatt prikking og dovenhetsfølelse under føttene, for mange år siden, og noe mer har det ikke skjedd med meg iallefall. Det jeg var redd for var jo selvfølgelig MS eller slike ting. Hvis det kommer av dårlig blodsirkulasjon, skulle ikke dette vært borte når jeg står opp på morgenen da? Det er der konstant, selv på fridager. 0 Siter
Gjest Ubehagelig dette Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Jeg glemte å få med at jeg også har ett område rett under kneet som er følelsesløst, dette har vært der i 1-2 år. 0 Siter
frosken Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Kan være en nerverot (eller hva det heter) som er kommet litt i klem i ryggen - en variant av ischias. Slike fenomener vil ofte gå tilbake av seg selv i løpet av noen måneder. Ufaglig hilsen 0 Siter
Gjest Ubehagelig dette Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Kan være en nerverot (eller hva det heter) som er kommet litt i klem i ryggen - en variant av ischias. Slike fenomener vil ofte gå tilbake av seg selv i løpet av noen måneder. Ufaglig hilsen Hmm, er det ikke litt merkelig at det da er på forskjellige steder på begge føttene? Leste du tilføyningen? Jeg har også en flekk nedenfor kneet som er følelsesløst, dette har vært der i 1-2 år nå. 0 Siter
frosken Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Hmm, er det ikke litt merkelig at det da er på forskjellige steder på begge føttene? Leste du tilføyningen? Jeg har også en flekk nedenfor kneet som er følelsesløst, dette har vært der i 1-2 år nå. Hvis du viser legen helt konkret hvor de ulike områdene er på både føtter og legg, så vil vedkommende raskt kunne ta stilling til hvorvidt det er sannsynlig at problemet stammer fra nerver i klem i ryggen.Min forklaring hadde vært mest logisk om det var samme områder på begge ben som var berørt, 0 Siter
Gjest girl with no name Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Hvis det kommer av dårlig blodsirkulasjon, skulle ikke dette vært borte når jeg står opp på morgenen da? Det er der konstant, selv på fridager. Jeg er dessverre ingen ekspert, hør med legen for sikkerhets skyld. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.