Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dyrere enn egne møbler??

Litt smådyrt, ja - men jeg håper da at folk spanderer senger og sofaer til seg selv som er dyrere enn 2-5000 kr. De aller aller fleste dyremøblene lå jo i denne prisklassen.

Jeg har litt dyrere sofa sjøl ja :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tviler på at jeg hadde investert i noe slikt hvis jeg hadde hatt hund :o)

Ikke jeg heller. Men nå er vel verken du eller jeg fine frognerfruer :-)

"......................................."

Skrevet

Hva så? Fine var di jo;o)

Javisst. Og funksjonelle, i motsetning til slike fjollete kurver og puter som hunden eller katten likevel ikke bruker :-)

Skrevet

Ikke jeg heller. Men nå er vel verken du eller jeg fine frognerfruer :-)

Det har jeg da virkelig ikke tenkt å bli heller :o)

Skrekk og gru ;o)

Skrevet

Det har jeg da virkelig ikke tenkt å bli heller :o)

Skrekk og gru ;o)

Enda godt :-)

"......................................"

Skrevet

Siden det er flere tiår siden jeg har vært innom her, måtte jeg sjekke om Sør fortsatt var aktiv! Skuffet ble jeg. Ikke ett eneste svar fra han på denne tråden! :-)

Skrevet

En av våre katter hadde en rund kurv 20 cm bred og 10 cm høy, høyt oppe på et skap. Det var 5 cm klaring til taket. Noen ganger falt kurven ned med katt i.

Det var fristende å kile kattepelsdotter, neser eller labber som stakk ut av de store hullene i kurven. Eller stikke en kulepenn i dem. Da slengte beboeren ut skarpe kjør som klorte etter frekkasen.

Skrevet

Siden det er flere tiår siden jeg har vært innom her, måtte jeg sjekke om Sør fortsatt var aktiv! Skuffet ble jeg. Ikke ett eneste svar fra han på denne tråden! :-)

Han har rømt med et sirkus. Det er vissst blit moderne igjen. Håper jeg.

Mista nikket
Skrevet

Han har rømt med et sirkus. Det er vissst blit moderne igjen. Håper jeg.

Har bestandig tenkt på Sør som hun, aldri han.

Skrevet

LOL, Sør er hyggelig han :o)

Skrevet

En av våre katter hadde en rund kurv 20 cm bred og 10 cm høy, høyt oppe på et skap. Det var 5 cm klaring til taket. Noen ganger falt kurven ned med katt i.

Det var fristende å kile kattepelsdotter, neser eller labber som stakk ut av de store hullene i kurven. Eller stikke en kulepenn i dem. Da slengte beboeren ut skarpe kjør som klorte etter frekkasen.

Jeg synes katter er kjempefine men skal jeg ha en katt må det være en innekatt og de koster altfor mye penger :o(

Skrevet

Jeg har tenkt på det men vet ikke helt om det går an å få en katt som bare skal være inne. Det er ikke lov å ha utekatter her jeg bor.

Tror det skal godt gjøres å kunne nekte deg det. Det har vært oppe i noen rettsaker osv., så det skal visst være "fritt fram" med dyr i blokk, så lenge man kan unngå at det er til sjenanse for naboer da.

Skrevet

Tror det skal godt gjøres å kunne nekte deg det. Det har vært oppe i noen rettsaker osv., så det skal visst være "fritt fram" med dyr i blokk, så lenge man kan unngå at det er til sjenanse for naboer da.

Spørs om småbarnsforeldrene blir så glad hvis katten tisser i sandkassa. Dessuten bor det altfor mange innvandrere her som ikke liker dyr og ungene er slemme med dem også. Jeg tror jeg foretrekker en innekatt :o)

Skrevet

Spørs om småbarnsforeldrene blir så glad hvis katten tisser i sandkassa. Dessuten bor det altfor mange innvandrere her som ikke liker dyr og ungene er slemme med dem også. Jeg tror jeg foretrekker en innekatt :o)

Jeg mente bare innekatt ja.

Skrevet

Her er flere:

http://www.cozycatfurniture.com/

http://www.google.com/search?client=opera&rls=nb&q=%22cat+trees%22&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8

Det må jo kunne gå an å lage noe slikt selv også, for jeg synes det er dyrt. Min katt har et enkelt stativ i to etasjer (ca 120 cm høyt), og selv det kostet 800,- kroner i dyrebutikken (utstillingsvare). En venninne av meg laget et slikt stativ selv, og det ble helt flott, det! Lager man det selv, kan man jo også lage det med avtagbart stoff, slik at det kan vaskes ved behov.

Vi lagde et selv, skulle lages med ekstra stor kasse for å ligge inni, men vi feilberegna visst hvor stor kattene ble, har to stk., det ble ikke plass til mer enn en katt inni der:o)

Fikk laga det billig da, alt av tre fikk vi gratis hos et byggvarefirma. Så det ble kun utgifter på pelsstoff, spiker og hamptau.

Kunne tenkt meg å lagd ett stort ett med flere etasjer, men har for dårlig plass til det.

Skrevet

Javisst. Og funksjonelle, i motsetning til slike fjollete kurver og puter som hunden eller katten likevel ikke bruker :-)

Katter foretrekker stativ også, da de liker å ligge høyt oppe.

Skrevet

Katter foretrekker stativ også, da de liker å ligge høyt oppe.

Med noen få unntak, ja :-)

"....................................."

Skrevet

Jeg har tenkt på det men vet ikke helt om det går an å få en katt som bare skal være inne. Det er ikke lov å ha utekatter her jeg bor.

Katter kan utmerket være inne. Det spørs hva de er vant til. Du kan være uheldig med personligheten og få en "trøbbelkatt". Da tolker de fleste det til at katter ikke kan være inne, men da forveklsler de begrepene sammenfall og sammenheng.

Velg nøye ut f eks en perser, så får du ofte en rolig og koselig katt. En evt seriøs oppdretter hjelper deg å finne en unge som er rolig hvis du vil ha det. Er du mye hjemme, så er det helt utmerket for en slik katt. Den har like mye selskap i deg som du i den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...