Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte ny mascara nå rett før helga, og hva ser jeg - en MANN reklamerer for den og sier at det er den beste mascaraen HAN noen sinne har prøvd.

Er den egentlig for mannfolk, tro?

Videoannonse
Annonse
hare1365380455
Skrevet

Hvor så du den reklamen? Hvilket merke er mascaraen? Jeg har aldri sett menn i mascara-reklamer.... :)

Skrevet

Hvor så du den reklamen? Hvilket merke er mascaraen? Jeg har aldri sett menn i mascara-reklamer.... :)

Max Factor... det er vel tv3 eller tvnorge som står og surrer her nå.

Skrevet

Så den og, men Jan Thomas som jeg synes å huske han heter er stylist og bruker den nok til å sminke damene med (og seg selv i smug, men det er en annen sak;)

Skrevet

Du burde svare meg på graviditet og foreldre-småbarn ;-)

Skrevet

Du burde svare meg på graviditet og foreldre-småbarn ;-)

Fy søren, jeg er lydig! ;)

Skrevet

Max Factor... det er vel tv3 eller tvnorge som står og surrer her nå.

Han er sikkert en fantastisk flink make-up artist.

Skrevet

Han er make-up artist.

Forøvrig en veldig god mascara, har snart tømt en og kommer til å kjøpe denne neste gang også:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...