Gjest uten oversikt Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Eller de innvandrerbutikken jeg kommer ovenfor. Skulle kjøpe noe i en sånn sjappe i dag, måtte bare gi opp. alt sto bare hulter til bulter. i hylla hvor tesortene sto, fant jeg to flasker med vaskemiddel. Tannbørstene sto i en hylle sammen med tørket frukt. Tannkremen et annet sted. Hvorfor så uoversiktelig? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Kort og godt fordi organisatorisk kaos, rot og uorden er en befestet del av deres kultur og levesett på nær sagt alle plan i samfunnet. Butikkene intet unntak. 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Sånn er ikke butikkene her. Verre med Rema og Joker da ( 0 Siter
Mista nikket Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Hvis det er sånn, må vel det være mer spennende. Da finner en jo nye ting man ikke har tenkt på eller visste fantes. 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Er ikke sånn i de butikkene jeg pleier å handle i. 0 Siter
lex Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Se "Plystrekongen" i "Ut i vår hagen" og du får svaret! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.