Gjest ensom i skogen Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 ønsker svar fra de som har funnet venner på nettet,som de omgås.(altså ikke bare chat). hvordan gikk du frem? hva må en passe på? 0 Siter
filiokus81 Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Da jeg var gravid brukte jeg nettstedet snartmamma.com, og ble der kjent med en gjeng jenter. Da var det rett og slett en som tok initiativ, og foreslo treff på en kafe her jeg bor. De som ville være med ble oppfordret til å skrive seg på. Vi møtte vel opp en 10 - 12 stykker tror jeg, av disse er tre stykker gode venninner av meg i dag, og vi treffes ofte både med og uten barn. Graviditet er nok sånn sett en enkel måte å få venner på. Kanskje ikke helt overførbart til din situasjon, men at det går an å få gode venner via nettet kan jeg i alle fall skrive under på! 0 Siter
Gjest ensom i skogen Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Da jeg var gravid brukte jeg nettstedet snartmamma.com, og ble der kjent med en gjeng jenter. Da var det rett og slett en som tok initiativ, og foreslo treff på en kafe her jeg bor. De som ville være med ble oppfordret til å skrive seg på. Vi møtte vel opp en 10 - 12 stykker tror jeg, av disse er tre stykker gode venninner av meg i dag, og vi treffes ofte både med og uten barn. Graviditet er nok sånn sett en enkel måte å få venner på. Kanskje ikke helt overførbart til din situasjon, men at det går an å få gode venner via nettet kan jeg i alle fall skrive under på! takk for oppløftende tilbakemelding!:)ha en god kveld og natt:) 0 Siter
Gjest Nickus Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Fikk noen sms-venner her, og så fant jeg ut at noen var fra der jeg bor! Så møttes vi og ble venner. 0 Siter
Lucretia Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 De fleste jeg kjenner fra nettet møtte jeg i 15-18 års alderen. Iallefall av typen avtalt treff. Men fikk noen venninner etter at jeg flyttet til oslo gjennom nettet. Da gjennom Darkdate (a la blink). Det var de som tok kontakt med meg. Bare "hei på deg".. så begynte vi å prate. Hun ene viste det seg at jeg hadde felles venner med, så vi møttes gjennom de. Hun andre bare møtte jeg på byen en gang. Hennes venner ville ikke dra på byen så tidlig som hun (og vi) skulle, så jeg sa hun bare måtte komme tidlig og henge med oss. Så gjorde hun det, og siden har vi holdt kontakt og møttes mange ganger. Ofte er de jeg begynner å preike med i samme miljø som meg. Dvs goth. Så vi ender ofte på samme konserter/arrangementer. Du kan jo f.eks. sjekke ut nettsteder med forum/chat på, som er tilknyttet dine interesser? Musikksmak? etc. Så blir det noen konserter/arrangementer, så kan du foreslå at dere møtes der? Jeg treffer som regel ikke folk alene, men jeg har med venner, og så har den personen jeg skal treffe med noen venner. Så blir det ikke sånn ubehagelig om vi ikke skulle finne tonen med en gang. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.