Gjest nettavhengig? Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 hva er symptomene på dette?(seriøst) får man "abstinenser" på noen måte når man prøver å slutte? 0 Siter
red Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Jeg vil tro man bruker mer tid på nett enn med virkelige folk, sitter mye på natten, trøtt om dagen, blir sur hvis noen forstyrrer nettbruken, føler uro når man ikke er online. Hvertfall slik spillavhengighet står beskrevet 0 Siter
Gjest nettavhengig? Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Jeg vil tro man bruker mer tid på nett enn med virkelige folk, sitter mye på natten, trøtt om dagen, blir sur hvis noen forstyrrer nettbruken, føler uro når man ikke er online. Hvertfall slik spillavhengighet står beskrevet takk for svar! må kutte ned,tror jeg:) 0 Siter
flisa Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Det er sånn at man nesten ikkke får logget av - og når man vel har gjort det vil man helt logge på igjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.