Gjest mitt svar Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Jeg inviterer meg aldri bort selv.... 0 Siter
sammfunnskritiker Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Kommer helt an på til hva. Bridge kveld tar jeg borte, tp kvelder borte, vin og oste kvelder hjemme, "venne besøk", både her og der, ingen faste mønster med andre ord... 0 Siter
cathlin Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Jeg inviterer meg mest i parker og på cafeer. 0 Siter
Gjest visit Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Jeg inviterer meg aldri bort selv.... Ikke jeg heller. Men når man omgås folk som stort sett ber seg selv bort og aldri hjem til seg, så er det kanskje en feilslått "strategi"? 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 På dagtid er det oftere at jeg inviterer meg selv til andre enn at jeg inviterer folk til meg, men det er mye oftere at jeg får besøk (at andre har invitert seg hit eller kommer ubedt) enn at jeg drar på besøk til folk. På kveldstid har det sjelden skjedd at jeg har bedt meg selv, annet enn at jeg har sagt det sånn åpent til f.eks alenemamma-venninner at "du får si fra hvis du vil jeg skal komme en tur, jeg har tid og anledning!" 0 Siter
Gjest epletre Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Inviterer meg selv til by- og kafebesøk.. 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 I ungdommen inviterte jeg meg selv bort en gang, uten at det var helt ønsket av de jeg inviterte meg til. Dvs det var snakk om å stikke innom, og gå på stranda. Det ble en flause. De var ikke hyggelige. Så jeg bomma, og har aldri gjentatt 'suksessen'! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Jeg blir vel kanskje oftest invitert bort. Sjelden jeg inviterer meg selv, og av og til inviterer jeg andre hit. 0 Siter
flisa Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Jeg har en venninne som passer på at vi kommer oss ut hun ber meg til seg og seg til meg - hehe 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Jeg har flere venner jeg bare stikker bortom, går inn etter å ha ringt på døra, og er det opptatt sitter jeg og skravler en halvtime før jeg går igjen. De samme folka renner ned dørene hos meg! Ellers pleier jeg like ofte å spørre om jeg kan stikke bortom folk, som at jeg spør om folk vil komme til meg! Og jeg blir invitert hjem til folk flere ganger i uka. Kan ikke alltid komme da, for jeg har et lite barn som skal sove om kvelden, og en mann som jobber turnus ;-) Men trivelig er det! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.