Gjest mij Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Tidligere har jeg brukt Lookfantastic veldig mye, og er kjempefornøyd. Men de har ikke alle merkene Strawberrynet har.. Så jeg lurer på om Strawberrynet er like flinke til å unngå toll som lookfantastic? På sistnevnte pakkes bestillingene i flere små pakninger, og det skrives utenpå at det er shampoprøver etc. til en sum under 200,- 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Jeg bestilte der nylig, og da var det en ting som kostet litt over 200 kr. Jeg skrev i kommentarfeltet og ba dem fint om å skrive prisen til under 200 NOK, og de hadde de gjort. 0 Siter
Puzen Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Strawberrynet skriver ikke ned verdien på pakken, men de har en ordning med at du kan scanne kviteringen på tollgebyret også sender du det til dem på mail så får du pengene for tollen tilbake. Det dumme er at dette tar litt tid. I tillegg så tar det ca 3-4 uker før du får varene fra strawberrynet. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Strawberrynet skriver ikke ned verdien på pakken, men de har en ordning med at du kan scanne kviteringen på tollgebyret også sender du det til dem på mail så får du pengene for tollen tilbake. Det dumme er at dette tar litt tid. I tillegg så tar det ca 3-4 uker før du får varene fra strawberrynet. avhengig av hva man bestiller det. jeg fikk min øyenkrem på 5 dager 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Strawberrynet skriver ikke ned verdien på pakken, men de har en ordning med at du kan scanne kviteringen på tollgebyret også sender du det til dem på mail så får du pengene for tollen tilbake. Det dumme er at dette tar litt tid. I tillegg så tar det ca 3-4 uker før du får varene fra strawberrynet. 3-4 uker? Jeg har brukt Strawberrynet jevnlig det siste halvåret, og pakkene har aldri brukt mer enn 3 dager fra bestillingsdato til jeg har dem i posten. Jeg bestilte en vare i dag klokken 08.00. Den ble sendt klokken 09.00. Jeg har den ganske sikkert til lørdag eller mandag. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Strawberrynet skriver ikke ned verdien på pakken, men de har en ordning med at du kan scanne kviteringen på tollgebyret også sender du det til dem på mail så får du pengene for tollen tilbake. Det dumme er at dette tar litt tid. I tillegg så tar det ca 3-4 uker før du får varene fra strawberrynet. Jøss, 3-4 uker? Da er lookfantastic myye bedre.. men med færre merker da, dessverre.. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 3-4 uker? Jeg har brukt Strawberrynet jevnlig det siste halvåret, og pakkene har aldri brukt mer enn 3 dager fra bestillingsdato til jeg har dem i posten. Jeg bestilte en vare i dag klokken 08.00. Den ble sendt klokken 09.00. Jeg har den ganske sikkert til lørdag eller mandag. Hvordan har du opplevd det med toll? Ser det er ulike erfaringer her. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Hvordan har du opplevd det med toll? Ser det er ulike erfaringer her. Jeg har aldri bestilt for over tollgrensa, så jeg vet ikke. Men jeg mener å huske at prisen ikke står på pakka. Skal sjekke når jeg får den jeg bestilte i går. 0 Siter
mynaeve Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Strawberrynet skriver ikke ned verdien på pakken, men de har en ordning med at du kan scanne kviteringen på tollgebyret også sender du det til dem på mail så får du pengene for tollen tilbake. Det dumme er at dette tar litt tid. I tillegg så tar det ca 3-4 uker før du får varene fra strawberrynet. Blir pakken stoppet i tollen, så er det tollvesenet som gjør at pakken først kommer om 3-4 uker. Jeg får mine pakker fra strawberrynet etter bare noen stakkarslige dager. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Jeg har aldri bestilt for over tollgrensa, så jeg vet ikke. Men jeg mener å huske at prisen ikke står på pakka. Skal sjekke når jeg får den jeg bestilte i går. Fant du ut av det? :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.