Gå til innhold

Bestille fra Strawberrynet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidligere har jeg brukt Lookfantastic veldig mye, og er kjempefornøyd. Men de har ikke alle merkene Strawberrynet har..

Så jeg lurer på om Strawberrynet er like flinke til å unngå toll som lookfantastic? På sistnevnte pakkes bestillingene i flere små pakninger, og det skrives utenpå at det er shampoprøver etc. til en sum under 200,-

Videoannonse
Annonse
Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg bestilte der nylig, og da var det en ting som kostet litt over 200 kr. Jeg skrev i kommentarfeltet og ba dem fint om å skrive prisen til under 200 NOK, og de hadde de gjort. :)

Skrevet

Strawberrynet skriver ikke ned verdien på pakken, men de har en ordning med at du kan scanne kviteringen på tollgebyret også sender du det til dem på mail så får du pengene for tollen tilbake. Det dumme er at dette tar litt tid. I tillegg så tar det ca 3-4 uker før du får varene fra strawberrynet.

Skrevet

Strawberrynet skriver ikke ned verdien på pakken, men de har en ordning med at du kan scanne kviteringen på tollgebyret også sender du det til dem på mail så får du pengene for tollen tilbake. Det dumme er at dette tar litt tid. I tillegg så tar det ca 3-4 uker før du får varene fra strawberrynet.

avhengig av hva man bestiller det. jeg fikk min øyenkrem på 5 dager :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

3-4 uker?

Jeg har brukt Strawberrynet jevnlig det siste halvåret, og pakkene har aldri brukt mer enn 3 dager fra bestillingsdato til jeg har dem i posten.

Jeg bestilte en vare i dag klokken 08.00. Den ble sendt klokken 09.00.

Jeg har den ganske sikkert til lørdag eller mandag.

Skrevet

Jøss, 3-4 uker? Da er lookfantastic myye bedre.. men med færre merker da, dessverre..

Skrevet

3-4 uker?

Jeg har brukt Strawberrynet jevnlig det siste halvåret, og pakkene har aldri brukt mer enn 3 dager fra bestillingsdato til jeg har dem i posten.

Jeg bestilte en vare i dag klokken 08.00. Den ble sendt klokken 09.00.

Jeg har den ganske sikkert til lørdag eller mandag.

Hvordan har du opplevd det med toll? Ser det er ulike erfaringer her.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvordan har du opplevd det med toll? Ser det er ulike erfaringer her.

Jeg har aldri bestilt for over tollgrensa, så jeg vet ikke.

Men jeg mener å huske at prisen ikke står på pakka.

Skal sjekke når jeg får den jeg bestilte i går.

Skrevet

Blir pakken stoppet i tollen, så er det tollvesenet som gjør at pakken først kommer om 3-4 uker.

Jeg får mine pakker fra strawberrynet etter bare noen stakkarslige dager.

Skrevet

Jeg har aldri bestilt for over tollgrensa, så jeg vet ikke.

Men jeg mener å huske at prisen ikke står på pakka.

Skal sjekke når jeg får den jeg bestilte i går.

Fant du ut av det? :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...