Heffalomp Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Vi skal arrangere en cowboy fest om ikke så altfor lenge, og jeg skulle gjene hatt noen gode forslag for å gjøre festen suverèn! Så langt har vi kommet fram til at vi skal låne noen høyballer og legge rundt på plenen, vi skal grille, spille country-musikk og kle oss ut. Men hva mer kan vi finne på? 0 Siter
rose23 Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Stille i cowoby-antrekk og spele Vasendgutane og Vestlandsfanden? Alt dette setter vel en fin ramme rundt festen, trenger ikke overdrive. Jeg hadde låvefest på bursdagen min i fjor oktober. Var fantastisk heldig med været da det ble 18-19 grader akkurat den natta! IIIIIIIha! 0 Siter
Gjest sang-smurf Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Det høres gøyalt ut! Må dere finne på så mye mer da? 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Stille i cowoby-antrekk og spele Vasendgutane og Vestlandsfanden? Alt dette setter vel en fin ramme rundt festen, trenger ikke overdrive. Jeg hadde låvefest på bursdagen min i fjor oktober. Var fantastisk heldig med været da det ble 18-19 grader akkurat den natta! IIIIIIIha! Vassendgutane er bilmusikken vår! ;o))) "med blålys og sirene, eg fekk hovudverk og vert fuille tå migrene..." ) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Vassendgutane er bilmusikken vår! ;o))) "med blålys og sirene, eg fekk hovudverk og vert fuille tå migrene..." ) For og ikke glemme "Han kjøre granada, jada, fø da ekje nåke lada" De spiller knallbra på konserter, jeg var i fjor høst, skal til høsten igjen. Guttungen nynner på Hjortejakt "og 25 liter brennevin det må dei ha" og jeg tusler småflau bak han ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 For og ikke glemme "Han kjøre granada, jada, fø da ekje nåke lada" De spiller knallbra på konserter, jeg var i fjor høst, skal til høsten igjen. Guttungen nynner på Hjortejakt "og 25 liter brennevin det må dei ha" og jeg tusler småflau bak han ;-) "Før han he aldrig, aldrig vare te bya!" Mange fine låter der faktisk. ) Men det er nå liksom "I ei 60 sone" som har blitt sangen min, det var den første jeg hørte med dem tror jeg. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 "Før han he aldrig, aldrig vare te bya!" Mange fine låter der faktisk. ) Men det er nå liksom "I ei 60 sone" som har blitt sangen min, det var den første jeg hørte med dem tror jeg. Hjortejakt og Granada er våre sanger ) De har artige tekster, er mye bra på de andre albumene deres også. Jeg tror og mener at de snart skal komme med ny plate. 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Hjortejakt og Granada er våre sanger ) De har artige tekster, er mye bra på de andre albumene deres også. Jeg tror og mener at de snart skal komme med ny plate. Vi har bare en cd med dem (aner ikke tittelen, den er *kremt* ikke helt orignial), men den går til gjengeld gang på gang når vi er på langtur! ) Jeg er litt usikker på om det er et godt eller dårlig tegn at jeg snart kan mange av tekstene på rams og synger med... 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Vi har bare en cd med dem (aner ikke tittelen, den er *kremt* ikke helt orignial), men den går til gjengeld gang på gang når vi er på langtur! ) Jeg er litt usikker på om det er et godt eller dårlig tegn at jeg snart kan mange av tekstene på rams og synger med... Ungkar med dobbeltseng er det nok du har. Og vel, hvisker: ikke helt orginale mine heller. Vassendgutane er lov og huske tekster på, det som skremmer meg litt er at nå kan jeg utenat ett utvalg av diverse dansebandlåter. Men det trekker jo så mye folk når slike spiller, at man følger bare strømmen ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Ungkar med dobbeltseng er det nok du har. Og vel, hvisker: ikke helt orginale mine heller. Vassendgutane er lov og huske tekster på, det som skremmer meg litt er at nå kan jeg utenat ett utvalg av diverse dansebandlåter. Men det trekker jo så mye folk når slike spiller, at man følger bare strømmen ;-) *Hehe* Passer godt det, fant meg jo en ungkar med dobbeltseng, eget hus og - vel, en sjark er det ikke, men båten duger! ) Kikket litt på hjemmesidene deres (www.vassendgutane.no) og ser at vi har nok en miks av de tre platene... 0 Siter
Gjest soljenta_83 Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Vassendgutane er bilmusikken vår! ;o))) "med blålys og sirene, eg fekk hovudverk og vert fuille tå migrene..." ) Han ene er fetteren til mamma veit ikke helt om jeg tør å si det men.. hehe 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 *Hehe* Passer godt det, fant meg jo en ungkar med dobbeltseng, eget hus og - vel, en sjark er det ikke, men båten duger! ) Kikket litt på hjemmesidene deres (www.vassendgutane.no) og ser at vi har nok en miks av de tre platene... Hadde han mye penger også? ;-) Satt akkurat og lurte på om jeg skulle booke hotellrom en plass de spiller i høst, og ta en weekend av det. 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Hadde han mye penger også? ;-) Satt akkurat og lurte på om jeg skulle booke hotellrom en plass de spiller i høst, og ta en weekend av det. *Hehe* Han har så han greier seg i alle fall. ) Millioner på bok er det vel dårlig med, men han har så mange andre gode egenskaper at det spiller ingen rolle - heldigvis! ;o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Han ene er fetteren til mamma veit ikke helt om jeg tør å si det men.. hehe Kult! Du får hilse ham og si at de har mange fans - også på Dol! ) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 *Hehe* Han har så han greier seg i alle fall. ) Millioner på bok er det vel dårlig med, men han har så mange andre gode egenskaper at det spiller ingen rolle - heldigvis! ;o) Har ikke millioner vi heller, men gud så godt vi har det for det! ) 0 Siter
Gjest soljenta_83 Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Kult! Du får hilse ham og si at de har mange fans - også på Dol! ) Jeg hadde aldri trodd de skulle bli så "populære" første gangen jeg hørte det første albumet. Var egentlig ganske flau når jeg hørte det. Hehe.. 0 Siter
Gjest Frustrert frue Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Er det ikke det det heter da? eLLER SÅNN ROULETTE GREIER...??? Vi var på cowboy fest for ikke så lenge siden og det var ganske kult... Gutta satt mye rundt bordet, mens vi "selskapsdamene med røde kjoler og sorte strømpebånd" serverte øl og satt på fanget:o) Så hadde vi leid to jenter som kunne litt linedance, de lærte oss en kort liten dans og ALLE ble med... Dette var litt utpå og ikke alle var like stødige:o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.