Gjest kanskje en drama-Queen Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 I sommer har jeg hatt en følelse av å leve i en påskekrim eller thriller. I løpet av de fire ukene jeg har hatt ferie har jeg krasjet med en politibil, faren min sin båt forliste og sank til bunnet på 400 meter dyp. En god venn av meg brettet ut om hvordan han kjempet i 6 dager for å få barena sine og samboeren ut av Libanon. Å i dag ringte Dagbladet å ville ha en komentar til noe (vil ikke si hva saken dreier seg om). Er dette normalt? I perioder skjer det slike ting rundt meg. 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Har hvert ganske dramatisk her også til tider ja,uten at jeg vil utdype det... Sånn er livet. 0 Siter
Gjest gangstern Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Ja dette er heelt normalt! I går ble jeg nesten skutt og i dag stakk jeg fra purken i fartskontroll. I kveld hadde jeg en sint pitbull etter meg, det var så vidt... Life is hard! 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Hadde j#vla mye drama med exen i ørten år. Samtidig som jeg måtte skåne barna for dette. (Dvs. en tøff jobb!) Noen exer skulle vært buret inne. Jeg mener, det må jo være mulig å bli kvitt dem i dagliglivet når man skiller seg. Det er det skilsmisse handler om - at man ikke vil dele hverdagen.. 0 Siter
Gyda Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Ingen dramatisk hverdag, svært lugn. Det verste som har skjedd meg i sommer, var at den _ene_ dagen vi skulle være i Bergen i ferien, var den _ene_ dagen det bøtta ned uten pause, og turen med Fløibanen var en tur i grautstjukk tåke. Stort sett resten av sommeren har vært bra der borte, har jeg skjønt - i alle fall var det strålede sol både da vi kom dagen før og da vi dro dagen etter ... Og samtidig var svømmebassenget på hotellet stengt akkurat den _ene_ dagen pga. rensing. Stakkars meg! ;-) 0 Siter
Gyda Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Ingen dramatisk hverdag, svært lugn. Det verste som har skjedd meg i sommer, var at den _ene_ dagen vi skulle være i Bergen i ferien, var den _ene_ dagen det bøtta ned uten pause, og turen med Fløibanen var en tur i grautstjukk tåke. Stort sett resten av sommeren har vært bra der borte, har jeg skjønt - i alle fall var det strålede sol både da vi kom dagen før og da vi dro dagen etter ... Og samtidig var svømmebassenget på hotellet stengt akkurat den _ene_ dagen pga. rensing. Stakkars meg! ;-) 0 Siter
Gyda Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Og så er det litt dramatisk at et svar henger seg opp, man tar kopi av det for sikkerhets skyld mens det står der og henger - og så kommer feilmeldingen. Man sender på nytt - og så ligger det opprinnelig sendte der likevel. :-) (Dette ble tre svar fra meg - bra jobba.) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Nei, jeg har en utrolig lite dramatisk hverdag. Dramatikken består i om lillebror ramler når han prøver å reise seg eller om han kommer seg opp og blir stående... 0 Siter
KaVa Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Livet midt er befriende udramatisk for tida :-) 0 Siter
astridny Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Jeg har litt dramatisk dag idag. Jeg skulle la lille jenta mi på 4 år være litt alene i barnehagen uten mammaen sin. Og det var hyl og skrik fra jenta mi og ett nesten knust hjerte for meg. Ganske dramatisk syns nå jeg det var. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.