Gå til innhold

Har dere en dramatisk hverdag?

Anbefalte innlegg

Gjest kanskje en drama-Queen
Skrevet

I sommer har jeg hatt en følelse av å leve i en påskekrim eller thriller. I løpet av de fire ukene jeg har hatt ferie har jeg krasjet med en politibil, faren min sin båt forliste og sank til bunnet på 400 meter dyp. En god venn av meg brettet ut om hvordan han kjempet i 6 dager for å få barena sine og samboeren ut av Libanon. Å i dag ringte Dagbladet å ville ha en komentar til noe (vil ikke si hva saken dreier seg om). Er dette normalt? I perioder skjer det slike ting rundt meg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Mirandolina
Skrevet

Har hvert ganske dramatisk her også til tider ja,uten at jeg vil utdype det...

Sånn er livet.

Gjest gangstern
Skrevet

Ja dette er heelt normalt!

I går ble jeg nesten skutt og i dag stakk jeg fra purken i fartskontroll. I kveld hadde jeg en sint pitbull etter meg, det var så vidt...

Life is hard!

Gjest heffalumpen
Skrevet

Hadde j#vla mye drama med exen i ørten år. Samtidig som jeg måtte skåne barna for dette. (Dvs. en tøff jobb!) Noen exer skulle vært buret inne. Jeg mener, det må jo være mulig å bli kvitt dem i dagliglivet når man skiller seg. Det er det skilsmisse handler om - at man ikke vil dele hverdagen..

Skrevet

Ingen dramatisk hverdag, svært lugn.

Det verste som har skjedd meg i sommer, var at den _ene_ dagen vi skulle være i Bergen i ferien, var den _ene_ dagen det bøtta ned uten pause, og turen med Fløibanen var en tur i grautstjukk tåke. Stort sett resten av sommeren har vært bra der borte, har jeg skjønt - i alle fall var det strålede sol både da vi kom dagen før og da vi dro dagen etter ...

Og samtidig var svømmebassenget på hotellet stengt akkurat den _ene_ dagen pga. rensing.

Stakkars meg! ;-)

Skrevet

Ingen dramatisk hverdag, svært lugn.

Det verste som har skjedd meg i sommer, var at den _ene_ dagen vi skulle være i Bergen i ferien, var den _ene_ dagen det bøtta ned uten pause, og turen med Fløibanen var en tur i grautstjukk tåke. Stort sett resten av sommeren har vært bra der borte, har jeg skjønt - i alle fall var det strålede sol både da vi kom dagen før og da vi dro dagen etter ...

Og samtidig var svømmebassenget på hotellet stengt akkurat den _ene_ dagen pga. rensing.

Stakkars meg! ;-)

Skrevet

Og så er det litt dramatisk at et svar henger seg opp, man tar kopi av det for sikkerhets skyld mens det står der og henger - og så kommer feilmeldingen. Man sender på nytt - og så ligger det opprinnelig sendte der likevel. :-)

(Dette ble tre svar fra meg - bra jobba.)

Skrevet

Nei, jeg har en utrolig lite dramatisk hverdag. Dramatikken består i om lillebror ramler når han prøver å reise seg eller om han kommer seg opp og blir stående...

Skrevet

Jeg har litt dramatisk dag idag.

Jeg skulle la lille jenta mi på 4 år være litt alene i barnehagen uten mammaen sin.

Og det var hyl og skrik fra jenta mi og ett nesten knust hjerte for meg.

Ganske dramatisk syns nå jeg det var.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...