Lillemus Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Det er svært få som kler det. Det lange håret "drar" ansiktet nedover. Hah, akkurat som om kjakene trenger hjelp til det når en kommer opp i åra. Da detter det ned alt som er. Husker som ungdom at den tok "blyanttesten for å se om en hadde "ståpupper". Datt blyanten ned var det godkjent. Nå kan et helt pennal bli liggende under puppen. *Hehe* Jeg har hørt om blyanttesten ja, men har ikke tatt den. Her faller den nok ikke i golvet nei... 0 Siter
MsSophie Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Det er svært få som kler det. Det lange håret "drar" ansiktet nedover. Hah, akkurat som om kjakene trenger hjelp til det når en kommer opp i åra. Da detter det ned alt som er. Husker som ungdom at den tok "blyanttesten for å se om en hadde "ståpupper". Datt blyanten ned var det godkjent. Nå kan et helt pennal bli liggende under puppen. Jeg består blyanttesten med glans....og jeg er 40. Lang hår har jeg også. 0 Siter
Babette Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Jeg består blyanttesten med glans....og jeg er 40. Lang hår har jeg også. Det kommer godt med når du skal kobles med en 29 (?)-åring. 0 Siter
KaVa Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 *Hehe* Jeg har hørt om blyanttesten ja, men har ikke tatt den. Her faller den nok ikke i golvet nei... Ikke her heller :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Kler man det, og steller det så er det fint. Sånt langt pistrete tjafsete hår er ikke pent, jeg synes ikke det er pent om man er 40 eller 20. 0 Siter
birdie Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Yeeeeeeeessssss !!!!!! Kort hår = høy kjerringfaktor. Advasel. Link til bilde med kort hår. Rita O: http://images.google.no/imgres?imgurl=http://www.steinkjer.net/steinkjerrekrutten/dok/2005-Rita_Ottervik-lo2.jpg&imgrefurl=http://www.steinkjer.net/article.asp%3Fid%3D620&h=274&w=400&sz=31&hl=no&start=4&tbnid=ZxAW4MgC5VpfqM:&tbnh=85&tbnw=124&prev=/images%3Fq%3Drita%2Bottervik%26svnum%3D10%26hl%3Dno%26lr%3D Hehe, det er det dummeste jeg har hørt. Kommer an på frisyren, og ikke minst resten av "innpakninga", det, da! 0 Siter
Mista nikket Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Jeg består blyanttesten med glans....og jeg er 40. Lang hår har jeg også. Det finnes alltid unntak :-) 0 Siter
Mista nikket Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 *Hehe* Jeg har hørt om blyanttesten ja, men har ikke tatt den. Her faller den nok ikke i golvet nei... En kan nesten ha et helt lager nå :-) 0 Siter
Gjest Baderen Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Det er svært få som kler det. Det lange håret "drar" ansiktet nedover. Hah, akkurat som om kjakene trenger hjelp til det når en kommer opp i åra. Da detter det ned alt som er. Husker som ungdom at den tok "blyanttesten for å se om en hadde "ståpupper". Datt blyanten ned var det godkjent. Nå kan et helt pennal bli liggende under puppen. Som MsSophie er jeg også over 40, består blyanttesten og har langt hår. Dessuten får jeg fortsatt kompliment for sprettrumpa mi, så jeg siger ikke hverken her eller der. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Hehe, det er det dummeste jeg har hørt. Kommer an på frisyren, og ikke minst resten av "innpakninga", det, da! Hulk, jeg har kort hår. Håper jeg ikke er en kjerring for det, er jo bare 28 år! 0 Siter
Babette Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Hulk, jeg har kort hår. Håper jeg ikke er en kjerring for det, er jo bare 28 år! Du er kjerring hvis du har håndveska med når du blir fotografert. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Du er kjerring hvis du har håndveska med når du blir fotografert. DET har jeg ikke. 0 Siter
MsSophie Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Det kommer godt med når du skal kobles med en 29 (?)-åring. Jeg tror han er 30....men innen du får gjort jobben din så har nok han grodd hår, og jeg stryker på både blyanttest og andre tester....:-) 0 Siter
Babette Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 DET har jeg ikke. Da er det ingen fare. Jeg sitter nå og vrir hodet og lurer på hva du kalte deg før. Det er liksom noe kjent. 0 Siter
Babette Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Jeg tror han er 30....men innen du får gjort jobben din så har nok han grodd hår, og jeg stryker på både blyanttest og andre tester....:-) Da får du la en av puppene dine synge "lift me". 0 Siter
Gjest Baderen Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Jeg tror han er 30....men innen du får gjort jobben din så har nok han grodd hår, og jeg stryker på både blyanttest og andre tester....:-) Har du noe på gang? Så spennende! jeg trodde at du og McLouden var så godt som et par, men han er vel mye eldre enn 29? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Da er det ingen fare. Jeg sitter nå og vrir hodet og lurer på hva du kalte deg før. Det er liksom noe kjent. Ja, nå kan du lure, nå! Hoho! Neida, det var jeg som var Freya. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Som MsSophie er jeg også over 40, består blyanttesten og har langt hår. Dessuten får jeg fortsatt kompliment for sprettrumpa mi, så jeg siger ikke hverken her eller der. Heldig du også da :-) 0 Siter
MsSophie Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Har du noe på gang? Så spennende! jeg trodde at du og McLouden var så godt som et par, men han er vel mye eldre enn 29? Ikke annet enn at Babette har lovet å sjekke opp Sivert Høyem for meg...:-) 0 Siter
flisa Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 *Hehe* Jeg har hørt om blyanttesten ja, men har ikke tatt den. Her faller den nok ikke i golvet nei... Jeg kan ta den på magen jeg :-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.