Gå til innhold

Er det fint med laaaaangt hår på

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er svært få som kler det. Det lange håret "drar" ansiktet nedover. Hah, akkurat som om kjakene trenger hjelp til det når en kommer opp i åra. Da detter det ned alt som er. Husker som ungdom at den tok "blyanttesten for å se om en hadde "ståpupper". Datt blyanten ned var det godkjent. Nå kan et helt pennal bli liggende under puppen.

*Hehe* Jeg har hørt om blyanttesten ja, men har ikke tatt den. Her faller den nok ikke i golvet nei...

Videoannonse
Annonse
  • Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

11

• MsSophie

10

• flisa

8

• Lillemus

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er svært få som kler det. Det lange håret "drar" ansiktet nedover. Hah, akkurat som om kjakene trenger hjelp til det når en kommer opp i åra. Da detter det ned alt som er. Husker som ungdom at den tok "blyanttesten for å se om en hadde "ståpupper". Datt blyanten ned var det godkjent. Nå kan et helt pennal bli liggende under puppen.

Jeg består blyanttesten med glans....og jeg er 40.

Lang hår har jeg også.

Skrevet

Lang hår har jeg også.

Det kommer godt med når du skal kobles med en 29 (?)-åring.

Skrevet

*Hehe* Jeg har hørt om blyanttesten ja, men har ikke tatt den. Her faller den nok ikke i golvet nei...

Ikke her heller :-)

Gjest Shira12
Skrevet

Kler man det, og steller det så er det fint.

Sånt langt pistrete tjafsete hår er ikke pent, jeg synes ikke det er pent om man er 40 eller 20.

Skrevet

Hehe, det er det dummeste jeg har hørt. Kommer an på frisyren, og ikke minst resten av "innpakninga", det, da!

Mista nikket
Skrevet

Lang hår har jeg også.

Det finnes alltid unntak :-)

Mista nikket
Skrevet

En kan nesten ha et helt lager nå :-)

Gjest Baderen
Skrevet

Som MsSophie er jeg også over 40, består blyanttesten og har langt hår.

Dessuten får jeg fortsatt kompliment for sprettrumpa mi, så jeg siger ikke hverken her eller der.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hehe, det er det dummeste jeg har hørt. Kommer an på frisyren, og ikke minst resten av "innpakninga", det, da!

Hulk, jeg har kort hår. Håper jeg ikke er en kjerring for det, er jo bare 28 år!

Skrevet

Hulk, jeg har kort hår. Håper jeg ikke er en kjerring for det, er jo bare 28 år!

Du er kjerring hvis du har håndveska med når du blir fotografert.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du er kjerring hvis du har håndveska med når du blir fotografert.

DET har jeg ikke. :)

Skrevet

Det kommer godt med når du skal kobles med en 29 (?)-åring.

Jeg tror han er 30....men innen du får gjort jobben din så har nok han grodd hår, og jeg stryker på både blyanttest og andre tester....:-)

Skrevet

DET har jeg ikke. :)

Da er det ingen fare. Jeg sitter nå og vrir hodet og lurer på hva du kalte deg før. Det er liksom noe kjent.

Skrevet

Jeg tror han er 30....men innen du får gjort jobben din så har nok han grodd hår, og jeg stryker på både blyanttest og andre tester....:-)

Da får du la en av puppene dine synge "lift me".

Gjest Baderen
Skrevet

Har du noe på gang?

Så spennende!

jeg trodde at du og McLouden var så godt som et par, men han er vel mye eldre enn 29?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Da er det ingen fare. Jeg sitter nå og vrir hodet og lurer på hva du kalte deg før. Det er liksom noe kjent.

Ja, nå kan du lure, nå! Hoho! Neida, det var jeg som var Freya.

Mista nikket
Skrevet

Som MsSophie er jeg også over 40, består blyanttesten og har langt hår.

Dessuten får jeg fortsatt kompliment for sprettrumpa mi, så jeg siger ikke hverken her eller der.

Heldig du også da :-)

Skrevet

Har du noe på gang?

Så spennende!

jeg trodde at du og McLouden var så godt som et par, men han er vel mye eldre enn 29?

Ikke annet enn at Babette har lovet å sjekke opp Sivert Høyem for meg...:-)

Skrevet

Jeg kan ta den på magen jeg :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...