Gjest Baderen Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Åneidu, Erik vil nok heller ha et lite lammelår i slutten av 30-årene tenker jeg! ;o) LOL! Og hvor gammelt er så det lammelåret? Det beste må da være et modent lår som ser ungt ut! (Bare siden jeg nettopp skrøt av at jeg ser så ung ut *rødme*) 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 LOL! Og hvor gammelt er så det lammelåret? Det beste må da være et modent lår som ser ungt ut! (Bare siden jeg nettopp skrøt av at jeg ser så ung ut *rødme*) Lammelåret er i slutten av 30-årene. ) 0 Siter
MsSophie Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Nå måtte jeg gjøre som flisa og google han. Hmmm. Det er ikke ofte jeg har samme smak som flisa angående menn, men nå er jeg helt enig! Han der var da ikke noe? Skal du gå for en ungsau, så prøv heller Kåre Conradi. Kåre Konradi ser homo ut. 0 Siter
Gjest Baderen Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Kåre Konradi ser homo ut. Da er det ingen tvil, smaken vår er helt forskjellig! Jeg hadde så smått planlagt å flørte litt med McLoud. Men hvis du liker han, så er han nok ikke noe for meg. *Notere bak øre.* 0 Siter
Gjest Baderen Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Lammelåret er i slutten av 30-årene. ) Da er ikke lammelåret så langt unna denne modne kvinnen i alder. *Bretter opp ermene* Så da er vi nok motstandere likevel ;-) 0 Siter
MsSophie Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Da er det ingen tvil, smaken vår er helt forskjellig! Jeg hadde så smått planlagt å flørte litt med McLoud. Men hvis du liker han, så er han nok ikke noe for meg. *Notere bak øre.* Men jeg liker Erik Thorstvedt også, og Kenau Reeves, Richard Gere,Zinidine Zidane, Viggo Mortensen, Johnny Depp, Trond Espen Seim og mange mange fler...:-) 0 Siter
Gjest Baderen Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Men jeg liker Erik Thorstvedt også, og Kenau Reeves, Richard Gere,Zinidine Zidane, Viggo Mortensen, Johnny Depp, Trond Espen Seim og mange mange fler...:-) "Men jeg liker Erik Thorstvedt også, og Kenau Reeves, Richard Gere,Zinidine Zidane, Viggo Mortensen, Johnny Depp, Trond Espen Seim og mange mange fler...:-)" Kenau Reeves og Zindine Zidane vet jeg ikke hvem er (dvs, han siste er vel fotballspiller?) Men de andre er bare til å spise opp! Jeg storkoste meg med å nyte Johnny Depp i Pirates of Caribien nylig. Orlando Bloom liker jeg også, men han blir vel for søt for deg? Jeg tipper at vi liker samme kjernen, men at du i tillegg tar de litt røffe der jeg liker litt(!) mer føtepuser. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Ja, det er jeg :-) Men hadde du sett meg, ville du sikkert trodd jeg var yngre enn 40, så jeg bør nok begynne å gå rundt med aldersskilt på meg. Jeg har alltid blitt tatt for å være mye yngre enn jeg er.. Det var ikke like moro den gang jeg var 18, men jeg nyter godt av det nå :-D Da er du heldig. Jeg tenker når det gjelder meg selv at det er viktig å eldes med verdighet, bortsett at jeg ikke liker å ha grått hår:-) Frisøren min tjener en god slump på meg der. 0 Siter
Gjest Baderen Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Da er du heldig. Jeg tenker når det gjelder meg selv at det er viktig å eldes med verdighet, bortsett at jeg ikke liker å ha grått hår:-) Frisøren min tjener en god slump på meg der. Det spørs vel om jeg er like kjepphøy den dagen alderen innhenter meg også. Men enn så lenge er jeg svært fornøyd med kroppen min :-) 0 Siter
MsSophie Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 "Men jeg liker Erik Thorstvedt også, og Kenau Reeves, Richard Gere,Zinidine Zidane, Viggo Mortensen, Johnny Depp, Trond Espen Seim og mange mange fler...:-)" Kenau Reeves og Zindine Zidane vet jeg ikke hvem er (dvs, han siste er vel fotballspiller?) Men de andre er bare til å spise opp! Jeg storkoste meg med å nyte Johnny Depp i Pirates of Caribien nylig. Orlando Bloom liker jeg også, men han blir vel for søt for deg? Jeg tipper at vi liker samme kjernen, men at du i tillegg tar de litt røffe der jeg liker litt(!) mer føtepuser. Keanue Reeves (skrivefeil i forrige innlegg) spiller blant annet i Matrix filmene Orlando Bloom er kjekk han, men ja - jeg liker nok de litt røffe mannfolkene bedre enn fløtepusene...:-) 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 "Men jeg liker Erik Thorstvedt også, og Kenau Reeves, Richard Gere,Zinidine Zidane, Viggo Mortensen, Johnny Depp, Trond Espen Seim og mange mange fler...:-)" Kenau Reeves og Zindine Zidane vet jeg ikke hvem er (dvs, han siste er vel fotballspiller?) Men de andre er bare til å spise opp! Jeg storkoste meg med å nyte Johnny Depp i Pirates of Caribien nylig. Orlando Bloom liker jeg også, men han blir vel for søt for deg? Jeg tipper at vi liker samme kjernen, men at du i tillegg tar de litt røffe der jeg liker litt(!) mer føtepuser. Orlando Bloom er nydelig 0 Siter
Gjest Baderen Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Keanue Reeves (skrivefeil i forrige innlegg) spiller blant annet i Matrix filmene Orlando Bloom er kjekk han, men ja - jeg liker nok de litt røffe mannfolkene bedre enn fløtepusene...:-) Nå søkte jeg på Keanue Reeves. Han var slett ikke verst :-) 0 Siter
Gjest Baderen Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Orlando Bloom er nydelig Je je! Godt at noen er enig med meg! Det er så mange som kaller han fløtepus på dol at jeg nesten ikke våger å innrømme hvor flott jeg syns han er. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Je je! Godt at noen er enig med meg! Det er så mange som kaller han fløtepus på dol at jeg nesten ikke våger å innrømme hvor flott jeg syns han er. Jeg synes nesten han er finere enn Johnny Depp i Pirates-filmene. 0 Siter
black wealch Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 *Hehe* Jeg har hørt om blyanttesten ja, men har ikke tatt den. Her faller den nok ikke i golvet nei... Det skal du bare være stolt av, det betyr at du ikke har "mikro pupper" det ;-) For det vil vi ikke ha. 0 Siter
Gjest Baderen Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Jeg synes nesten han er finere enn Johnny Depp i Pirates-filmene. *Hvisker* Det syns jeg også! 0 Siter
Gjest ansiktet Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Personlig syns jeg ikke langt hår er pent verken på jentunger eller voksne kvinner. Ikke på menn heller for den saks skyld, selv om det er litt bedre. Syns halvkort hår er pent jeg, da kommer ansiktet bedre fram også! 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 *Hvisker* Det syns jeg også! Godt å høre at det er flere. 0 Siter
mynaeve Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Noen kler det, men de fleste gjør det ikke.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Det skal du bare være stolt av, det betyr at du ikke har "mikro pupper" det ;-) For det vil vi ikke ha. *Hehe* Nei, micro-pupper har jeg definitivt ikke! ) Men litt strammere kunne de nok ha vært... Men skitt au - de har funket til det de skulle og elsklingen klager ikke, så da så! ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.