Gå til innhold

Det er ikke bare supermann som har underbuksene utenpå..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Mirandolina
Skrevet

Nei..så sannelig..hehe,det har du rett i..hehe :D

Skrevet

Mira Craig hadde et lignende antrekk på scenen nylig...

Men pent er det ikke!

Skrevet

Man må jo pynte seg - og så tar man det man har for å få det "lille ekstra". ;o)

(Det lå sikkert en ekstra truse i bagen.)

Skrevet

Men pent er det ikke!

Jamen Mira Craig hekler alle klærne sine selv:) så da blir det jo litt mere gjenomført enn å bare ta på en truse liksom:)

Selv om det såg utfattelig snålt ut

Skrevet

Jamen Mira Craig hekler alle klærne sine selv:) så da blir det jo litt mere gjenomført enn å bare ta på en truse liksom:)

Selv om det såg utfattelig snålt ut

Joda, Mira har ofte mye fine antrekk hun har laget selv. Men hekla truse utenpå jeans ble alt annet enn pent...! :-)

Gjest Shira12
Skrevet

Men pent er det ikke!

Jeg reagerte også på det antrekket hennes, var ikke noe pent.

Skrevet

Joda, Mira har ofte mye fine antrekk hun har laget selv. Men hekla truse utenpå jeans ble alt annet enn pent...! :-)

:) ja har ikke sett det jeg da:) men kan tenke meg at det ikke var særlig pent:) hmmm... skal ut ikveld så kansje jeg skal prøve det samma:O hehe

Skrevet

:) ja har ikke sett det jeg da:) men kan tenke meg at det ikke var særlig pent:) hmmm... skal ut ikveld så kansje jeg skal prøve det samma:O hehe

Lykke til! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...