Gjest sang-smurf Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 http://www.hollywoodrag.com/index.php?ACT=35&fid=9&aid=629&thumb=1 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Nei..så sannelig..hehe,det har du rett i..hehe 0 Siter
Gemini Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Mira Craig hadde et lignende antrekk på scenen nylig... Men pent er det ikke! 0 Siter
Gyda Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Man må jo pynte seg - og så tar man det man har for å få det "lille ekstra". ;o) (Det lå sikkert en ekstra truse i bagen.) 0 Siter
Mistera Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Mira Craig hadde et lignende antrekk på scenen nylig... Men pent er det ikke! Jamen Mira Craig hekler alle klærne sine selv:) så da blir det jo litt mere gjenomført enn å bare ta på en truse liksom:) Selv om det såg utfattelig snålt ut 0 Siter
Gemini Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Jamen Mira Craig hekler alle klærne sine selv:) så da blir det jo litt mere gjenomført enn å bare ta på en truse liksom:) Selv om det såg utfattelig snålt ut Joda, Mira har ofte mye fine antrekk hun har laget selv. Men hekla truse utenpå jeans ble alt annet enn pent...! :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Mira Craig hadde et lignende antrekk på scenen nylig... Men pent er det ikke! Jeg reagerte også på det antrekket hennes, var ikke noe pent. 0 Siter
Mistera Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Joda, Mira har ofte mye fine antrekk hun har laget selv. Men hekla truse utenpå jeans ble alt annet enn pent...! :-) ja har ikke sett det jeg da:) men kan tenke meg at det ikke var særlig pent:) hmmm... skal ut ikveld så kansje jeg skal prøve det samma:O hehe 0 Siter
Gemini Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 ja har ikke sett det jeg da:) men kan tenke meg at det ikke var særlig pent:) hmmm... skal ut ikveld så kansje jeg skal prøve det samma:O hehe Lykke til! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.