Gjest sjenerende Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Jeg er en jente på 20 år som svetter en del i ansiktet og ryggen, så lurer på om dere har noen tips?? Har prøvd å søke, men alt jeg finner er råd mot svette under armene og det er ikke noe problem. Ser at noen nevner Stop 24, Yerka og aluminiumsklorid, men kan dette brukes i ansikt og på ryggen?? Dette innlegget er også postet i hud og hår forumet, håper det er greit! 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Hva med å ta en tur til legen? Kanskje han har noen råd? Jeg har dessverre ikke det, men sterk mat skal man vel unngå hvis man har lett for å svette. 0 Siter
songbirdy Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Hei! Jeg er også plaget med svette, særlig i ansiktet. Prøvde Stop24 etter råd fra DOL. Smurte på om kvelden og sov med kremen på om natten. Vasket av neste morgen. Den formiddagen skulle jeg på sykehuset for en noe krevende undersøkelse.. Jeg gikk trappene til 3 etg (noe som vanligvis ville resultere i fullstendig dyvåt kropp og særlig ansikt), og kom halvveis i undersøkelsen før svetten "brøt gjennom" laget med Stop24. (Det var iallefall det inntrykket jeg fikk). Jeg svetter VELDIG mye, særlig i ansiktet. Såpass at dersom jeg ikke tørker meg jevnlig med papir, så pipler det konstant til det drypper fra haka. Så at "Stopp 24" faktisk holdt såpass lenge, ble jeg ganske imponert over. Resten av dagen var det bare lite til moderat svette i ansiktet. Skal prøve det ut mer iallefall! 0 Siter
Gjest sjenerende Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Hei! Jeg er også plaget med svette, særlig i ansiktet. Prøvde Stop24 etter råd fra DOL. Smurte på om kvelden og sov med kremen på om natten. Vasket av neste morgen. Den formiddagen skulle jeg på sykehuset for en noe krevende undersøkelse.. Jeg gikk trappene til 3 etg (noe som vanligvis ville resultere i fullstendig dyvåt kropp og særlig ansikt), og kom halvveis i undersøkelsen før svetten "brøt gjennom" laget med Stop24. (Det var iallefall det inntrykket jeg fikk). Jeg svetter VELDIG mye, særlig i ansiktet. Såpass at dersom jeg ikke tørker meg jevnlig med papir, så pipler det konstant til det drypper fra haka. Så at "Stopp 24" faktisk holdt såpass lenge, ble jeg ganske imponert over. Resten av dagen var det bare lite til moderat svette i ansiktet. Skal prøve det ut mer iallefall! ok, takk for råd 0 Siter
Gjest sjenerende Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Hva med å ta en tur til legen? Kanskje han har noen råd? Jeg har dessverre ikke det, men sterk mat skal man vel unngå hvis man har lett for å svette. Ja, har vurdert lege, men har lyst til prøve andre ting først.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.