Gjest trultemor26 Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Jeg har akkurat nå vokset mine legger for aller første gang. Jeg gruet meg veldig, men det gjorde overraskende lite vondt. Altså det gjorde jo vondt, men jeg hadde forestilt meg sånn tårer-i-øya-vondt. Men jeg ble ikke helt fornøyd med resultatet altså. Noen hår ville ikke være med. Er stedvis et og annet hår igjen, selv om jeg vokset samme sted 4-5 ganger så sitter det like herlig. Er det vanlig? Gjør jeg noe galt? Blir det kanskje bedre neste gang? Er de for korte kanksje? Noen med erfaringer? 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Kan du ikke heller bruke veet? Det gjør ikke vondt. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Kan du ikke heller bruke veet? Det gjør ikke vondt. Har prøvd, og ikke fornøyd. Hadde troen på voksing, vondten gjorde meg ingenting. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Kan du ikke heller bruke veet? Det gjør ikke vondt. Når jeg tenker meg om er det Veet jeg har brukt. Veet hårfjerningsvoks, klar til bruk. 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Når jeg tenker meg om er det Veet jeg har brukt. Veet hårfjerningsvoks, klar til bruk. Men det er ikke voks,det er jo krem som man bare smører på,og fjerner etter 5 min,men en barberhøvvel av plast... 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Men det er ikke voks,det er jo krem som man bare smører på,og fjerner etter 5 min,men en barberhøvvel av plast... Jepp, vet det, har prøvd og ikke fornøyd. Var ikke alt som kom av og så mye klin og greier. Nei, ikke noe for meg. 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Jepp, vet det, har prøvd og ikke fornøyd. Var ikke alt som kom av og så mye klin og greier. Nei, ikke noe for meg. Hva med -laydy shave- da? Maskin.. Uff,ja det er mye styr med legger og sånt.. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Hva med -laydy shave- da? Maskin.. Uff,ja det er mye styr med legger og sånt.. Jeg har jo barberhøvel, men er lei av å gjøre det så ofte. Jeg er mest interessert i å få til dette med voksing, derfor innlegget mitt Men takk for svar 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Jeg har jo barberhøvel, men er lei av å gjøre det så ofte. Jeg er mest interessert i å få til dette med voksing, derfor innlegget mitt Men takk for svar Ok Men blir det borte lenger når man gjør det med voksing da? 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Ok Men blir det borte lenger når man gjør det med voksing da? Nei, ikke hos meg i hvert fall. Håret bare ryker og huden blir nuppete så jeg foretrekker å barbere meg på leggene hver dag. 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Nei, ikke hos meg i hvert fall. Håret bare ryker og huden blir nuppete så jeg foretrekker å barbere meg på leggene hver dag. Sikkert like greit det da ja.. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Nei, ikke hos meg i hvert fall. Håret bare ryker og huden blir nuppete så jeg foretrekker å barbere meg på leggene hver dag. _hver_ dag? 0 Siter
Gyda Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Jeg har også prøvd voksing et par ganger, og med ganske dårlig resultat hver gang. Det gjør ikke noe særlig vondt, men jeg har samme erfaring som deg i forhold til at ikke alle hårene kommer med. Så for meg er det høvel eller Braun Silkepeel som gjelder. (Noen ganger det ene og noen ganger det andre.) 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Har samme erfaring som deg, blir ikke kvitt alle hårene. Jeg har lyse hår, så jeg bruker like godt ladyshave. Har du mørkt hår blir sikkert det litt mer slitsomt. Men jeg har brukt mye napping og voksing, men får det ikke fint. Og de hårene som står igjen synes liksom så veldig godt. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Og nettopp derfor bruker jeg salong Det koster 290,- kroner, og hun får med alt. Det er ikke så mye billigere å gjøre det selv, de stripsene er dyre, jeg kløner alltid, det tar lang tid, og det ender med at jeg blir sur. Så, salong 0 Siter
flisa Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Og nettopp derfor bruker jeg salong Det koster 290,- kroner, og hun får med alt. Det er ikke så mye billigere å gjøre det selv, de stripsene er dyre, jeg kløner alltid, det tar lang tid, og det ender med at jeg blir sur. Så, salong Hvor lenge varer det da? - tar du bikinilinja også? 0 Siter
Åsemor Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Vokser i salong, og langt fra alt kommer med. Men det gjør ingenting syns jeg, for jeg syns det er mye bedre med kanskje 40 tynne hår på 4 millimeter enn at hele leggen er dekket av små harde stubber. La de vokse seg litt lenger så kommer de kanskje med neste gang du vokser. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Hvor lenge varer det da? - tar du bikinilinja også? Det er helt strøkent i en uke, så kommer det litt hår andre uken, tredje uken er det ikke så bra, og fjerde bruker jeg bukser Men; de hårene som kommer er lysere, og de er helt tynne - så ut andre uken kan man ta de man ser med pinsett uten at det er en stor jobb. Det er nok ingen andre som ser det tredje uken heller, men jeg vet at det er der. Og så vokser jeg som regel hver fjerde uke, så det er greit å spare opp den siste uken. Nei, jeg har ikke tatt bikinilinjen, men det er bare fordi jeg ikke orker å spare Har venninder som gjør det og er superfornøyd! Men jeg tok min med pinsett (!) tidligere i sommer, og har bare vedlikeholdt med pinsett i mange uker nå, uten at det er noe problem. Det er lite hår, og det som kommer er tynt og fint. Da slapp jeg hvertfall å spare 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.