Gjest vondt i tåa Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 For to uker siden forstuet jeg lilletåa, og tåa er fortsatt øm og vond, og jeg har problemer med å ha på sko. Noen som vet hvor lang tid det er "normalt" at det skal ta før en forstuing går over igjen? Smerten sitter dels i leddet, og dels i beinet / senen som løper oppover på foten. Forstuingen oppsto da jeg ved et uhell sparket i en gjenstand som jeg ikke så... Jeg iset ikke ned, for jeg trodde jo ikke at det var SÅ ille, liksom. Men etter noen timer satte jeg på støttebandasje. 0 Siter
Gjest brukket kanskje Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 er du sikker på at det ikke er brudd? Jeg ville vist den til en lege. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Sønnen i huset forstuet tåa si og hoppet på krykker nesten en uke før han fikk på seg sko og klarte å gå litt på den. Det tok flere uker før smerten var borte. Tåa var nesten svart i fargen. Var på røntgen men den var ikke brukket. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.