Gjest skal Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Gikk litt i knus her og bare griner. Kommer i byger å er vanskelig å stoppe. Må ta noen viktige telefoner i forhold til lege/trygdekontor og vil ikke begynne å gråte i telefonen! Noen gode råd! (Vet dette går over, har orden på tankene, men følelsene går litt over styr nå og må ordne det i dag før legen drea på ferie) 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Jeg synes det hjelper å si "ta deg sammen, ta deg sammen, ta deg sammen" til meg selv når jeg føler tårene kommer, og så puste dypt inn gjennom nesa. Har litt trening for tiden. :-) 0 Siter
Kinesermor Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Om du skal ringe til legen og andre off. instanser kan jeg da ikke skjønne at det gjøre noe om du gråter. Jobber selv i det off. hjelpeapparatet, og reagerer aldri om noen er så forvilet, sint, lei seg eller noe annet, som gjør at de gråter. 0 Siter
svimle72 Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Jeg klyper meg sjøl der det gjør skikkelig vondt,da blir jeg litt distrahert ) Ellers så sender jeg deg en STOR klem,i tilfelle du trenger det. 0 Siter
Gjest skal Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Jeg synes det hjelper å si "ta deg sammen, ta deg sammen, ta deg sammen" til meg selv når jeg føler tårene kommer, og så puste dypt inn gjennom nesa. Har litt trening for tiden. :-) Takk, skal prøve den. Har roet seg litt, men er fortsatt redd for at det kommer i telefonen. skal ringe om 15 min. Pust!! 0 Siter
Gjest skal Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Om du skal ringe til legen og andre off. instanser kan jeg da ikke skjønne at det gjøre noe om du gråter. Jobber selv i det off. hjelpeapparatet, og reagerer aldri om noen er så forvilet, sint, lei seg eller noe annet, som gjør at de gråter. Har bare aldri gjort det, og må få sagt det som skal sies, for ting må plutselig ordnes fort. 0 Siter
Gjest skal Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Jeg klyper meg sjøl der det gjør skikkelig vondt,da blir jeg litt distrahert ) Ellers så sender jeg deg en STOR klem,i tilfelle du trenger det. Takk!! Trenger det nå!! 0 Siter
ostepop1365380989 Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Takk, skal prøve den. Har roet seg litt, men er fortsatt redd for at det kommer i telefonen. skal ringe om 15 min. Pust!! Lykke til! Klem fra meg! 0 Siter
Gjest Et følelsesmenneske Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Takk, skal prøve den. Har roet seg litt, men er fortsatt redd for at det kommer i telefonen. skal ringe om 15 min. Pust!! Ha et stort glass vann ved siden av deg når du ringer. Evnt ha en pastill å suge på. Lykke til - Det går nok bra! :-) 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Ha et stort glass vann ved siden av deg når du ringer. Evnt ha en pastill å suge på. Lykke til - Det går nok bra! :-) Ja, å drikke noe hjelper! Ta en stor slurk når det blir for ille! 0 Siter
Gjest skal Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Klarte det. Tror det hjalp bare å vite at jeg kunne gjøre noe. Gråt iallfall ikke. Skal bare skrive søknad og sette min lit til trygdekontorets godvilje.. :S Det KAN gå bra! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.