Gå til innhold

Hvilke jævelunger gjorde dette?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Megler Smekk
Skrevet

Hvis setet var så vått, ville jeg nok ha lagt noe dopair på det før jeg satte meg ned...

Skrevet

Er det lov å flire?

Jeg har også hørt om et par som ikke kom løs fra hverandre (som bikkjer), og måtte fraktes samleiende i ambulanse.

Gjest Dritunger
Skrevet

Er det lov å flire?

Jeg har også hørt om et par som ikke kom løs fra hverandre (som bikkjer), og måtte fraktes samleiende i ambulanse.

Hadde hun krampe, eller var han jumbozise, eller hadde han lim i ballene, eller.....hva?

Gjest Dritunger
Skrevet

Hvis setet var så vått, ville jeg nok ha lagt noe dopair på det før jeg satte meg ned...

Det spørs om dette var superlim som lett hadde gått gjennom papiret. Du ville risikert både lim og papir støpt fast på skinkene. ;)

Skrevet

Hadde hun krampe, eller var han jumbozise, eller hadde han lim i ballene, eller.....hva?

Hun hadde krampe, og han satt bom fast. Tror hun måtte få en sprøyte med muskelavslappende for å få ham løs.

Skrevet

Hun hadde krampe, og han satt bom fast. Tror hun måtte få en sprøyte med muskelavslappende for å få ham løs.

Oj... Pinlig! *LOL*

(Spør om jeg hadde ledd like høyt, dersom det gjalt meg...;)

Skrevet

Det spørs om dette var superlim som lett hadde gått gjennom papiret. Du ville risikert både lim og papir støpt fast på skinkene. ;)

Superlim størkner da vel med en gang? Og sterkt lim må vel ha luktet?

Skrevet

Phu, dette hadde aldri hendt meg, siden jeg aldri sette meg ned på selve setet når jeg besøker offentlige toaletter:D

Mista nikket
Skrevet

Syns ikke avisa skulle skrevet noe om det. Finnes sikkert noen som syntes det var gøy og vil prøve ut om det virker

Gjest Dritunger
Skrevet

Syns ikke avisa skulle skrevet noe om det. Finnes sikkert noen som syntes det var gøy og vil prøve ut om det virker

Det har du helt rett i, nå blir det nok flere jævelunger som prøver samme stunt, så pass på

Mista nikket
Skrevet

Det har du helt rett i, nå blir det nok flere jævelunger som prøver samme stunt, så pass på

Håper det ikke blir meg. Skal nok på noen i løpet av sommeren.

Skrevet

Det samme tenkte jeg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...