Gjest Dritunger Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Fy flate, stakkars dame. Tenk om hun var grå på musa i tillegg? (nå var jeg stygg!) http://www.nettavisen.no/verden/article701264.ece Tror ikke jeg setter meg på en offentlig dass noe mere etter dette altså ) 0 Siter
Gjest Megler Smekk Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Hvis setet var så vått, ville jeg nok ha lagt noe dopair på det før jeg satte meg ned... 0 Siter
Babette Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Er det lov å flire? Jeg har også hørt om et par som ikke kom løs fra hverandre (som bikkjer), og måtte fraktes samleiende i ambulanse. 0 Siter
Gjest Dritunger Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Er det lov å flire? Jeg har også hørt om et par som ikke kom løs fra hverandre (som bikkjer), og måtte fraktes samleiende i ambulanse. Hadde hun krampe, eller var han jumbozise, eller hadde han lim i ballene, eller.....hva? 0 Siter
Gjest Dritunger Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Hvis setet var så vått, ville jeg nok ha lagt noe dopair på det før jeg satte meg ned... Det spørs om dette var superlim som lett hadde gått gjennom papiret. Du ville risikert både lim og papir støpt fast på skinkene. 0 Siter
Babette Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Hadde hun krampe, eller var han jumbozise, eller hadde han lim i ballene, eller.....hva? Hun hadde krampe, og han satt bom fast. Tror hun måtte få en sprøyte med muskelavslappende for å få ham løs. 0 Siter
Dory Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Hun hadde krampe, og han satt bom fast. Tror hun måtte få en sprøyte med muskelavslappende for å få ham løs. Oj... Pinlig! *LOL* (Spør om jeg hadde ledd like høyt, dersom det gjalt meg... 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Det spørs om dette var superlim som lett hadde gått gjennom papiret. Du ville risikert både lim og papir støpt fast på skinkene. Superlim størkner da vel med en gang? Og sterkt lim må vel ha luktet? 0 Siter
Mistera Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Phu, dette hadde aldri hendt meg, siden jeg aldri sette meg ned på selve setet når jeg besøker offentlige toaletter:D 0 Siter
Mista nikket Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Syns ikke avisa skulle skrevet noe om det. Finnes sikkert noen som syntes det var gøy og vil prøve ut om det virker 0 Siter
Gjest Dritunger Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Syns ikke avisa skulle skrevet noe om det. Finnes sikkert noen som syntes det var gøy og vil prøve ut om det virker Det har du helt rett i, nå blir det nok flere jævelunger som prøver samme stunt, så pass på 0 Siter
Mista nikket Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Det har du helt rett i, nå blir det nok flere jævelunger som prøver samme stunt, så pass på Håper det ikke blir meg. Skal nok på noen i løpet av sommeren. 0 Siter
org Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Syns ikke avisa skulle skrevet noe om det. Finnes sikkert noen som syntes det var gøy og vil prøve ut om det virker Det samme tenkte jeg... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.