Gå til innhold

Laus venninne

Anbefalte innlegg

Gjest vokst fra det..
Skrevet

Er hun ikke redd for å pådra seg uhumskheter da?

Det har jeg også lurt på. Og spurt om. Men som hun selv sier, hun mister de fleste hemninger i fylla, og satser alltid på at det går bra. Hun kan godt ha fylleangst av en annen verden, men det er pån igjen ved neste anledning. Skulle ikke tro hun var så intelligent, eller hva? Det er hun faktisk.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

16

• ostepop1365380989

7

• flisa

5

• Angelica :o)

5

Skrevet

Jeg er enig i at det høres temmelig "laust" ut som du kaller det.

Hadde jeg fått vite at kjæresten min hadde hatt en sånt forbruk av kvinner så hadde jeg blitt skikkelig skuffa.

Men det er jo hennes liv og ikke noe du har noe med.

Skrevet

Er hun ikke redd for å pådra seg uhumskheter da?

Det kan da enkelt unngåes ved å bruke badehette.

"......................................."

Angelica :o)
Skrevet

Hun elsker spillet og spenningen. Litt Samantha i sex-og singelliv. Utenom det ligner hun ikke rollefiguren i det hele tatt ;-)

Nå har ikke jeg sett den serien, men høres ut som hun blitt avhengig av en _litt_ feil ting.

Nesten litt synd på henne..

Skrevet

Det har jeg også lurt på. Og spurt om. Men som hun selv sier, hun mister de fleste hemninger i fylla, og satser alltid på at det går bra. Hun kan godt ha fylleangst av en annen verden, men det er pån igjen ved neste anledning. Skulle ikke tro hun var så intelligent, eller hva? Det er hun faktisk.

"Skulle ikke tro hun var så intelligent, eller hva? Det er hun faktisk."

Intelligens og fornuft er ikke det samme :-)

Jeg liker ordet "visdom" - og det er veldig forskjellig fra intelligens. Sistnevnte er evnen til å "løse" et "problem". Førstnevnte er evnen til å benytte kunnskap fra det løste problemet til å ta riktige avgjørelser i fremtiden. Enkelt forklart :-)

ostepop1365380989
Skrevet

Kanskje enig i det første.

Men jeg ville uansett aldri sagt noe om en vennes rollemodell overfor barnet.

Og min venninne er en flott mor som stiller opp 110%, jeg misunner ofte hennes boblende entusiasme over å være mor!

Hun kan overfør dårlige holdninger til barnet på det området selv om hun er en fantastisk mor...

Angelica :o)
Skrevet

Hun burde kanskje ta det litt rolig med alkoholen?

Gjest vokst fra det..
Skrevet

Jeg er enig i at det høres temmelig "laust" ut som du kaller det.

Hadde jeg fått vite at kjæresten min hadde hatt en sånt forbruk av kvinner så hadde jeg blitt skikkelig skuffa.

Men det er jo hennes liv og ikke noe du har noe med.

Er det umodent av meg å miste litt respekten for min venninne pga det her? Merker at jeg ser litt ned på henne, nemlig. Vil ikke være noen moralist, men jeg må jo også kunne se dette for seg selv, ikke miste respekten for _hele henne_ av den grunn?

Om du forstår? Dilemma for meg dette.

Gjest vokst fra det..
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1154698618' post='3230522]

Nå har ikke jeg sett den serien, men høres ut som hun blitt avhengig av en _litt_ feil ting.

Nesten litt synd på henne..

Overhodet ikke synd på henne, hun har masse andre vanvittig gode kvaliteter. Og et sprudlende vesen du ikke kan unngå å legge merke til og bli glad i. Misunner henne det også :-)

Gjest vokst fra det..
Skrevet

Hun kan overfør dårlige holdninger til barnet på det området selv om hun er en fantastisk mor...

Jeg vet. Men å si det til henne blir for overnfra-og-ned. Hun er veldig flink å skåne barnet, og har sine manneperioder mens barnet er hos far eller andre i familien.

Skrevet

Den er litt søkt, synes jeg. Dessuten - "dårlige holdninger" er ikke en universell størrelse.

".........................................."

Skrevet

Er det umodent av meg å miste litt respekten for min venninne pga det her? Merker at jeg ser litt ned på henne, nemlig. Vil ikke være noen moralist, men jeg må jo også kunne se dette for seg selv, ikke miste respekten for _hele henne_ av den grunn?

Om du forstår? Dilemma for meg dette.

Jeg forstår deg godt. Noen ganger har man følelser det ikke er så ålreit å ha, rett og slett.

Gjest vokst fra det..
Skrevet

"Skulle ikke tro hun var så intelligent, eller hva? Det er hun faktisk."

Intelligens og fornuft er ikke det samme :-)

Jeg liker ordet "visdom" - og det er veldig forskjellig fra intelligens. Sistnevnte er evnen til å "løse" et "problem". Førstnevnte er evnen til å benytte kunnskap fra det løste problemet til å ta riktige avgjørelser i fremtiden. Enkelt forklart :-)

På de fleste andre områder er hun både klok, smart, vettug, vis og intelligent. Men som sagt, hun ser ikke noe u-vist i sin oppførsel, og på den annen side, en mann med hennes merittliste ville kanskje ikke fått noen reaksjon? Men det er en helt annen diskusjon, egentlig :-)

Gjest Tulleru?
Skrevet

Jeg bryr meg ikke med andre, la henne leve sitt liv som hun ønsker.

Om hun har seg med alle er det bare hun selv som risikerer å få straffen i form av sykdom, uønske(de)t graviditet(er), følelsesmessig kaos osv.

Men er dette innlegget seriøst?

ostepop1365380989
Skrevet

Den er litt søkt, synes jeg. Dessuten - "dårlige holdninger" er ikke en universell størrelse.

".........................................."

Nei, det er det ikke...

Men jeg tror de fleste skjønte hva jeg siktet til...

Skrevet

På de fleste andre områder er hun både klok, smart, vettug, vis og intelligent. Men som sagt, hun ser ikke noe u-vist i sin oppførsel, og på den annen side, en mann med hennes merittliste ville kanskje ikke fått noen reaksjon? Men det er en helt annen diskusjon, egentlig :-)

"g på den annen side, en mann med hennes merittliste ville kanskje ikke fått noen reaksjon?"

Neppe like ofte, men jeg har inntrykk av at det er mange kvinner som heller ikke ville satt pris på det.

"........................................."

Gjest vokst fra det..
Skrevet

Jeg bryr meg ikke med andre, la henne leve sitt liv som hun ønsker.

Om hun har seg med alle er det bare hun selv som risikerer å få straffen i form av sykdom, uønske(de)t graviditet(er), følelsesmessig kaos osv.

Men er dette innlegget seriøst?

Jo, det er seriøst.

Som jeg skriver lenger ned ville kanskje ikke en mann med samme merittliste skape de samme reaksjonene, men det er jo en annen diskusjon.

Skrevet

Nei, det er det ikke...

Men jeg tror de fleste skjønte hva jeg siktet til...

Ja, sannsynligvis. Men hvis hun puler rundt, så er det på ingen måte noen autmatikk i at hun vil påvirke et barn til å gjøre det samme. Spesiellt hvis dette er det eneste punktet hvor hun har litt....avvikende moral. Men man vet jo aldri, selvfølgelig.

ostepop1365380989
Skrevet

"g på den annen side, en mann med hennes merittliste ville kanskje ikke fått noen reaksjon?"

Neppe like ofte, men jeg har inntrykk av at det er mange kvinner som heller ikke ville satt pris på det.

Jeg ville ikke satt pris på det dersom jeg fikk vite at min partner hadde hatt 80 ONS!

Tror jeg hadde blitt svært så skeptisk!

Skrevet

Jeg hadde overhode ikke satt pris på det nei. Er veldig glad for at min kjære og jeg har nogenlunde lik seksuell bakgrunn i antall partnere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...