Gå til innhold

Laus venninne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ville ikke satt pris på det dersom jeg fikk vite at min partner hadde hatt 80 ONS!

Tror jeg hadde blitt svært så skeptisk!

Nettopp - man vil jo tross alt føle seg litt spesiell, ikke bare som nok et nummer i rekken!

Videoannonse
Annonse
  • Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

16

• ostepop1365380989

7

• flisa

5

• Angelica :o)

5

ostepop1365380989
Skrevet

Ja, sannsynligvis. Men hvis hun puler rundt, så er det på ingen måte noen autmatikk i at hun vil påvirke et barn til å gjøre det samme. Spesiellt hvis dette er det eneste punktet hvor hun har litt....avvikende moral. Men man vet jo aldri, selvfølgelig.

"........................................."

Det er ikke noe automatikk i det, nei... Og som det blir sagt her vet ikke barnet om dette engang, da dette skjer mens barnet er hos faren. Jeg tenkte først at barnet kanskje opplevde at moren hadde en ny mann hjemme "hver" morgen, noe som heldigvis ikke er tilfellet...

Skrevet

Det er ikke noe automatikk i det, nei... Og som det blir sagt her vet ikke barnet om dette engang, da dette skjer mens barnet er hos faren. Jeg tenkte først at barnet kanskje opplevde at moren hadde en ny mann hjemme "hver" morgen, noe som heldigvis ikke er tilfellet...

Jeg er jo stort sett enig, da - så det er jo ikke noe å krangle om, egentlig :-)

"..........................................."

Skrevet

Jeg er jo stort sett enig, da - så det er jo ikke noe å krangle om, egentlig :-)

Gjest Tulleru
Skrevet

Jo, det er seriøst.

Som jeg skriver lenger ned ville kanskje ikke en mann med samme merittliste skape de samme reaksjonene, men det er jo en annen diskusjon.

Menn er like ille og lause om de gjør det samme.

Forresten, hvordan rekker denne venninna di over alle mannfolka, er det fest og selskaper hver dag i hennes liv? hvor ragger hun dem opp?

Problemet med å være venninnne med henne, er kanskje det at du får dårlig rykte selv bare fordi du omgås henne?

Når jeg tenker meg om, så ville jeg ikke likt at min egen datter hadde en slik venninne. Jeg ville mislikt det STERKT. Dobbeltmoralen lenge leve! Tjohoo!

Skrevet

Det kan da enkelt unngåes ved å bruke badehette.

"......................................."

Det bruker de sikkert ikke....

Gjest Tulleru
Skrevet

Nå er ikke jeg noen moralist, men jeg synes jo ikke akkurat overpromisuøs adferd er særlig tiltrekkene, uansett kjønn. Hadde jeg møtt noen som jeg fant ut hadde både 50, 60 oh 70 ons i historien, så hadde jeg neppe vært interessert, for å si det slik. Det finnes grenser.

"........................................"

Kanskje hun er den kvinnelige utgaven av Rune Rudberg? ;p

Skrevet

Det bruker de sikkert ikke....

Skjønner ikke slikt, jeg. Jeg har aldri pult uten kondom på en ons, og ingen av mine tidligere ofre har vært lettfeldige mht. det heller. Konsekvensen i det rette tilfellet er bare så altfor stor.

".........................................."

Skrevet

Nettopp - man vil jo tross alt føle seg litt spesiell, ikke bare som nok et nummer i rekken!

Selv om dere (vi alle) egentlig ikke er så mye annet enn et "nummer i rekken"? Riktignok gjerne et vedvarende nummer, men likevel :-)

Skrevet

Det ble feil. Mente ikke "ikke annet enn", men at man uansett som regel faktisk _er_ et nummer i rekken. I tillegg til noe mer, forhåpentligvis :-)

Skrevet

Skjønner ikke slikt, jeg. Jeg har aldri pult uten kondom på en ons, og ingen av mine tidligere ofre har vært lettfeldige mht. det heller. Konsekvensen i det rette tilfellet er bare så altfor stor.

".........................................."

Min ONS har vart i 12 år nå..hehe - så det var jeg skikkelig dårlig på - eller kanskje - - GOD på :)

Gjest Tulleru
Skrevet

Kanskje enig i det første.

Men jeg ville uansett aldri sagt noe om en vennes rollemodell overfor barnet.

Og min venninne er en flott mor som stiller opp 110%, jeg misunner ofte hennes boblende entusiasme over å være mor!

Stakkars unger som ganske sikkert en dag får høre at mamma blir kalt hore på folkemunne. For det vil skje til slutt, snakket vil nå dem.

Og alle disse mennene, noen kjenner noen som kjenner noen som kjenner noen, og folk snakker. Det når slekt, unger og alle bekjente av henne.

Særdeles sjarmerende i fordømmende Norge! Not :(

Skrevet

Selv om dere (vi alle) egentlig ikke er så mye annet enn et "nummer i rekken"? Riktignok gjerne et vedvarende nummer, men likevel :-)

*Hehe* Joda, men det er noe annet å være nummer 7 f.eks. enn nummer 93...

ostepop1365380989
Skrevet

Flott! :)

Skrevet

Jeg skjønner deg godt, jeg. Men det er jo ikke så mye du kan gjøre med det, annet enn å godta at dette er en side ved henne som du ikke liker.

Skrevet

Dyp, gjensidig respekt?? *ler*.Ærlig talt, sålenge hun ikke tvinger deg til å se på, så kan det umulig være noe problem for deg!?

Skrevet

Jeg hadde nok ikke bekymret meg så mye for hennes mange seksualpartnere, jeg hadde nok vært mer bekymret for at hun fester og drikker mye mer enn en alenemor bør gjøre.

Hvis hun nedlegger 4 menn på 4 dager, så betyr jo det at hun har festet 4 dager på rad (eller hvor finner hun ellers disse mannfolkene?)

Og hvor gjør hun av barna mens hun er ute og fester?

Skrevet

Jeg skjønner at du ikke er som henne i forhold til synet på - og "praktiseringen" av - ons, og dermed har problemer med å godta akkurat "den biten" av henne.

Så lenge det ikke går utover noen, så ville jeg ikke ha hatt problemer med å godta det.

La henne få "leve livet" som hun selv ønsker, og ikke prøv å gi henne dårlig samvittighet ved at du sier noe, i alle fall.

black wealch
Skrevet

Kan du ikke si at du ikke er interessert i å høre om dette?

Og at du ikke synes noe særlig om det.

Det må være realt det..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...