Gjest vokst fra det.. Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Jeg hadde nok ikke bekymret meg så mye for hennes mange seksualpartnere, jeg hadde nok vært mer bekymret for at hun fester og drikker mye mer enn en alenemor bør gjøre. Hvis hun nedlegger 4 menn på 4 dager, så betyr jo det at hun har festet 4 dager på rad (eller hvor finner hun ellers disse mannfolkene?) Og hvor gjør hun av barna mens hun er ute og fester? Hun fester bare når hun ikke har barnet, dvs når barnet er hos far eller annen familie. 0 Siter
Gjest vokst fra det.. Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Dyp, gjensidig respekt?? *ler*.Ærlig talt, sålenge hun ikke tvinger deg til å se på, så kan det umulig være noe problem for deg!? Det er mer hyggelig om du prøver å være forståelsesfull. 0 Siter
Gjest vokst fra det.. Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Tanken som slår meg er: "Kan hun være utsatt for overgrep"? Jeg har hørt om overgrepsofre som ender som enten promiskuøs ("laus") eller prostituert. http://www.sentermotincest.no/portal/Artikler/Gar%20det%20ikke%20over Jeg vet at det ikke gjelder min venninne. Hun er utpreget "Samantha" i sex og singelliv. Uten sammenligning med øvrig livsstil. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Hun fester bare når hun ikke har barnet, dvs når barnet er hos far eller annen familie. OK, da er det vel ikke noe voldsomt stort problem. Jeg har da også venner som gjør ting som jeg ikke ville ha gjort, men det behøver ikke bety at jeg ikke har respekt for dem av den grunn. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Folk må få gjøre som hun vil, og denne dama gjør vel ikke noe galt. Faktisk gleder hun mange menn. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Hun fester bare når hun ikke har barnet, dvs når barnet er hos far eller annen familie. Da hørtes det straks litt bedre ut. Men som noen andre nevner her, kan barna få høre ufordelaktige ting om mamman sin og det kan såre veldig. Og er det de rette barna som får høre det, kan det gå over tio mobbing. Barn kan være grusomme mot andre barn 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Jeg synes at så lenge hun ikke blander barna sine inn i dette, må venninna di få shagge hvem hun vil. Men du kan gjøre det klart for henne at du ikke synes det er så gøy å høre om dette. 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Hvor er barnet/barna oppe i alt dette? Dersom de må forholde seg til 4-5 mannfolk i uken, så ville jeg meldt henne til barnevernet:) Men hvis ikke, så må hun vel få lov å peise på hvem hun vil... 0 Siter
Snacky1365380698 Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Så lenge hun har det fint, er det vel ikke noe å klage over, er det vel? For er vel det som er poenget - at hun trives med seg selv og digger livet sitt. Du kan jo alltids forklare henne at du ikke er så intr i å høre om hennes erobringer, men det at dette irriterer deg må du nok nesten bare takle. 0 Siter
DarkPink Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Jeg forstår holdningene dine på sett og vis, jeg hadde de samme før. (Før jeg ble som venninna di istedet =p). Å bruke ordet laus synes jeg er litt avleggs og nedverdigende. Enten er det synd på henne, fordi hun er ensom og trenger bekreftelse, eller så bare nyter hun livet på sin måte, og hvorfor skal hun ikke få gjøre det? Hvis dere er så gode venninner, kan dere ikke bare ta en åpen prat om det, da? Neste gang hun forteller om erobringene sine, si at dere er så forskjellige på det punktet, og at du blir litt støtt av det eller noe i den dur. Hvis hun bare prater litt mindre om det da, så synes jeg du skal aksepterew den siden av henne. Ingen har vel venninner som er "perfekte" i forhold til egne holdninger. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Hadde det ikke vært for barna, hadde hun ikke gjort noe galt. Men, det kan da umulig være noe gøy for ungene dette her? 0 Siter
Prozak Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Hadde det ikke vært for barna, hadde hun ikke gjort noe galt. Men, det kan da umulig være noe gøy for ungene dette her? Hvordan blir det galt for ungene, når hun kun gjør det når faren har dem? "........................................" 0 Siter
DarkPink Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Hvordan blir det galt for ungene, når hun kun gjør det når faren har dem? "........................................" "Mora di er ei hore, det har mamman min sagt" 0 Siter
Prozak Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 "Mora di er ei hore, det har mamman min sagt" Da skal det gjøres ganske tydelig, tror jeg. Ihvertfall hvis man bor i Oslo. Men selvfølgelig, det er jo en mulighet. "........................................" 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Hvordan blir det galt for ungene, når hun kun gjør det når faren har dem? "........................................" Men det blir jo bare ren gjetning fra din side. Nå har jeg lest innlegget en gang til og jeg ser ikke at det står noe sted at hun kun gjør det når ungene er hos faren. En annen ting: Hvis man kan ha fire forskjellige menn på 4 dager, tviler jeg vel på at man kan "koble på" fornuften sånn uten videre når ungene kommer. 0 Siter
Babette Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Men det blir jo bare ren gjetning fra din side. Nå har jeg lest innlegget en gang til og jeg ser ikke at det står noe sted at hun kun gjør det når ungene er hos faren. En annen ting: Hvis man kan ha fire forskjellige menn på 4 dager, tviler jeg vel på at man kan "koble på" fornuften sånn uten videre når ungene kommer. Det opplyses 04.08 kl. 19.58. Dette til orientering. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Det opplyses 04.08 kl. 19.58. Dette til orientering. Aha! Jeg har ikke lest hele remsa nedover. 0 Siter
Prozak Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Men det blir jo bare ren gjetning fra din side. Nå har jeg lest innlegget en gang til og jeg ser ikke at det står noe sted at hun kun gjør det når ungene er hos faren. En annen ting: Hvis man kan ha fire forskjellige menn på 4 dager, tviler jeg vel på at man kan "koble på" fornuften sånn uten videre når ungene kommer. "Nå har jeg lest innlegget en gang til og jeg ser ikke at det står noe sted at hun kun gjør det når ungene er hos faren." Mulig - jeg forholdt meg til at andre her har påpekt at hun har sagt det. Mulig det er feil. "En annen ting: Hvis man kan ha fire forskjellige menn på 4 dager, tviler jeg vel på at man kan "koble på" fornuften sånn uten videre når ungene kommer." Å joda. Det ser jeg overhodet ingenting i veien med. Det finnes faktisk folk (jeg har kjent noen) som har vært helt idioter når de ikke hadde ungene, men ansvarsfulle foreldre som hvem som helst med ungene. Ingen motsetninger der. Har man ungene hos seg, så går man vel neppe ut på byen engang? "......................................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.