Mannen82 Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Ja kan tenke meg at det er ubehagelig ja:S men det er direkte feigt og ikke minst umoralsk å bruke andres navn uansett hvor morsom Miramax mente h*n var.. Ingenting kommer til å skje med den annmeldelsen der. Politiet vil ikke engang få opplysninger om hvem som hadde IP adressen engang. Dette krever nemlig godkjennelse fra retten før ISP (F.eks telenor) gir ut noe personlig informasjon om hvem som har det aktuelle internett abbonomentet. På en annen side, dersom de skal få til det, må de også bevise at det er DEG som benyttet pcen i det aktuelle tidsrommet, noe som kan bli vanskelig. 0 Siter
black wealch Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Veldig dumt av meg altså.. jeg skjønner det, men det har stått så mye annet rart i den bloggen der. Folk som banner og rakker ned på han som skriver bloggen og er skikkelig stygge med ham. rart at det var liksom mitt innlegg som ble fjerna. Er flere andre innlegg som er fjernet også. Vel.. vedkommende som påstår h*n har anmeldt det påstår også at h*n har den ekte ringen fra ringenes herre hjemme i huset sitt. H*n har også svindlet mange penger fra folk i byen og har derfor ligget lavt fordi personen er redd folk. Personen er også veldig dårlig likt av befolknongen generellt, var derfor jeg skulle være litt morsom :/ men men.. jeg forstår hva gale jeg har gjort altså Tror jeg hadde vært mere redd for denne fyren, enn selve anmeldelsen............. 0 Siter
Gjest Miramax... Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Ingenting kommer til å skje med den annmeldelsen der. Politiet vil ikke engang få opplysninger om hvem som hadde IP adressen engang. Dette krever nemlig godkjennelse fra retten før ISP (F.eks telenor) gir ut noe personlig informasjon om hvem som har det aktuelle internett abbonomentet. På en annen side, dersom de skal få til det, må de også bevise at det er DEG som benyttet pcen i det aktuelle tidsrommet, noe som kan bli vanskelig. Jah, for jeg ser at noen skriver at jeg kan vente meg brev fra politiet nå fordi de sikkert har funnet hvem som har ip-adressen. At jeg vil bli opplyst om anmeldelsen, men det er slettes ikke sikkert h*n har anmeldt det engang, og så mye rart som skjer i denne byen her, så er jo dette egentlig en fillesak mener nå jeg.. og ikke minst et engangstilfelle :/ 0 Siter
Mannen82 Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Jah, for jeg ser at noen skriver at jeg kan vente meg brev fra politiet nå fordi de sikkert har funnet hvem som har ip-adressen. At jeg vil bli opplyst om anmeldelsen, men det er slettes ikke sikkert h*n har anmeldt det engang, og så mye rart som skjer i denne byen her, så er jo dette egentlig en fillesak mener nå jeg.. og ikke minst et engangstilfelle :/ Politiet vil ikke prioritere en slik fillesak. Det er en lang og kostbar prosess for rettsvesnet å i det heletatt få opplysninger om hvem som eier abonomentet bak en IP adresse. Det er også umulig å bevise for dem at det faktisk var deg som skrev innlegget selvom din IP ble logget. Mitt råd er bare å glemme hele saken, dette er unødvendig bekymring! 0 Siter
Gjest Miramax... Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Politiet vil ikke prioritere en slik fillesak. Det er en lang og kostbar prosess for rettsvesnet å i det heletatt få opplysninger om hvem som eier abonomentet bak en IP adresse. Det er også umulig å bevise for dem at det faktisk var deg som skrev innlegget selvom din IP ble logget. Mitt råd er bare å glemme hele saken, dette er unødvendig bekymring! Tusen takk ))) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.