flisa Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Har hatt lyst på det i hele dag - men kjøpte det ikke - fordi jeg var mett da vi skulle handle.....men NÅ!!!!!!! 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Ta en kokosbolle istedet! Ostepop lukter så vondt! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Jeg har ostepop! Men jeg spiser bare noen munnfuller og så er det plutselig nok.... 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Man må aldri handle når man er mett! Jeg rakk ikke å handle i dag, pga soving til snuppa, og besøk og greier, så jeg sitter her alene uten sjokolade i bollen.. snufs.. uten brus.. men jeg har litt potetgull da. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Man må aldri handle når man er mett! Jeg rakk ikke å handle i dag, pga soving til snuppa, og besøk og greier, så jeg sitter her alene uten sjokolade i bollen.. snufs.. uten brus.. men jeg har litt potetgull da. Det må liksom brus til chips, synes jeg.... Du får handle i morgen! 0 Siter
ostepop1365380989 Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Man blir lett avhengig av ostepop... Jeg har vært på "avvenning" og spiser det ikke lengre... 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Det må liksom brus til chips, synes jeg.... Du får handle i morgen! Ja, brus og sjokolade hadde vært godt nå, man må liksom kose seg litt ekstra når man er alene og da. Jeg har en pose pottis som er med snill chilli og lime smak? Høres merkelig ut. 0 Siter
Åsemor Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Omvendt her. Var sulten på potetgull da vi var på butikken, men orker ikke nå fordi jeg er stappmett etter tacoen. Ender vel med at jeg spiser potetgull til frokost i morgen... 0 Siter
ostepop1365380989 Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Ja, brus og sjokolade hadde vært godt nå, man må liksom kose seg litt ekstra når man er alene og da. Jeg har en pose pottis som er med snill chilli og lime smak? Høres merkelig ut. Den er HIMMELSK! Den beste sørlandschipsen! Ååå... Nå fikk jeg lyst på det.. 0 Siter
MsSophie Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Omvendt her. Var sulten på potetgull da vi var på butikken, men orker ikke nå fordi jeg er stappmett etter tacoen. Ender vel med at jeg spiser potetgull til frokost i morgen... Nå har du fått ring på fingeren til gubben - så nå er det bare å ete og ese ut...:-D 0 Siter
Åsemor Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Nå har du fått ring på fingeren til gubben - så nå er det bare å ete og ese ut...:-D Hehe, det er så sant som det er sagt. Er bare redd han eser fortere enn meg. Han orket nemlig chilinøttene sine i tillegg til middagen! Vel vel. Han fortjener det da. Tenk å si ja til meg. Hoho, han skulle bare visst. 0 Siter
MsSophie Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Hehe, det er så sant som det er sagt. Er bare redd han eser fortere enn meg. Han orket nemlig chilinøttene sine i tillegg til middagen! Vel vel. Han fortjener det da. Tenk å si ja til meg. Hoho, han skulle bare visst. Ja, men ikke gidd å si noe til han ennå....han skjønner det tidsnok selv...:-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Ja, brus og sjokolade hadde vært godt nå, man må liksom kose seg litt ekstra når man er alene og da. Jeg har en pose pottis som er med snill chilli og lime smak? Høres merkelig ut. Å? Det har jeg ikke hørt om... Hm. Jeg er også alene i kveld, så da må jeg mumse noe godt! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Omvendt her. Var sulten på potetgull da vi var på butikken, men orker ikke nå fordi jeg er stappmett etter tacoen. Ender vel med at jeg spiser potetgull til frokost i morgen... Jeg har hørt at chips og brus (og kanskje noe sjokolade) er "Oslo-frokost"! 0 Siter
Gjest lang flat stang Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Ostepopstadiet har jeg heldigvis kommet over. Det er nok å lukte inni posen og så kommer spyfølelsen...yuck! Det lukter jo py av folk som har spist det. Men før måtte jeg alltid la dem stå ute i bolle over natta for å få den riktige myk konsistensen. Nå går det stort sett i saltstenger og av og til en sørlandschips. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.