Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt lyst på det i hele dag - men kjøpte det ikke - fordi jeg var mett da vi skulle handle.....men NÅ!!!!!!!

Gjest Debra irl
Skrevet

Ta en kokosbolle istedet! Ostepop lukter så vondt!

hare1365380455
Skrevet

Jeg har ostepop! Men jeg spiser bare noen munnfuller og så er det plutselig nok....

Gjest trultemor26
Skrevet

Man må aldri handle når man er mett!

Jeg rakk ikke å handle i dag, pga soving til snuppa, og besøk og greier, så jeg sitter her alene uten sjokolade i bollen.. snufs.. uten brus.. men jeg har litt potetgull da.

hare1365380455
Skrevet

Man må aldri handle når man er mett!

Jeg rakk ikke å handle i dag, pga soving til snuppa, og besøk og greier, så jeg sitter her alene uten sjokolade i bollen.. snufs.. uten brus.. men jeg har litt potetgull da.

Det må liksom brus til chips, synes jeg.... Du får handle i morgen!

ostepop1365380989
Skrevet

Man blir lett avhengig av ostepop...

Jeg har vært på "avvenning" og spiser det ikke lengre...

Gjest trultemor26
Skrevet

Det må liksom brus til chips, synes jeg.... Du får handle i morgen!

Ja, brus og sjokolade hadde vært godt nå, man må liksom kose seg litt ekstra når man er alene og da.

Jeg har en pose pottis som er med snill chilli og lime smak? Høres merkelig ut.

Skrevet

Omvendt her. Var sulten på potetgull da vi var på butikken, men orker ikke nå fordi jeg er stappmett etter tacoen. Ender vel med at jeg spiser potetgull til frokost i morgen...

ostepop1365380989
Skrevet

Ja, brus og sjokolade hadde vært godt nå, man må liksom kose seg litt ekstra når man er alene og da.

Den er HIMMELSK!

Den beste sørlandschipsen!

Ååå... Nå fikk jeg lyst på det..

Skrevet

Omvendt her. Var sulten på potetgull da vi var på butikken, men orker ikke nå fordi jeg er stappmett etter tacoen. Ender vel med at jeg spiser potetgull til frokost i morgen...

Nå har du fått ring på fingeren til gubben - så nå er det bare å ete og ese ut...:-D

Skrevet

Nå har du fått ring på fingeren til gubben - så nå er det bare å ete og ese ut...:-D

Hehe, det er så sant som det er sagt. ;) Er bare redd han eser fortere enn meg. :o Han orket nemlig chilinøttene sine i tillegg til middagen!

Vel vel. Han fortjener det da. Tenk å si ja til meg. Hoho, han skulle bare visst.

Skrevet

Hehe, det er så sant som det er sagt. ;) Er bare redd han eser fortere enn meg. :o Han orket nemlig chilinøttene sine i tillegg til middagen!

Vel vel. Han fortjener det da. Tenk å si ja til meg. Hoho, han skulle bare visst.

Ja, men ikke gidd å si noe til han ennå....han skjønner det tidsnok selv...:-)

hare1365380455
Skrevet

Å? Det har jeg ikke hørt om... Hm. Jeg er også alene i kveld, så da må jeg mumse noe godt!

hare1365380455
Skrevet

Jeg har hørt at chips og brus (og kanskje noe sjokolade) er "Oslo-frokost"! ;)

Gjest lang flat stang
Skrevet

Ostepopstadiet har jeg heldigvis kommet over. Det er nok å lukte inni posen og så kommer spyfølelsen...yuck!

Det lukter jo py av folk som har spist det.

Men før måtte jeg alltid la dem stå ute i bolle over natta for å få den riktige myk konsistensen.

Nå går det stort sett i saltstenger og av og til en sørlandschips.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...