Gjest må ofte på do Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Jeg handler ofte i en butikk hvor det ikke er noe toalett. Ikke for de ansatte heller. De må da gå inn i en annen butikk å bruke toalettet der. Jeg kjenner en som jobber der, ellers kunne de jo ha sagt det for at de ikke ønsket at kunder skulle bruke toalettet der. Når jeg søker jobb, kan jeg havne på en arbeidsplass som ikke har toalett? eller hvor jeg må gå inn i en annen bygning for å gå på do?. Jeg har problemer med blæra og går ofte på do. En slik løsning som med den butikken hadde vært krise for meg. Hva sier arbeidsmiljøloven om toaletter på arbeidsplassen? 0 Siter
Mista nikket Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 På store sentre tror jeg ikke det er vanlig at alle butikkene har eget wc. En venninne som jobber alene i en butikk må be naboen passe butikken hennes når hun må på wc 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 De skal ha tilgang til toalett - men det må ikke være i butikkens lokaler. PÅ sentrene er det jo ingen som har eget toalett omtrent. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.