Gå til innhold

Sier arbeidsmiljøloven noe om at en må ha toalett på arbeidsplassen?

Anbefalte innlegg

Gjest må ofte på do
Skrevet

Jeg handler ofte i en butikk hvor det ikke er noe toalett. Ikke for de ansatte heller. De må da gå inn i en annen butikk å bruke toalettet der. Jeg kjenner en som jobber der, ellers kunne de jo ha sagt det for at de ikke ønsket at kunder skulle bruke toalettet der.

Når jeg søker jobb, kan jeg havne på en arbeidsplass som ikke har toalett? eller hvor jeg må gå inn i en annen bygning for å gå på do?. Jeg har problemer med blæra og går ofte på do. En slik løsning som med den butikken hadde vært krise for meg.

Hva sier arbeidsmiljøloven om toaletter på arbeidsplassen?

Videoannonse
Annonse
Mista nikket
Skrevet

På store sentre tror jeg ikke det er vanlig at alle butikkene har eget wc. En venninne som jobber alene i en butikk må be naboen passe butikken hennes når hun må på wc

Gjest Persille
Skrevet

De skal ha tilgang til toalett - men det må ikke være i butikkens lokaler.

PÅ sentrene er det jo ingen som har eget toalett omtrent.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...