Gå til innhold

Frekke medpassasjerer.

Anbefalte innlegg

Gjest Debra irl
Skrevet

Nettopp kommet hjem fra en veldig vellykket Damarksferie. Men på båten hjem ble jeg utrolig provosert- uten at jeg klarte å gjøre noe med det.

Altså, vi kommer opp i restauranten/ cafeen. Alle bordene var opptatt, greit nok. Vi stiller oss til siden og venter på at noen skal bli ferdige med å spise slik at vi kan overta plassen deres. Ikke lenge etterpå reiser det seg opp en familie på 8, mor, far og 6 unger. Vi gjør oss klar for å kaste oss over plassene, men da.... Da legger hele familien hver sin jakke/ genser på stolryggen, så sier mor halvhøyt at "ja unger, da er plassene fortsatt våre når vi kommer tilbake når vi er ferdige å spise". Så gikk de. Over i den andre restauranten!

Da skulle de altså oppta 8 plasser til, men det sto 8 tomme stoler og ventet på dem.

Jeg ble utrolig irritert, men likevel, mitt mehe, gjør ingenting. Og pga av sånne som meg- vil mennesker som dem fortsette å oppføre seg sånn.

Hadde så lyst til å samle sammen haugen av jakker og gensere og legge på en stol et annet sted, men fikk meg ikke til å gjøre det heller.

Men hva får disse menneskene til å gjøre noe sånt noe???

Videoannonse
Annonse
Gjest frekke folk
Skrevet

Det burde du gjort. Lagt gensere på en annen stol, mener jeg. Snakker om egoistisk familie!

Skrevet

Du skulle definitivt flyttet jakkene, ja. Man kan ikke "reservere" på den måten.

"....................................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

Dere burde slengt jakkene over bord og satt dere ned og fått i dere noe mat.

Gjest girl with no name
Skrevet

Så lenge ingen klager får slike bare ture fram! Du kunne jo bare kontaktet en kelner, DE er jo interessert i å tjene mest mulig penger, så da ville han ordnet det for dere.

Gjest grønn tulipan
Skrevet

Dette irriterer også meg grønn!

På et innendørs badeanlegg vi er på, er det alltid slik. Folk henger håndklærne og bagger på stolene og okkuperer disse hele tiden mens de er i bassenget.

Om alle kun hadde benyttet sittegruppene når de skal spise eller skal være oppe av vannet, ville det være god plass til alle. Det er jo kun kort tid det tar i forhold til badinga.

Sist jeg var der ryddet jeg vekk håndklær og bag, slik at vi skulle få sitte og spise.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...