Gjest romantiker Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 *Snufs* Jeg har i kveld sett filmen på TV for tredje gang, og den gir inntrykk hver gang! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Husker jeg kjeda ræva av meg da jeg så den for en del år siden. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Den har jeg ikke sett, men ser for meg at det ikke er en film etter min smak. Så en annen klassiker for første gang i kveld, Gjøkeredet. Den gjorde inntrykk på meg iallfall! 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Husker jeg kjeda ræva av meg da jeg så den for en del år siden. Jeg synes coveret kjeder meg, så jeg kommer ikke lenger enn det. Ikke sett Titanic heller, selv om vi hadde filmen. Alt det klisset når jeg nå engang ikke er interessert i selve forliset. Jeg mangler nok østrogen. Avskyr kostymedrama med kvinner som valser rundt i store hager med korsett og vifte og prater med Hugh Grant, filmer av Danielle Steele og lignende, filmer som heter noe slikt som Kampen om Jenny. Og serier som Frustrerte fruer, og såpeserier fra inn- og utland. Sånn er det:o) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Jeg synes coveret kjeder meg, så jeg kommer ikke lenger enn det. Ikke sett Titanic heller, selv om vi hadde filmen. Alt det klisset når jeg nå engang ikke er interessert i selve forliset. Jeg mangler nok østrogen. Avskyr kostymedrama med kvinner som valser rundt i store hager med korsett og vifte og prater med Hugh Grant, filmer av Danielle Steele og lignende, filmer som heter noe slikt som Kampen om Jenny. Og serier som Frustrerte fruer, og såpeserier fra inn- og utland. Sånn er det:o) Du høres fornuftig ut! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Den har jeg ikke sett, men ser for meg at det ikke er en film etter min smak. Så en annen klassiker for første gang i kveld, Gjøkeredet. Den gjorde inntrykk på meg iallfall! De to filmene er ikke sammenlignbare i det hele tatt. Gjøkeredet er ubetalelig bra, og Broene i Madison County er en film med sjel som er både vakker og trist. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Den har jeg ikke sett, men ser for meg at det ikke er en film etter min smak. Så en annen klassiker for første gang i kveld, Gjøkeredet. Den gjorde inntrykk på meg iallfall! Har du sett To Kill a Mockingbird? En av tidenes beste filmer. Du har sikkert sett den, men hvis ikke vet du hva du har å gjøre. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Lenge siden jeg har sett den nå. Den gjorde inntrykk på meg, husker jeg. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Har bare sett bruddstykker av den, hvorfor er den trist? (Om du kan gi meg korte trekk :-) 0 Siter
Gjest fin film Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Har bare sett bruddstykker av den, hvorfor er den trist? (Om du kan gi meg korte trekk :-) Hovedpersonen lar sin store kjærlighet gå (etter å ha kjent ham i fire dager), og blir hos familien. Resten av livet tenker disse to på hverandre. Historien kommer for en dag når barna tømmer barndomshjemmet sitt etter hovedpersonens død. Og setter mye i perspektiv, mht store valg man tar og hva man gjør ut av livet sitt. 0 Siter
Atene Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Den eneste filmen jeg har sett som er bedre enn boken, men med den boken skal det ikke så mye til å være bedre heller. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Har du sett To Kill a Mockingbird? En av tidenes beste filmer. Du har sikkert sett den, men hvis ikke vet du hva du har å gjøre. Nope, den har jeg ikke sett. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 De to filmene er ikke sammenlignbare i det hele tatt. Gjøkeredet er ubetalelig bra, og Broene i Madison County er en film med sjel som er både vakker og trist. Ok, jeg vet bare at jeg ikke liker filmer av den typen. (Broene, Den engelske pasienten, En langvarig forlovelse etc.) 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Du høres fornuftig ut! Vet, ikke. Man blir kanskje mer populær hos gutta når det skal leies video, men mange jenter er det vanskeligere med. Og det er jo litt dumt. Jeg gråter absolutt til filmer jeg også. De kan treffe en streng. Big Fish for eksempel. En veldig god film. Og Cinema Paradiso er vidunderlig melankolsk og vakker. Den siste er på ti på topp lista mi. Det er noe med humøret en er i når en ser filmene også. En god film kan bli ødelagt hvis en er i feil humør. Den engelske pasienten er en av filmene jeg har slumret meg igjennom. Såkalt "storslått" med ørten oscar og drepende tam og kjedelig. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Vet, ikke. Man blir kanskje mer populær hos gutta når det skal leies video, men mange jenter er det vanskeligere med. Og det er jo litt dumt. Jeg gråter absolutt til filmer jeg også. De kan treffe en streng. Big Fish for eksempel. En veldig god film. Og Cinema Paradiso er vidunderlig melankolsk og vakker. Den siste er på ti på topp lista mi. Det er noe med humøret en er i når en ser filmene også. En god film kan bli ødelagt hvis en er i feil humør. Den engelske pasienten er en av filmene jeg har slumret meg igjennom. Såkalt "storslått" med ørten oscar og drepende tam og kjedelig. Den Engelske Pasienten må være en av tidens mest oppskrytte filmer. Jeg husker den ble skamrost, men sjelden har jeg vært så skuffa. Og sjelden har jeg sett så mange andre bli så skuffa av en film. Det er nok noe av det dårligste jeg kan huske å ha sett - i hvert fall av filmer så til de grader hausa opp. Big Fish er veldig god, men Cinema Paradiso har jeg av en eller annen grunn ikke sett - selv om jeg faktisk har den tilgjengelig og kan se den når jeg vil. Jupp, humør betyr utrolig mye. Det er med filmer som med musikk: Jeg liker den stemningen enkelte filmer gir. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Den Engelske Pasienten må være en av tidens mest oppskrytte filmer. Jeg husker den ble skamrost, men sjelden har jeg vært så skuffa. Og sjelden har jeg sett så mange andre bli så skuffa av en film. Det er nok noe av det dårligste jeg kan huske å ha sett - i hvert fall av filmer så til de grader hausa opp. Big Fish er veldig god, men Cinema Paradiso har jeg av en eller annen grunn ikke sett - selv om jeg faktisk har den tilgjengelig og kan se den når jeg vil. Jupp, humør betyr utrolig mye. Det er med filmer som med musikk: Jeg liker den stemningen enkelte filmer gir. Cinema Paradiso ses alene, med et litt melankols humør. Den har mye varme i seg, og nydelig filmmusikk, som enkelte har prøvd å ødelegge nå i etterkant. 0 Siter
collins Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Bare så synd at Clint Eastwood har satt seg selv inn i den mannlige hovedrollen. Han passer ikke inn i den rollen. 0 Siter
ekte nick Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Den Engelske Pasienten må være en av tidens mest oppskrytte filmer. Jeg husker den ble skamrost, men sjelden har jeg vært så skuffa. Og sjelden har jeg sett så mange andre bli så skuffa av en film. Det er nok noe av det dårligste jeg kan huske å ha sett - i hvert fall av filmer så til de grader hausa opp. Big Fish er veldig god, men Cinema Paradiso har jeg av en eller annen grunn ikke sett - selv om jeg faktisk har den tilgjengelig og kan se den når jeg vil. Jupp, humør betyr utrolig mye. Det er med filmer som med musikk: Jeg liker den stemningen enkelte filmer gir. Cinema Paradiso har jeg sett tre ganger. En av de nydeligste filmene jeg har sett! Og det er de andre filmene hans også... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.