Gå til innhold

Broene i Madison county...

Anbefalte innlegg

Gjest ChiengMai
Skrevet

Den eneste filmen jeg har sett som er bedre enn boken, men med den boken skal det ikke så mye til å være bedre heller.

Det er en nydelig bok, men den mister utrolig mye i den norske oversettelsen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare så synd at Clint Eastwood har satt seg selv inn i den mannlige hovedrollen. Han passer ikke inn i den rollen.

Det må jeg si meg uenig i. Synes han er helt riktig type i den filmen. Hvilken annen skuespiller kunne du sett for deg?

Skrevet

Det må jeg si meg uenig i. Synes han er helt riktig type i den filmen. Hvilken annen skuespiller kunne du sett for deg?

Han er ikke troverdig nok i den rollen. Hvem andre jeg ville hatt i rollen aner jeg ikke. Jeg føler det som regel når riktig skuespiller er valgt til en rolle, og jeg merker det godt når feil skuespiller er valgt.

Skrevet

Ja er den ikke herlig. Gråter en liten skvett hver gang.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Han er ikke troverdig nok i den rollen. Hvem andre jeg ville hatt i rollen aner jeg ikke. Jeg føler det som regel når riktig skuespiller er valgt til en rolle, og jeg merker det godt når feil skuespiller er valgt.

Jeg er i alle fall blant dem som syns Clinter'n passer godt i rollen som Robert Kincaid. Og jeg er som deg av dem som føler veldig sterkt om noen passer eller ikke passer til en rolle, og _særlig_ hvis jeg har lest boka før jeg så filmen. Broene i Madison County hadde jeg lest både på engelsk og norsk før jeg fikk somla meg til å se filmen.

Skrevet

"Jeg føler det som regel når riktig skuespiller er valgt til en rolle, og jeg merker det godt når feil skuespiller er valgt."

Det føler så godt som alle som ser en film, helt og holdent ut fra egen smak... ;-) Noen ganger er man enig med flertallet, andre ganger ikke.

Skrevet

Hovedpersonen lar sin store kjærlighet gå (etter å ha kjent ham i fire dager), og blir hos familien. Resten av livet tenker disse to på hverandre. Historien kommer for en dag når barna tømmer barndomshjemmet sitt etter hovedpersonens død. Og setter mye i perspektiv, mht store valg man tar og hva man gjør ut av livet sitt.

Hm, da skal jeg styre unna den, blir for mye grining, skjønner jeg. *sippehøne*

Takk for oppsummering :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...