Gjest Har ikkje spurt legen ennå Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Jeg skal begynne på Diane p-piller pga. mensen. Jeg har ikke et sexliv for tiden, kan jeg bare begynne på pillene midt i syklusen min? 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Jada, men dersom du skulle finne noen å hoppe i høyet med før det har gått et par uker må du bruke kondom i tillegg. 0 Siter
Gjest Har ikkje spurt legen ennå Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Jada, men dersom du skulle finne noen å hoppe i høyet med før det har gått et par uker må du bruke kondom i tillegg. Tusen takk for svar. Jeg må bare være helt sikker: Jeg kjenner jeg har eggløsning nå om dagen, det er altså helt ok å starte nå? Og da går tar jeg brettet helt ut, og hopper på en måte over den menstruasjonen som skal komme om 2 uker? Kanskje litt dumme spørsmål, men når du først svarte meg:) 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Tusen takk for svar. Jeg må bare være helt sikker: Jeg kjenner jeg har eggløsning nå om dagen, det er altså helt ok å starte nå? Og da går tar jeg brettet helt ut, og hopper på en måte over den menstruasjonen som skal komme om 2 uker? Kanskje litt dumme spørsmål, men når du først svarte meg:) Nå har jeg ikke gått på pillen på 10 år, men det skulle stemme ja. Men husk at man ofte får blødningsforstyrrelser de første 2-3 mnd på pillen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.