Gjest Violsa Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Nå har han dratt med ei jente som er stygg. Han ville aldri vært sammen med henne i real life. bare sånn fyllegreie. tenk å være så falsk..flørte..rote...leke betatt. hmm deter broren min 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 hater han beviser hvordan gutter er forrige helg var han forelska..hadde sex med en jente..rotet med henne. og nå sier hun at hun her er såååååååååååå pen og jeg er penere enn henne.. hun er stygg og feit..og han juger og er ekkel og falsk.. hater gutter send de i gasskammeret 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Hvorfor bryr du deg med hvem broren din feier over? Du høres jo ut som en sjalu eks. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Hvorfor bryr du deg med hvem broren din feier over? Du høres jo ut som en sjalu eks. hehe ja . sant men synes det er ekkelt. At han er så hyklersk. Han kaller digge pene damer feite. Så driver han og lyver og spiller som om han er forelsket og betatt av en annen jente. er litt ekkelt bare. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Hvorfor bryr du deg med hvem broren din feier over? Du høres jo ut som en sjalu eks. jo jeg bryr meg han roter og gir kjærlighetserkjæringer til en jente. han aldri ville vise seg offentlig med 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 hehe ja . sant men synes det er ekkelt. At han er så hyklersk. Han kaller digge pene damer feite. Så driver han og lyver og spiller som om han er forelsket og betatt av en annen jente. er litt ekkelt bare. han lyver , og nå sa han nettop at han blir forelsket. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAArg og får meg til å føle meg som verdens styggeste . Også roter han med et fugleskremsel og sier han er såååååååååååå forelsket 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 han lyver , og nå sa han nettop at han blir forelsket. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAArg og får meg til å føle meg som verdens styggeste . Også roter han med et fugleskremsel og sier han er såååååååååååå forelsket Jeg forstår ikke hvordan han får deg til å føle deg som verdens styggeste ved å feie over jenter du ikke synes er pene? 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Jeg forstår ikke hvordan han får deg til å føle deg som verdens styggeste ved å feie over jenter du ikke synes er pene? vel.. Han sitter og klager over at carrie underwood er feit og stygg.. Og sierj eg ser helt forjævlig ut. og jeg blir sinna og sur når jeg hører han sier han er forelska i ei jente. Han ville synes er dritstygg . sånn ellers 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 vel.. Han sitter og klager over at carrie underwood er feit og stygg.. Og sierj eg ser helt forjævlig ut. og jeg blir sinna og sur når jeg hører han sier han er forelska i ei jente. Han ville synes er dritstygg . sånn ellers Hvis han sier at du ser helt forjævlig ut oppfører han seg som en drittsekk, men jeg forstår fortsatt ikke hvorfor du gidder å bry deg med hvem han feier over. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Hvis han sier at du ser helt forjævlig ut oppfører han seg som en drittsekk, men jeg forstår fortsatt ikke hvorfor du gidder å bry deg med hvem han feier over. nei si det vil ha hans annerkjennelse 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Hvis han sier at du ser helt forjævlig ut oppfører han seg som en drittsekk, men jeg forstår fortsatt ikke hvorfor du gidder å bry deg med hvem han feier over. og når han sier jeg er så stygg..og f eier over en dame som er styggere enn meg.. hmmmmmmmmmmmm 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 og når han sier jeg er så stygg..og f eier over en dame som er styggere enn meg.. hmmmmmmmmmmmm Han var vel bare kåt og tok det han fikk. Det kan du bruke mot ham senere. 0 Siter
Mannen82 Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 hater han beviser hvordan gutter er forrige helg var han forelska..hadde sex med en jente..rotet med henne. og nå sier hun at hun her er såååååååååååå pen og jeg er penere enn henne.. hun er stygg og feit..og han juger og er ekkel og falsk.. hater gutter send de i gasskammeret Du virker meget ustabil. Sammenhengen i det du skriver er ikke helt god den heller. 0 Siter
puttelull Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Du virker meget ustabil. Sammenhengen i det du skriver er ikke helt god den heller. Jeg synes hun høres full og deprimert, ut. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Jeg synes hun høres full og deprimert, ut. Amen 0 Siter
Prozak Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Du virker meget ustabil. Sammenhengen i det du skriver er ikke helt god den heller. Visse ting kan få folk til å bli ustabile. "......................................" 0 Siter
Qwerty2 Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Unnskyld meg, men er du forelska i broren din eller?? Måte på å bry seg om privatlivet hans! 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 hehe ja , deprimert er jeg Hei Violsa! Din bror synes nok ikke du er ekkel, Violsa. Han har nok ikke så mye imot at folk er lubne heller. Folk mener ikke alltid de ordene de sier. Det virker mer på meg som om du og broren din har kommet inn i roller mot hverandre som står litt fast nå. Du skal ikke se bort i fra at noe av det kan ligge i frustrasjon over det du har opplevd. Jeg har sett det mange ganger, at brødre kan ta det ut på søstra, når hun har opplevd det du har. Det gir ingen mening for den som opplever det, men maktesløshet kan ligge bak. Mange år fikk jeg og søstera mi frem det mest infantile i hverandre. Muligens er det slik med deg og broren din akkurat nå. Det ble bra mellom oss etter noen år, men det tok tid. Og jeg følte jeg måtte svelge mange kameler, men spør du hun vil hun si det samme. Prøv å ikke fyre opp under det som er skjevt mellom dere, la han få mer aksept for sine valg uten å bli angrepet. Så kanskje dere gradvis kan snakke om ting på en litt annen måte. Dere hadde et godt forhold en gang, og jeg tror du sørger litt over at det kjennes ut som om du har mistet det. Men livet er ikke såå kort, og dere kan klare å snu dette. Hvis du vet at det du sier blir i en opprørt sinnstilstand og kommer ut av munnen din "feil", så gå heller vekk fra situasjonen, og ta opp ting når du kan gjøre det slik du egentlig ønsker. Klem 0 Siter
mynaeve Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Du virker ikke spesielt sympatisk du heller. Hint; du får ikke så mye forståelse når du kaster dritt om andre mennesker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.