Gjest bade-doler Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Vi har hatt et stort plastbasseng utenfor, og nå ble det tømt for vann for en uke siden. Siden det bare ligger utenfor vil jeg få tatt det inn, siden samboeren ikke får gjort det. Jeg har ikke lov til å røre det, men nå har jeg begynt. Altså: jeg vil spyle det og så la det tørke, siden det er vått og fylt av gras og litt skitt. Han sa tidligere at vi ikke skulle spyle det. Men skal jeg liksom legge det sammen skittent? Takk for detaljert bruksanvisning. 0 Siter
songbirdy Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Spyl det, ha gjerne i litt klor, og om det er masse alger i som ikke går vekk bare av å spyle, så skrubber du over det med en eller annen klut, svamp eller kost. Så lar du det tørke og pakker/bretter det pent sammen. Om du skal gjøre det, er en annen sak. Dersom dette er noe han skal gjøre (fordi det er hans oppgave), så la det ligge. Blir ikke ødelagt av en uke eller to til. Dersom du ikke klarer å vente, så drit i hva mannen din sier. Så lenge han ikke gjør det, så får han tåle at du gjør det på din måte.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.