Gå til innhold

Her fant jeg noen filmtips.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Det må være noe seriøst galt med terningen til den fyren der. Han må ha en sånn terning som kun viser karakterene 4, 5 og 6.

Skrevet

Det må være noe seriøst galt med terningen til den fyren der. Han må ha en sånn terning som kun viser karakterene 4, 5 og 6.

Stakkar Birger. Kanskje jeg skal sende han en ny? ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Stakkar Birger. Kanskje jeg skal sende han en ny? ;-)

Ja, jeg tror det kan være en idè.

Men det er jo meget mulig han bare var dritings da han ga Steven Seagal-samlinga karakter 4 og War of the World karakter 5.

Skrevet

Ja, jeg tror det kan være en idè.

Men det er jo meget mulig han bare var dritings da han ga Steven Seagal-samlinga karakter 4 og War of the World karakter 5.

Birger en veldig trivelig kar, men har "alltid" hatt litt spes smak. ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er veldig mange filmfreaks som har en veldig spesiell smak. Nå er jeg filmfreak selv, men jeg er en av dem som ikke elsker alt kun fordi det er film. Denne Birger ser ut til å se det positive i alt. :)

Skrevet

Det er veldig mange filmfreaks som har en veldig spesiell smak. Nå er jeg filmfreak selv, men jeg er en av dem som ikke elsker alt kun fordi det er film. Denne Birger ser ut til å se det positive i alt. :)

Han er jo en veldig positiv kar generelt da. ;-)

Gjest klar i øynene...
Skrevet

Han er jo en veldig positiv kar generelt da. ;-)

er det et tegn på at jeg har sittet for lenge foran skjermen,når to setninger skled sammen,og jeg leste"her fant jeg noen sextips":)

se lista

Skrevet

er det et tegn på at jeg har sittet for lenge foran skjermen,når to setninger skled sammen,og jeg leste"her fant jeg noen sextips":)

se lista

Og "Graviditet uten film" da eller...? *ler*

Gjest klar i øynene
Skrevet

Og "Graviditet uten film" da eller...? *ler*

ja.."oj,jeg visste ikke at det gikk an å bli gravid uten film!":D

hare1365380455
Skrevet

Hehe, jeg trodde kun de filmene som hadde fått høye terningkast var på den listen....

hare1365380455
Skrevet

se lista

Hehe...:D

hare1365380455
Skrevet

Kjenner du fyren? :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, jeg trodde kun de filmene som hadde fått høye terningkast var på den listen....

Det er godt mulig det er derfor jeg kun så høye karakterer.

Men jeg ville ikke stolt på en fyr som gir en Steven Seagal-collection karakter 4, og War of the World noe så vannvittig som karakter 5. :)

hare1365380455
Skrevet

Det er godt mulig det er derfor jeg kun så høye karakterer.

Men jeg ville ikke stolt på en fyr som gir en Steven Seagal-collection karakter 4, og War of the World noe så vannvittig som karakter 5. :)

War of the world har jeg ikke sett, men Steven Segal=4'er.... Hm.. Men jeg la nå lista der så folk kunne få litt filmtips. ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

War of the world har jeg ikke sett, men Steven Segal=4'er.... Hm.. Men jeg la nå lista der så folk kunne få litt filmtips. ;)

War of the Worlds burde du ikke se heller. :)

Skrevet

Kjenner du fyren? :)

Jeg og Birger hadde mye moro den gangen vi satt ved siden av hverandre på bakerste pulterekke på vdg. en gang i en fjern fortid. ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...