hare1365380455 Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 http://www.nrk.no/filmpolitiet/2462480.html?p_saksunivers_id=15890 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Det må være noe seriøst galt med terningen til den fyren der. Han må ha en sånn terning som kun viser karakterene 4, 5 og 6. 0 Siter
asterix Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Det må være noe seriøst galt med terningen til den fyren der. Han må ha en sånn terning som kun viser karakterene 4, 5 og 6. Stakkar Birger. Kanskje jeg skal sende han en ny? ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Stakkar Birger. Kanskje jeg skal sende han en ny? ;-) Ja, jeg tror det kan være en idè. Men det er jo meget mulig han bare var dritings da han ga Steven Seagal-samlinga karakter 4 og War of the World karakter 5. 0 Siter
asterix Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Ja, jeg tror det kan være en idè. Men det er jo meget mulig han bare var dritings da han ga Steven Seagal-samlinga karakter 4 og War of the World karakter 5. Birger en veldig trivelig kar, men har "alltid" hatt litt spes smak. ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Birger en veldig trivelig kar, men har "alltid" hatt litt spes smak. ;-) Det er veldig mange filmfreaks som har en veldig spesiell smak. Nå er jeg filmfreak selv, men jeg er en av dem som ikke elsker alt kun fordi det er film. Denne Birger ser ut til å se det positive i alt. 0 Siter
asterix Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Det er veldig mange filmfreaks som har en veldig spesiell smak. Nå er jeg filmfreak selv, men jeg er en av dem som ikke elsker alt kun fordi det er film. Denne Birger ser ut til å se det positive i alt. Han er jo en veldig positiv kar generelt da. ;-) 0 Siter
Gjest klar i øynene... Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Han er jo en veldig positiv kar generelt da. ;-) er det et tegn på at jeg har sittet for lenge foran skjermen,når to setninger skled sammen,og jeg leste"her fant jeg noen sextips":) se lista 0 Siter
asterix Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 er det et tegn på at jeg har sittet for lenge foran skjermen,når to setninger skled sammen,og jeg leste"her fant jeg noen sextips":) se lista Og "Graviditet uten film" da eller...? *ler* 0 Siter
Gjest klar i øynene Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Og "Graviditet uten film" da eller...? *ler* ja.."oj,jeg visste ikke at det gikk an å bli gravid uten film!":D 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 5. august 2006 Forfatter Skrevet 5. august 2006 Det må være noe seriøst galt med terningen til den fyren der. Han må ha en sånn terning som kun viser karakterene 4, 5 og 6. Hehe, jeg trodde kun de filmene som hadde fått høye terningkast var på den listen.... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 5. august 2006 Forfatter Skrevet 5. august 2006 er det et tegn på at jeg har sittet for lenge foran skjermen,når to setninger skled sammen,og jeg leste"her fant jeg noen sextips":) se lista Hehe... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 5. august 2006 Forfatter Skrevet 5. august 2006 Birger en veldig trivelig kar, men har "alltid" hatt litt spes smak. ;-) Kjenner du fyren? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Hehe, jeg trodde kun de filmene som hadde fått høye terningkast var på den listen.... Det er godt mulig det er derfor jeg kun så høye karakterer. Men jeg ville ikke stolt på en fyr som gir en Steven Seagal-collection karakter 4, og War of the World noe så vannvittig som karakter 5. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 5. august 2006 Forfatter Skrevet 5. august 2006 Det er godt mulig det er derfor jeg kun så høye karakterer. Men jeg ville ikke stolt på en fyr som gir en Steven Seagal-collection karakter 4, og War of the World noe så vannvittig som karakter 5. War of the world har jeg ikke sett, men Steven Segal=4'er.... Hm.. Men jeg la nå lista der så folk kunne få litt filmtips. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 War of the world har jeg ikke sett, men Steven Segal=4'er.... Hm.. Men jeg la nå lista der så folk kunne få litt filmtips. War of the Worlds burde du ikke se heller. 0 Siter
asterix Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Kjenner du fyren? Jeg og Birger hadde mye moro den gangen vi satt ved siden av hverandre på bakerste pulterekke på vdg. en gang i en fjern fortid. ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.